שאלה על פוליסת ביטוח של מגדל

alex2m

New member
שאלה על פוליסת ביטוח של מגדל

לפני קצת פחות משנתיים אבי הלך לעולמו. לאחרונה חזרתי לארץ אחרי כשנה וחצי וראיתי מכתב ממגדל שפוליסת ביטוח שהיתה לי סולקה בגלל שחדלתי לשלם. אבא שלי עשה לי את הפוליסה ולא ידעתי על כך.
שוחחתי עם הסוכן, שנשמע די חסר עניין לדבר איתי, וגם אני לא אוהב לדבר עם אנשים שאין להם סבלנות, אז העניין שאני לא יודע בדיוק מה היו תנאי הפוליסה, אבל יש שם קצת יותר מ-20 אלף ש"ח שישתחררו בסוף השנה או יגיעו למוטבים שלי אם אני אמות (ואין לי מוטבים).
אפשר לחדש את הפוליסה, אבל בתנאים אחרים, יקרים יותר, משום שאני יותר מבוגר (כנראה זה התחיל לפני הרבה שנים, אין לי מושג מתי), וגם יהיה צורך בתהליך של 'הוכחת מצב בריאותי' שעלול להיות בעייתי משום שהמצב הרפואי שלי התחרבש לאחרונה.
יתרה מכך, די התרסקתי כלכלית במהלך השנה וחצי האחרונות, וספק אם תהיה לי אפשרות לעשות פוליסה חדשה בתנאים גרועים יותר.
ועוד סיפור קצר : לאבא שלי ז"ל היה ביטוח מאד מקיף, אבל בחודשים האחרונים לחייו חברת הביטוח עשתה לנו את המוות, טענו שהוא לא במצב סיעודי אלא גבולי, ודרך ביטוח לאומי אישרו לנו עזרה דרך 'דנאל' ששלחו עובדים ממש בעייתיים, אז בסופו של דבר ביקשתי מהם להפסיק "לעזור" וטיפלתי בו בכוחות עצמי.
למרות ההדרדרות בבריאותו, זה היה מאד לא צפוי שיקרה מה שקרה, הוא היה מלא חיים עד יומו האחרון. כל החפירה הזו נועדה כי אני מתלבט אם בכלל להשקיע בפוליסה אם כשצריך אותם הם עושים בעיות (וכאמור לאבא שלי היתה פוליסה מאד מקיפה, משהו כנראה לא אתקרב ביכולת שלי לממן).
ממה שהבנתי מהסוכן, הפוליסה היתה אמורה להכניס לי סכום מסוים מדי חודש בגיל פנסיה, לא בטוח שהבנתי אותו נכון. חשבתי אולי להתקשר ולשאול אם אפשר לחדש אותה בכל זאת בתנאים הקודמים, לשלם קנסות ופיגורים, או שזה חסר טעם. ובאופן כללי רציתי להתייעץ מה כדאי לעשות. אולי יש חברה אחרת שעושה פוליסות בתנאים אחרים. זה תחום שאני מבין בו פחות מכלום, והעתיד הכלכלי והמקצועי שלי היום נראה קודר מאד.
תודה מראש
וסליחה מראש אם זה לא בדיוק הפורום המתאים.
 

xfwind

New member
תפנה בטלפון לשירות הלקוחות ב"מגדל". יתנו לך את כל התשובות.

כל תשובה אחרת שאינה מתוך הבנה והתעמקות בפוליסות ומצבן - תהיה חסרת אחריות.
מה גם שאתה קצת עושה "סלט" בסיפור שלך (מערבב ביטוח לאומי/ביטוח סיעודי/ביטוחים אחרים).

אתה גם יכול לפנות לסוכן ביטוח שלך או אחר שקיבלת עליו המלצות בבקשה שיבחן ויעשה לך "סדר". אל תהסס להציע תשלום על היעוץ.
 
למעלה