שלום רב חברים. שאלה בנוגע לחב' הוט ויחסה ללקוח.... חברים יקרים, שלום רב!
לא אני (אלא חבר), החליט עזוב חברה אחת ולעבור למתחרה, בשל הפרשי מחיר ניכרים.
הוא נכנס לעסקת הטריפל של הוט, ומהר מאד, גילה שקו הטלפון שלהם לא היה פעיל,
והאינטרנט במרבית הזמן לא פעל. הוא הזעיק לא פעם (ולא 5) טכנאים, שכן או לא
הצליחו לפתור את בעיית האינטרנט, וגם אם כן, זה היה רק לזמן מוגבל.
מעבר לכך, הוא ביקש מהם לקבל הסכם התחברות בכתב (ולא זכה לקבל למרות ההבטחות).
לאחר כחודשיים (נדמה לי) של עינויים, בוא ביקש להתנתק.
אלא שאז, הם החלו לבוא בדרישות שונות ומשונות לתשלום בגובה היסטרי. אחרי מכתבי
מיקוח שונים, הם הסכימו "להוריד" לו חלק קטן מהתשלום, בשל העובדה שהאינטרנט
לא היה פעיל X ימים, אבל הם דרשו סכום היסטרי (גם) תמורת רכישת תכנים של VOD.
איני מכיר את דרך הפעולה של הוט ואיש לא השיב לי על כך אפילו בפורום אודיו וקולנוע ביתי...
לכן אנסה את מזלי ואשאל כאן: בחברה המתחרה, ה-VOD מועבר באינטרנט. כלומר,
אם וכאשר אין אינטרנט, אין גם VOD. האם גם בהוט זה כך, או שבהוט, ההתקשרות
לרכישת תכני VOD היא קווית, ולכן אי היכולת לגלוש לא תפריע ללקוח לצפות בתכני השירות?
כי אם זה תלוי אינטרנט, הוא הלוא לא יכול היה לרכוש תכנים בכלל. אבל אם השירות הוא קווי,
(אולי) יש משהו בדרישת החברה, בתנאי שיוכיחו כמובן מה הוא צרך ומתי.
נכון לעכשיו, הם הפנו את דרישותיהם לטיפול של משרד עורך דין חיצוני, שמתקשר מדי
פעם ללקוח (לשעבר). הלקוח משיב לו תמיד, שהוא דורש קודם כל לקבל את ההסכם הכתוב.
שנית, הוא רוצה פירוט מדויק של מה שכן או לא צרך, ועד כה לא זכה לקבל את המידע שבנדון.
אז... .מה דעתכם?
א. האם אפשר להמשיך ולהתחמק מלשלם מבלי להיפגע?
ב. כמה לשלם?
ג. חברה כמו הוט, שנקנסה כבר בעבר על התנהלות קלוקלת מול הלקוחות, ומודיעה כעת
בפרסומות שלה, שחל שיפור גדול באיכות השירות שלה, יכולה לנהוג כך, מבלי שאיש
(או גוף כלשהו) ידאג לסייע ללקוח?
ד. האם יש מקום 'לאיים' על החברה, שהוא כלקוח, מתעתד לתבוע אותם על תרמית וניסיון לסחיטה?
* אני באמת אדם תמים בקטע הזה, אבל מרתיח אותי, שחברה גדולה וכוחנית מתעללת כך בלקוח.
** ולמה אני מעלה בכלל את הסיפור? אני הרי לא הסובל הישיר. אבל חברי אינו בעל יכולת ביטוי
כמו זו שלי והוא ביקש ממני שאנסה לסייע. עזרתי לו בכתיבת חלק ממכתביו לחברה, ולכן, אני
מנסה את מזלי כאן בפורום זה, כדי שאוכל להמשיך ולסייע לו בתשובות (טובות ככל האפשר),
שאקבל מכם, חברים יקרים.
