הפרת חוזה - תיקון מכשיר במעבדה - חברת "באג"

Orh1989

New member
הפרת חוזה - תיקון מכשיר במעבדה - חברת "באג"

שלום
יש ברשותי מכשיר סלולרי שנרכש מחברת "באג", המכשיר עדיין תחת אחריות.
הטלפון נמסר לתיקון בתאריך 10/7/2017 ועל טופס שליחת מכשיר לתיקון במעבדה נכתב
"זמן טיפול: עד 10 ימי עסקים מיום המסירה לנקודת האיסוף כקבוע בחוק".
היום, תאריך 23/7/2017, עברו 10 ימי עסקים - וכביכול עד היום הייתי אמור לקבל את מכשיר הטלפון בחזרה מתיקון.
התקשרו אליי היום ממעבדה של "באג" ואמרו לי "יש לנו את המכשיר שלך פה, מה בדיוק הבעיה שצריך לתקן?" .
אמרתי להם שהטלפון נמסר לתיקון לפני שבועיים והיום אני אמור לקבל אותו והטכנאי השיב לי "אני לא יודע לגבי זה, אנחנו פה מנסים להבין מה התקלה."
כלומר רק היום, לאחר שעברו 10 ימי עסקים, הם רק מתחילים להתעסק עם המכשיר טלפון שלי..
האם ניתן לעשות משהו? ואם כן, מה?
תודה מראש
 

Orh1989

New member
האם ניתן לדרוש פיצויים לדוגמה על מקרה כזה?

שנית
האם ימי עסקים נספרים מיום למחרת המסירה?
כלומר אם מסרתי את המכשיר לתיקון ב10/7 בשעה 12:56 , האם מתחילים לספור רק מה11 לחודש?
 
אם אתה סופר את זה בדקות

זה נראה די קטנוני.
בכל מקרה, גם בית משפט ישאל אותך מה אתה עשית בשביל עצמך לפני שרצת אליו.
לכן תפנה קודם אל החברה בכתב, ספר את השתלשלות העניינים ובקש פיצוי.
 

Orh1989

New member
:| אני לא סופר את זה בדקות..

ציינתי את השעה כי חשבתי שאולי זה משפיע על מניין ימי עבודה אם המסירה נעשתה בשעה 10:00 בבוקר, ב14:00 או ב22:00..
 
אם זה עניין של יום

שאתה לא בטוח אם כן או לא, אז כבר תחכה עוד יום. לחוץ מזה לא רצים לתבוע על איחור של 24 שעות.
 
למעלה