אזהרה מאקספון
היום התקשרתי *לראשונה* לתמיכה כדי שיסבירו לי איך לחבר את הראוטר. הנציג דיבר בחוסר סבלנות ובנימה לא נעימה שהלכה והחריפה. לא היטבתי להבין את ההסברים שלו ומספר פעמים הוא אמר לי "לקרוא למישהו שיעזור לי". בשלב מסוים ביקשתי ממנו שיפסיק לומר את זה ויגלה קצת יותר סבלנות, ובתגובה מייד אמר ביי וניתק את השיחה. חזרתי לשירות לקוחות כדי להתלונן על היחס, הנציגה התחילה לשמוע את הסיפור ומיד העבירה אותי שוב אל התמיכה הטכנית. בסוף חיברתי את הראוטר. אבל בשורה התחתונה התלונה לא באמת עניינה אף אחד, וכל ההמתנות ארכו נצח. ב-20 שנה בבזק בחיים לא קיבלתי יחס כזה מנציג וגם לא משהו קרוב. וניתוק בפרצוף לא קיבלתי מנציג של אף חברה מעולם, וכאמור לא היתה שום סיבה שתצדיק את היחס הזה. אני ממש מתחרט שעברתי אליהם.
היום התקשרתי *לראשונה* לתמיכה כדי שיסבירו לי איך לחבר את הראוטר. הנציג דיבר בחוסר סבלנות ובנימה לא נעימה שהלכה והחריפה. לא היטבתי להבין את ההסברים שלו ומספר פעמים הוא אמר לי "לקרוא למישהו שיעזור לי". בשלב מסוים ביקשתי ממנו שיפסיק לומר את זה ויגלה קצת יותר סבלנות, ובתגובה מייד אמר ביי וניתק את השיחה. חזרתי לשירות לקוחות כדי להתלונן על היחס, הנציגה התחילה לשמוע את הסיפור ומיד העבירה אותי שוב אל התמיכה הטכנית. בסוף חיברתי את הראוטר. אבל בשורה התחתונה התלונה לא באמת עניינה אף אחד, וכל ההמתנות ארכו נצח. ב-20 שנה בבזק בחיים לא קיבלתי יחס כזה מנציג וגם לא משהו קרוב. וניתוק בפרצוף לא קיבלתי מנציג של אף חברה מעולם, וכאמור לא היתה שום סיבה שתצדיק את היחס הזה. אני ממש מתחרט שעברתי אליהם.