באקו מציעים 7 שנות אחריות למקררים, שואל לפני רכישה

באקו מציעים 7 שנות אחריות למקררים, שואל לפני רכישה

התלבטתי איזה מקרר לרכוש, ראיתי שבאקו מציעים 7 שנות אחריות
כמובן שאני לא יכול להאמין לדבר כזה בלי לבדוק. התחלתי לחפש את התקנון
מצאתי
http://www.brimag.co.il/files/תקנון 7 שנות אחריות גל 2 (2).pdf
ניסיתי להבין אם יש אותיות קטנות, על פניו, נראה ששווה.

אבל עדין רוצה לברר לפני שרוכש

מתלבט בדגם הזה DN162220
http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=903677
מקפיא עליון

או אותו הדבר רק מקפיא תחתוןCN160231
http://www.zap.co.il/ratemodel.aspx?modelid=907949

ראיתי ביקורת גרועה על המקפיא התחתון, אז רוב הסיכויים שאלך על העליון.
לא משנה לי כל כך עד היום היה לי רק עליון.

גם 7 שנות אחריות בתנאי שזה אמיתי בלי שקרים גורם לי ללכת עם באקו.

משהו שצריך לדעת לפני?
למען האמת אני בוחר בבאקו כמעט 99% בגלל האחריות.
אין לי נישה מוגבלת אז אני יכול לבחור כל מקרר מבחינת מידות.
אבל אני כן צריך שלא יהיה פחות מ 550 ליטר ולא יותר מ 650 ליטר

אחרי שבדקתי חברות אחרות ותמיד השוואתי כמה אחריות אני מקבל? יצא שהכי כדאי לי לבחור בבאקו

אז באתי לפה לפני שאני רוכש אולי לא שמתי לב או פספסתי איזה פרט חשוב
אחרי הכל מדובר בהוצאה לא קטנה של כמה אלפי שקלים

 
כמה דברים שאני יכולה לראות, על פניו....

- 72 שנות אחריות מלאות, לא מלאה ! לא יודעת אם יש לזה משמעות משפטית, אבל על פניו לא מבטיחים לך אחריות מלאה.
- על אחת כמה וכמה - בנספח שהבאת מפרטים לפרטי פרטים מצבים בהם לא
תוכל לקבל את האחריות. לא מפורטת ולו במילה טיב האחריות "המלאה" (כאמור -
גם לא נכתב מלכתחילה שזו אחריות מלאה). מה טיבה של האחריות המלאה?
יחליפו לך כל חלק, גם אם שברת, למשל? יחליפו לך את המקרר אם הוא התלכלך? כשמדובר על אחריות מלאה חובה, לדעתי, לפרט איך זה מתבצע !
- מה שכן מופיע זה סעיף: ". ז. ברימאג אינה אחראית על אופן הצגת המוצר אצל המשווקים השונים , וכן אינה אחראית בשום מקרה לטיב או איכות השירותים שיינתנו בנקודות המכירה בהן יירכשו את המוצרים במסגרת המבצע ובכלל." -
יכול להתפרש כ- "נתנו לך אחריות, אבל אל תצפה שתמומש לפני תום 3 שנים- תלוי שרות.
- ולבסוף - אם תעיין ברשימת ספקי השירות , ניתן לראות שהם בערך 2 בכל הארץ.

לסיכום -אני לא הייתי בונה על האחריות ברכישת המקרר.
 

puptits

New member
מלאה מלאות סמנטיקה?

האחריות מלאה לא השנים
ולפי הכתוב שהתוספת היא כמו בשנה הראשונה, ובשנה הראשונה אין אחריות על שבר ועוד חריגים...
פשוט: קחי את האחריות עפ"י דין (לשנה הראשונה) ותאריכי את תוקפה לעוד 6 שנים נוספות.

המוצר: "זכאות לרכישת אחריות מלאה למוצר לתקופה נוספת של 6 שנים, מעבר לשנת אחריות הקבועה על פי דין, בכפוף לתעודת האחריות המצורפת למוצר, ב תמורה לתוספת תשלום של 99 ₪ )תשעים ותשע שקלים חדשים(."

אני הארכתי אחריות למכונת כביסה, ושביררתי מהם התנאים כך נאמר וכך גם כתוב
השנה הראשונה + 5 שנים (אצלי זה ל 5 תוספת)
ומה שכלול בראשונה נמצא בשנים באות
אם אין טכנאי בראשונה אז אין בבאות, עובדה שלא צויין שיש לשלם על טכנאי
 

sweetums

New member
נו באמת, איזה יבואן לוקח אחריות על הצגת המוצר אצל משווק?
קונים ממשווק שמוגדר כמשווק מורשה ונגמר הסיפור.
לרוב היבואנים יש נותן שירות ארצי 1.
&nbsp
האחריות היא אחריות מלאה לפי תעודת האחריות.
&nbsp
 

puptits

New member
אחריות

נעזוב לרגע כן בקו לא בקו....זו פירמה שאני לא מתעסק בה.
אבל האחריות הזו שווה לדעתי
ה-6 שנים הנוספות הן בדיוק כמו השנה הראשונה, ללא אותיות קטנות, ללא סייגים, פשוטו כמשמעו ה-6 בתוספת הן כמו בראשונה
ואני "פריק" של הרחבות אחריות למוצרי חשמל...
לך על זה
&nbsp
 
למעלה