שלום רב חברים. שאלה בנוגע לחב' הוט ויחסה ללקוח....

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
שלום רב חברים. שאלה בנוגע לחב' הוט ויחסה ללקוח.... חברים יקרים, שלום רב!
לא אני (אלא חבר), החליט עזוב חברה אחת ולעבור למתחרה, בשל הפרשי מחיר ניכרים.

הוא נכנס לעסקת הטריפל של הוט, ומהר מאד, גילה שקו הטלפון שלהם לא היה פעיל,
והאינטרנט במרבית הזמן לא פעל. הוא הזעיק לא פעם (ולא 5) טכנאים, שכן או לא
הצליחו לפתור את בעיית האינטרנט, וגם אם כן, זה היה רק לזמן מוגבל.

מעבר לכך, הוא ביקש מהם לקבל הסכם התחברות בכתב (ולא זכה לקבל למרות ההבטחות).

לאחר כחודשיים (נדמה לי) של עינויים, בוא ביקש להתנתק.
אלא שאז, הם החלו לבוא בדרישות שונות ומשונות לתשלום בגובה היסטרי. אחרי מכתבי
מיקוח שונים, הם הסכימו "להוריד" לו חלק קטן מהתשלום, בשל העובדה שהאינטרנט
לא היה פעיל X ימים, אבל הם דרשו סכום היסטרי (גם) תמורת רכישת תכנים של VOD.
איני מכיר את דרך הפעולה של הוט ואיש לא השיב לי על כך אפילו בפורום אודיו וקולנוע ביתי...
לכן אנסה את מזלי ואשאל כאן: בחברה המתחרה, ה-VOD מועבר באינטרנט. כלומר,
אם וכאשר אין אינטרנט, אין גם VOD. האם גם בהוט זה כך, או שבהוט, ההתקשרות
לרכישת תכני VOD היא קווית, ולכן אי היכולת לגלוש לא תפריע ללקוח לצפות בתכני השירות?
כי אם זה תלוי אינטרנט, הוא הלוא לא יכול היה לרכוש תכנים בכלל. אבל אם השירות הוא קווי,
(אולי) יש משהו בדרישת החברה, בתנאי שיוכיחו כמובן מה הוא צרך ומתי.

נכון לעכשיו, הם הפנו את דרישותיהם לטיפול של משרד עורך דין חיצוני, שמתקשר מדי
פעם ללקוח (לשעבר). הלקוח משיב לו תמיד, שהוא דורש קודם כל לקבל את ההסכם הכתוב.
שנית, הוא רוצה פירוט מדויק של מה שכן או לא צרך, ועד כה לא זכה לקבל את המידע שבנדון.

אז... .מה דעתכם?
א. האם אפשר להמשיך ולהתחמק מלשלם מבלי להיפגע?
ב. כמה לשלם?
ג. חברה כמו הוט, שנקנסה כבר בעבר על התנהלות קלוקלת מול הלקוחות, ומודיעה כעת
בפרסומות שלה, שחל שיפור גדול באיכות השירות שלה, יכולה לנהוג כך, מבלי שאיש
(או גוף כלשהו) ידאג לסייע ללקוח?
ד. האם יש מקום 'לאיים' על החברה, שהוא כלקוח, מתעתד לתבוע אותם על תרמית וניסיון לסחיטה?

* אני באמת אדם תמים בקטע הזה, אבל מרתיח אותי, שחברה גדולה וכוחנית מתעללת כך בלקוח.
** ולמה אני מעלה בכלל את הסיפור? אני הרי לא הסובל הישיר. אבל חברי אינו בעל יכולת ביטוי
כמו זו שלי והוא ביקש ממני שאנסה לסייע. עזרתי לו בכתיבת חלק ממכתביו לחברה, ולכן, אני
מנסה את מזלי כאן בפורום זה, כדי שאוכל להמשיך ולסייע לו בתשובות (טובות ככל האפשר),
שאקבל מכם, חברים יקרים.
מקווה שיהיה מי שיוכל לסייע,
משה, מנהל פורום גינון בתפוז.
 

xfwind

New member
אין קשר בין VOD (טלויזיה) לאינטרנט
ל-HOT יש DNA שתואם את התיאורים שלך....
עברתי כמה פרקים איתם. כיום אני רק על תשתית אינטרנט (בשני מוקדים) - הודות לממשלה שמתחזקת את דואופול התשתית בזק/הוט.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
זה מה שחשבתי ותודה על המענה. מקווה לקבל הצעות יותר מקיפות
לגבי העזרה שניתן לתת לחברי.
אולי יקרה נס, וגם נציג של הוט ייכנס לשרשור וישיב? זה קורה לפעמים, לא?
 

לחיים1

New member
לדעתי אין קשר ולו המזערי ביותר בין חברת הוט לבין
אמינות/שרות לקוח, הם לא הולכים יחד. רק מנוי יודע, ואני כבר לא!
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
אז תספר לנו בבקשה כיצד התנהל תהליך ההתנתקות.... חחחחחחחחח
 

ספוקי

New member
ה-VOD של הוט הוא על תשתית הכבלים שלה
בניגוד ל-יס וסלקום, שם ה-VOD הוא באמת על בסיס חיבור האינטרנט, תשתית הכבלים של הוט היא דו-כיוונית וה-VOD הוא אכן לא קשור לאינטרנט.
עדיין הוא צריך לקבל פירוט מסודר של התכנים שהוא צרך ב-VOD ואם הוא כן הזמין את זה עליו לשלם. לדעתי.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
אכן כך. לדעתי, הוא לא צרך, אבל בנותיו אולי כן.
ואין ספק. מה שנצרך ישולם ללא כל וויכוח, אם יוכח לו שנצרך.
גם אנחנו משוכנעים, שאין כל קשר בין מה שנצרך לבין השירות הרע שקיבל.
 
ייתכן
ופירוט תכני ה vod, אם צריך אותם, מופיע בחשבונית. לפחות אמור. הוט גובה כ 25 שקלים לחודש (אם המחיר לא השתנה בזמן האחרון) בקביעות עבור שירות המנוי ל vod ועל זה יכולים להתווסף סכומים בהתאם להזמנת תכנים מסוימים. בקיצור יהיה טוב אם יבדוק את החשבוניות שלו ולא רק יסתמך על הוט
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
ככל שידוע חי גם הוט וגם יס יישרו קו על 30 ש"ח
ונכון שיש מחיר לסרטים בתשלום או סדרות ג=כאלה ואחרות. עד כה לא קיבל פירוט שכזה
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
תיקון: "יישור הקו" האחרון עומד על 35 ש"ח. הוט החלו ויס בהמשך
 
למעלה