האם לעבור מפאנגו לסלופארק?

yehuda7K

New member
האם לעבור מפאנגו לסלופארק?

היום ניסיתי לטלפן לפאנגו ולהחנות רכב שרשום במנוי שלי אבל לא הרכב העיקרי. לא הצלחתי. בעבר זה היה אפשרי.
אין לי ענין באפליקציה שלהם.
נכנסתי לאתר של פאנגו ולא מצאתי שם הגדרה מה אפשרי ומה לא אפשרי. באתר פאנגו רושמת שניתן להתקשר לשירות לקוחות, אבל בחיוג ל 4500 * ניתן להגיע רק לשיחה עם תפריט קולי.

האפשרות להחנות רכב שני מהטלפון שלי חשובה לי ולכן אני שוקל מעבר לסלופארק. מה סוג הנסיון עם סלופארק? האם הם יותר או פחות גרועים מפאנגו?
 

mykal

New member
לגבי פנגו--

ראשית האפליקציה נוחה.
שנית אתה בחיוג בשעות עבודה יכול להגיע לנציג שירות בקלות.
והם ממש אדיבים.

אחותי עברה לסלופארק וחזרה לפנגו--לדבריה--הם גרועים מאוד.
 

yanivcohen4

New member
פנגו עדיף. ובטח שיש אפשרות להחליף רכבים תחת "אפשרויות נוספת"

 

Lhuna1

New member
כשהיתה לי בעיה מסויימת עם פנגו כתבתי להם בפייסבוק שלהם

והם חזרו אלי טלפונית בעצמם ופתרו לי אותה.
 
בעבר היתה לי בעיה זהה ואכן...

לקח לי זמן רב ואיחור גדול עד שהשגתי טלפונית את פנגו.
לא התנסיתי בשירות הטלפוני של סלופארק.
בכל מקרה את לא צריכה לבחור, תוכלי להעלות את שתי
האפליקציות במקביל, ולנסות ולהווכח אם עונים טלפונית.
 

yehuda7K

New member
טלפנתי לפנגו, והצלחתי לדבר עם נציג !

טלפניתי לפנגו היום והתפריט הקולי נתן לי אפשרות לשמוע הסבר על פנגו. "הקרבתי" את עצמי ושמעתי נאום ארוך ומשעמממם על נפלאות שטיפת הרכב עם פנגו ובסוף היתה אפשרות לפנות לנציג. הצלחה !
הנציגה שוש היתה נחמדה, וכשסיפרתי לה על הבעיה שמוצע לי רק רכב אחד, היא התפלאה מדוע לא הקשתי 21 * כדי לקבל לבחירה גם את הרכב השני. אשמתי גם בכך שבחרתי רכב אחד כעיקרי, אילולא זה היה מוצע לי לבחור בין שניהם .
טוב למדתי, ואם יש בקהל עוד מי שלא יודעים , שיתביישו גם הם.

חוץ מזה שוש סידרה לי שמעכשיו יוצע לי כברירת מחדל לבחור בין הרכבים. הידד !
ועוד לידיעת יוצאי הדופן המעצבנים שמשום מה רוצים לדבר עם שירות הלקוחות בלי לשמוע בדרך תקליט ארוך של פנגו- דעו לכם כי הקשת 20 * יעביר מידית לנציג שירות.

אז נשארתי בפנגו
 
תודה על המידע...

ה"אשמה" שלך מתחילה בזה שאת רוצה לדבר עם בן אנוש
ולא עם האפליקציה.
אבל המידע שהבאת עוזר במקרה ואכן כך.
תודה :)
 

mykal

New member
סתם משתפת בחויה,

השבוע החניתי את הרכב עם פנגו,
עבר פקח ורשם דוח.
כשחזרתי לרכב וראיתי כ"כ כעסתי, מידית התקשרתי לפנגו,
דיברתי עם בן אנוש, היא אמרה לי מה לעשות,
שלחה מיד את הסיכום של החניה.
באמת שהתפלאתי.
ונכנסתי לנציג שירות דרך האפליקציה.
נראה מה תעשה אותה עיריה לפקח שלא טרח.
 

Yehuda500

Member
קרה לי בעבר. התברר שהפקח הקיש מספר רכב שגוי לבדיקה

בפנגו וכך גם היה בדוח שקיבלתי. גם פקחים טועים.
 

SicTransit

Active member
אה...

עכשיו נפל לי האסימון: הדו"ח היה תקין והטעות של הפקח היתה כשהוא בדק בפאנגו.
 

Yehuda500

Member
לא. הוא בדק בפנגו עם מספר שגוי, ראה שלא שולם,

והשאיר לי דוח על השמשה עם המספר השגוי (שונה בספרה אחת מהמספר שלי).
על מנת לחסוך עוגמת נפש מבעליו של הרכב השני טיפלתי בנושא מול העירייה הרלבנטית וביטלתי את הדוח לבעליו העלום של הרכב השני, שאלמלא כן היה צריך להוכיח באותות ובמופתים שלא חנה באותה עיר באותו מועד.
 

trilliane

Well-known member
מנהל


 

mykal

New member
לא! לא! חניתי במרכז העיר.

הכל בסדר. קצת עצלות, או סתם טעות.
מטופל.
 

SicTransit

Active member
הפרסומות המעצבנות בזמן ההמתנה

אין דבר מעצבן יותר מהנוהג הנפוץ הזה. לא רק שמבזבזים את זמנך בהמתנה, עוד יש להם החוצפה לנצל את זה שאתה שבוי (זמנית) כדי לפמפם פרסומות. לו הייתי ח"כ הייתי יוזם חוק שמחייב את החברות להשמיע פרסומת למתחרים בזמן ההמתנה. אני בטוח שזה היה פותר את בעיית ההמתנה הארוכה.

כמו כן לא ברור לי למה החוק שקובע את זמן ההמתנה המכסימלי (3 דקות) חל רק חברות במגזרים מסויימים ולא על כל נותן שרות מעל גודל מסויים.
 

mykal

New member
איזו חברה שמתקשרים אליה

לא מפרסמת? טרם עליתי על כזו--
אפילו קופות חולים, ובתי חולים, מפרסמים את עצמם
כשמתקשרים. ויש המגדילים לעשות עם מוסיקה רועשת.
 
לשירות לקוחות פנגו: 072-244-4500 ומייד מקישים כוכבית

שעות קבלה א-ה 7:00-19:00 ו 7:00-14:00
אם עובר למענה קולי - משאירים הודעה (אלי חזרו לאחר 3 שעות)
 
למעלה