אזהרה מאקספון

cobeh

New member
אזהרה מאקספון

היום התקשרתי *לראשונה* לתמיכה כדי שיסבירו לי איך לחבר את הראוטר. הנציג דיבר בחוסר סבלנות ובנימה לא נעימה שהלכה והחריפה. לא היטבתי להבין את ההסברים שלו ומספר פעמים הוא אמר לי "לקרוא למישהו שיעזור לי". בשלב מסוים ביקשתי ממנו שיפסיק לומר את זה ויגלה קצת יותר סבלנות, ובתגובה מייד אמר ביי וניתק את השיחה. חזרתי לשירות לקוחות כדי להתלונן על היחס, הנציגה התחילה לשמוע את הסיפור ומיד העבירה אותי שוב אל התמיכה הטכנית. בסוף חיברתי את הראוטר. אבל בשורה התחתונה התלונה לא באמת עניינה אף אחד, וכל ההמתנות ארכו נצח. ב-20 שנה בבזק בחיים לא קיבלתי יחס כזה מנציג וגם לא משהו קרוב. וניתוק בפרצוף לא קיבלתי מנציג של אף חברה מעולם, וכאמור לא היתה שום סיבה שתצדיק את היחס הזה. אני ממש מתחרט שעברתי אליהם.
 
נסה לפנות לתלונות הציבור שלהם

http://018.co.il/complaint-form

נשמע לי כמו נציג שסרח, הניסיון שלי איתם שונה וגם אם הצדק לגמרי איתך זו לא סיבה להאשים את כל החברה.
 

גליגלי6

New member
הכי יעיל זה תמיד פניות ציבור

ואמון הציבור. אולי גם משרד התקשורת. יש שר חדש. נראה קצת הזוי אבל תנסה
 

ספוקי

New member
גם לי היה אתמול סיפור עם אקספון

יום חמישי העברתי את המודם מיקום (לא משנה כרגע את הסיבה, אבל לא יכולתי להשאירו במיקום הקודם). גיליתי כי שקע הבזק כנראה לא מחובר כמו שצריך ואין סינכרון בנקודה החדשה.
פניתי לאקספון ושם נאמר לי כי היות ומדובר על בעיית תשתית בתוך הבית הטכנאי הוא בתשלום. בסדר. אמרו לי כי יתקשרו במהלך היום או לכל המאוחר למחרת לתאם מועד טכנאי.
אתמול, יום ראשון, לאחר שלא יצרו איתי קשר, פניתי אני מיוזמתי לאקספון. ורק אז נאמר לי כי ביום חמישי מי שאחראית על שיבוץ טכנאים הכניסה הערה למערכת כי אין טכנאים באילת.
כאשר רציתי להתחבר לא היתה בעיה לשלוח טכנאי (כנראה של בזק) אבל כאשר יש לי תקלה ואני אפילו מוכן לשלם תשלום עבור טכנאי פתאום אילת לא מקבלת שירות.מעבר לכך, האם מישהו טרח להתקשר אלי ליידע אותי? לא. מבחינתם הייתי ממשיך לשלם גם עוד שנה קדימה בלי לגלוש באינטרנט.

באותו מעמד שיחה התנתקתי מהם והיום אמור להגיע טכנאי (כנראה של בזק, אבל חיבור דרך חברה אחרת) ע"מ לחבר אותי.
 

SicTransit

Active member
איכס-פון

אם היו לי אילו מחשבות בקשר אליהם, מה שאני קורא לאחרונה מבטיח שאני לא אהיה לקוח שלהם גם אם הם יציעו את השירותים בחינם.
 
לדעתי הבעיה היא בבזק ולא באקספון

כי הרי התשתית של בזק ולכן הם מערימים קשיים על החברות האחרות כדי שיחזרו לבזק. היה לי את זה גם .
 

ספוקי

New member
יש סיכוי שאתה צודק, לאור מה שנאמר לי ע"י הטכנאי אתמול

בהמשך לסאגה ביום ראשון עברתי לאינטרנט של חברת פרטנר.
במעמד שיחת ההתחברות וידאתי כי מגיע טכנאי לסדר נקודה תקינה ועובדת במיקום שאני מעוניין בו בתוך הבית. הנציג אמר שכן והם שולחים טכנאי של בזק שיעשה זאת.
אז הגיע אתמול טכנאי וטען כי הכבל עצמו שבתוך הקיר פגום (אף אחד מארבעת זוגות הגידים לטענתו אינו תקין) וצריך להחליף את הכבל בצינור. עניין של לחבר כבל ישן לכבל חדש ולמשוך (עשינו משיכות קצרות והוא ראה שהכבל חופשי בתוך הצינור). רק מה, הוא לא עושה את זה תחת הכובע של פרטנר. אני מוזמן להתחבר דרך בזק ואז הוא ישמח לחזור למחרת (היום) בשביל להחליף את הכבל.
אחרי שיחה עם פרטנר נאמר לי שאכן בזק אחראים לתשתית עד ארון התקשורת בלבד והיום יגיע טכנאי נוסף, שלהם (!), על מנת לבצע את התיקון.
לא ברור לי מלכתחילה מדוע הייתי צריך טכנאי של בזק, אם במעמד ההתחברות אמרתי להם מספר פעמים ובאופן ברור ביותר שיש לי תשתית של בזק שהיתה פעילה עד אותו בוקר ואני צריך שיתקנו לי את נקודת הבזק המבוקשת ששם אין סינכרון.
 

SicTransit

Active member
נראה שאכן כך

אבל מי שטרק את הטלפון היתה מוקדנית של איכספון.
 

dino_din

New member
מרגיז. לשמחתך יש מספיק תחרות בתחום. נסה לעבור ל CCC למשל

או כל ספק אחר.
 
למעלה