שלום, שלשום היה לי משפט , היינו במלון

שלום, שלשום היה לי משפט , היינו במלון

והנה הסיפור כולו, סוף סיפור זכיתי בכספי בחזרה כולל עוד 250 ש"ח הוצאות משפט שהשופטת קבעה לזכותי.

המשפט היה על זה שהתארחנו בים המלח במלון הוד שעבר לבעלות ארקיע מבעלות אחרת, לפני שהגענו למלון סיפרו לנו שהמלון בשיפוצים כולל כל אזור ים המלח, נסענו עם גמלאי קרית אונו, סיפרתי לאחראית על הטיולים והיא שאלה אותם אם אכן בתארית הארוח של הקבוצה המלון בשיפוצים, המלון הוציא לה מכתב שהשיפוצים יחלו רק כחודש חודשיים לאחר הארוח של הקבוצה, שמענו ונסענו, בהגיענו למלון ירדנו לספא שהיה מכוסה כולו בחלונות עם ניילונים לבנים, הדרך לבריכה ולים היתה כמו אתר בניה, טרקטורים ציפצפו החל משש בבוקר בנוסעם לאחור, ובקיצור רימו אותנו, לחברי הקבוצה זה לא הפריע כי לא ידעו שיש שיפוצים וקיבלו את זה, אני הרגשתי מרומה כי הרי שאלתי ויכלו לענות לי את האמת ולתת לנו להחליט אם התנאים מתאימים לנו לנופש.

בקיצור כתבתי בעצמי כתב תביעה והגשתי לתביעות קטנות, וזה היה המשפט של אתמול ומיד השופטת זיכתה אותי במלא סכום התביעה ועוד 250 ש"" הוצאות משפט שלא היו בכלל כי בתביעות קטנות זה עולה פרוטות להגיש תביעה, בטח לקחה בחשבון את הדלק שעלה לנו לנסוע מפה לבית משפט בבאר שבע.

אז אל תפחדו, אם סידרו אתכם, רימו אתכם קחו את גורלכם בידכם ואל
תתנו שיעשקו אתכם כי הם רוצים להרוויח.
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל


 

Lhuna1

New member
א. כל הכבוד!


ב. מסקרן אותי לשמוע האם היה עו"ד או נציג אחר מטעם המלון ומה הם טענו להגנתם בתגובה, אם בכלל.
אם בא לך לספר :)
&nbsp
 
בוקר טוב, ברורר שבא לי לספר, אני מרגישה

שליחות וזאת מכיוון שאנשים מפחדים לדרוש את המגיע להם, והנה עונה לכם על השאלות.

נשארנו בנופש כל הימים כי הגענו עם קבוצה מאורגנת של גמלאים בהסעה מהבית, אנחנו מבוגרים ולא מתאים לנו לחמוב את המזוודות עד האוטובוס בים המלח ומהאוטובוס הביתה, זה כבר לא לגילנו.

מטעם המלון היה נציג שהיה אחד מבכירי ההנהלה, הגיע עם רשימת תפוסה של המלון באותה עת שהתארחנו, ניגש עם הטופס לשופטת ואמר לה, תראי כמה מלא היה המלון ואף אחד לא התלונן, אמרה לו השופטת, אף אחד חוץ מהגברת לא שאל אתכם אם המלון בשיפוצים, הגברת שאלה ושלחתם לקבוצה מכתב שהשיפוצים מתחילים חודש לאחר האירוח, שיקרתם אותה, הייתם צריכים להגיד לה את האמת ולתת לה להחליט אם היא רוצה להתארח אצלכם בתקופה כזו של שיפוצים.

הכל צריך להיות מגובה בהוכחות, הבאתי תמונות של הספא בתקופת השיפוצים מלא בניילונים בכיסוי על הזכוכיות, הבאתי את המכתב של המלון שטוען שלא יהיו שיפוצים בתקופת השהות.

בנופש היה ביוני או במאי כבר לא זוכרת.

 

Lhuna1

New member
יפה מאוד - תודה על השיתוף!

איזה טענת הגנה חצופה של המלון.
 

amitalo

New member
כל הכבוד. האם תבעת רק את הסכום ששילמת על הנופש או יותר?

אם תבעת רק את סכום הנופש הרי שלא פוצית כראוי לדעתי.
ביזבזת זמן יקר על כתיבת התביעה, ההתנהלות עם המלון אחרי המקרה, הגעה לבתי המשפט, ובכלל קיום הנופש במקום שלא היית בוחרת לקיימו אם היית מודע לשיפוצים....

אם לא מדובר בפרטים אישיים מידי, האם תוכלי לשתף את כתב התביעה שניסחת, כדי שנלמד?
 
לא תבעתי שקל יותר ממה ששילמתי.

בתי המשפט מאוד מחמירים בעיקר בתביעות קטנטת ולא פשוט לקבל כסף עבור עוגמת נפש ועוד.

לא היה לי ענין לקבל כסף נוסף פרט לסכום ששילמתי.
 

amitalo

New member
לכן לדעתי מצליחה לה שיטת מצליח הרווחת במדינתנו

כמו שכתבתי לעניין התנהלות חברות הביטוח וחוסר הכדאיות שלהם להתנהל בצורה הוגנת כלפי מבוטחיהם, במקרה שהצד שפוגע בלקוח לא ישלם לו פיצוי הולם, ולא יפצה אותו לפחות על הזמן והטירטור שנגרם לו, הרי שהצד הפוגע לא יוצא ניזוק ולא מפסיד, ועל כן אין לו סיבה לתקן את דרכיו, ומי שהפסיד את זמנו ומרצו הוא הצד שבסופו של דבר מקבל במקרה הטוב את מה ששילם, לאחר שזמנו ירד לטמיון.

גם בתחום הטעויות בחשבונות של חברות הסלולר, האינטרנט ודומיה - לדעתי רק כאשר ישנו את החוק ויאלצו את החברה שמבצעת גביה עודפת מחשבון הלקוח לפצות את הלקוח בסכום משמעותי (נניח פי 10 מסכום הגביה העודפת שביצעו מהלקוח) רק אז יתחילו הגופים לבדוק את התנהלותם. היום החוק מאפשר קבלה של 16 ש"ח פיצוי, כשהדרך לקבל את הפיצוי העלוב הזה היא לעיתים רק לאחר שהלקוח נאלץ להמתין ולשוחח שעות בטלפון, להקשיב לפרסומות בעת המתנתו, לבצע מעקב על הסיכומים שלעיתים לא מבוצעים, ולשוחח עם המון נציגים.

למי מאיתנו לא היה טעות בחשבונות התקשורת בחצי שנה האחרונה ? (מי שחושב שלא היתה טעות בחשבונו, או שהוא בין 60% שבאמת לא היתה טעות בחשבונו - להערכתי, או שהוא לא בדק טוב את החשבונות שלו)...
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לא היו לי טעויות בחשבון (וכן, אני בודקת. כל חודש).

 
למעלה