מקווה שיהיה מי שיוכל לסייע,
משה, מנהל פורום גינון בתפוז.
לא אני (אלא חבר), החליט עזוב חברה אחת ולעבור למתחרה, בשל הפרשי מחיר ניכרים.
הוא נכנס לעסקת הטריפל של הוט, ומהר מאד, גילה שקו הטלפון שלהם לא היה פעיל,
והאינטרנט במרבית הזמן לא פעל. הוא הזעיק לא פעם (ולא 5) טכנאים, שכן או לא
הצליחו לפתור את בעיית האינטרנט, וגם אם כן, זה היה רק לזמן מוגבל.
מעבר לכך, הוא ביקש מהם לקבל הסכם התחברות בכתב (ולא זכה לקבל למרות ההבטחות).
לאחר כחודשיים (נדמה לי) של עינויים, בוא ביקש להתנתק.
אלא שאז, הם החלו לבוא בדרישות שונות ומשונות לתשלום בגובה היסטרי. אחרי מכתבי
מיקוח שונים, הם הסכימו "להוריד" לו חלק קטן מהתשלום, בשל העובדה שהאינטרנט
לא היה פעיל X ימים, אבל הם דרשו סכום היסטרי (גם) תמורת רכישת תכנים של VOD.
איני מכיר את דרך הפעולה של הוט ואיש לא השיב לי על כך אפילו בפורום אודיו וקולנוע ביתי...
לכן אנסה את מזלי ואשאל כאן: בחברה המתחרה, ה-VOD מועבר באינטרנט. כלומר,
אם וכאשר אין אינטרנט, אין גם VOD. האם גם בהוט זה כך, או שבהוט, ההתקשרות
לרכישת תכני VOD היא קווית, ולכן אי היכולת לגלוש לא תפריע ללקוח לצפות בתכני השירות?
כי אם זה תלוי אינטרנט, הוא הלוא לא יכול היה לרכוש תכנים בכלל. אבל אם השירות הוא קווי,
(אולי) יש משהו בדרישת החברה, בתנאי שיוכיחו כמובן מה הוא צרך ומתי.
נכון לעכשיו, הם הפנו את דרישותיהם לטיפול של משרד עורך דין חיצוני, שמתקשר מדי
פעם ללקוח (לשעבר). הלקוח משיב לו תמיד, שהוא דורש קודם כל לקבל את ההסכם הכתוב.
שנית, הוא רוצה פירוט מדויק של מה שכן או לא צרך, ועד כה לא זכה לקבל את המידע שבנדון.
אז... .מה דעתכם?
א. האם אפשר להמשיך ולהתחמק מלשלם מבלי להיפגע?
ב. כמה לשלם?
ג. חברה כמו הוט, שנקנסה כבר בעבר על התנהלות קלוקלת מול הלקוחות, ומודיעה כעת
בפרסומות שלה, שחל שיפור גדול באיכות השירות שלה, יכולה לנהוג כך, מבלי שאיש
(או גוף כלשהו) ידאג לסייע ללקוח?
ד. האם יש מקום 'לאיים' על החברה, שהוא כלקוח, מתעתד לתבוע אותם על תרמית וניסיון לסחיטה?
* אני באמת אדם תמים בקטע הזה, אבל מרתיח אותי, שחברה גדולה וכוחנית מתעללת כך בלקוח.
** ולמה אני מעלה בכלל את הסיפור? אני הרי לא הסובל הישיר. אבל חברי אינו בעל יכולת ביטוי
כמו זו שלי והוא ביקש ממני שאנסה לסייע. עזרתי לו בכתיבת חלק ממכתביו לחברה, ולכן, אני
מנסה את מזלי כאן בפורום זה, כדי שאוכל להמשיך ולסייע לו בתשובות (טובות ככל האפשר),
שאקבל מכם, חברים יקרים.
מקווה שיהיה מי שיוכל לסייע,
משה, מנהל פורום גינון בתפוז.