האם ישנו גוף שמפקח על חברות כרטיסי האשראי? התנהלות מפחידה

orveaha

New member
האם ישנו גוף שמפקח על חברות כרטיסי האשראי? התנהלות מפחידה

של לאומי קארד. הודיעו לי לפני מספר חודשים שהחיובים יגיעו מעתה במייל, משלא הגיעו החיובים התקשרתי לברר. אקצר את הטרטורים הרבים שהעבירו אותי בין סמס לאתר לנציג, והשורה התחתונה -

המייל שלי לא מעודכן אצלם, מעודכן אצלם מייל אחר. את המייל האחר הם לא מוכנים לשתף איתי אלא רק לאשר או להכחיש בניחושים.

המשמעות: לאומי קארד שולחים, אולי, פרטים אישיים שלי וחיובי אשראי לאדם אחר ואינם מוכנים לשתף או לספר למי נשלחו חיובי האשראי שלי.

זהו מידע שהם אינם מוסרים, ולטענתם לא ניתן לומר ללקוח מהם הפרטים שלו עצמו שמעודכנים במערכת. הפרטים מופיעים מול הפקידה או הפקידים שנמצאים שם, אבל להקריא אותם אסור.

מכיוון שנראה לי שזו שערוריה של פגיעה בפרטיות במובן של 1. עצם השליחה למייל בלי לבדוק מהו המייל הנכון של הלקוח 2. סירוב לשתף למי כן נשלח המידע האישי שלו. (וכך אמרה הפקידה "אבל זה לא שעשינו את זה בכוונה"... מקסים)

ומכיוון שזו כן נראית לי סוגייה צרכנית, רעיונות למי כדאי לפנות יועילו.
 

MightyKnight

New member
בדר"כ לא שולחים קובץ עם פרטים למייל אלא קישור

וכדי לראות את הפרטים של העסקאות שלך נדרש לדעת הרבה ספרות מכ"א או לעשות אישור בSMS.
חוץ מזה, מסכים שאי אפשר לצפות לשירות נורמלי מחברות כ"א.
 

orveaha

New member
האמת שזה מרגיע. אז אתה אומר שבעצם

גם אם זה נשלח למייל של מישהו הוא לא יכול היה לצפות בפרטים?
 

xfwind

New member
דווקא עם לאומי קארד יש לי נסיון טוב בג'ונגל השרות המקובל

ולגבי הכניסה - היא מאובטחת ונדרש תהליך זיהוי ראשוני.
יש גם אפשרות להכנס לאתר כ"א דרך חשבון הבנק.

משלוח הפירוט במייל מחייב אישור הלקוח.
במקרה שלנו מסיבות שונות ביקשנו להמשיך גם בדואר ובוצע (די בקלות).

מקווה שתתגברו על המכשול.
 

orveaha

New member
תודה. מעולם לא אישרתי להם

לעבור למייל. הם עשו זאת חד צדדית.
 

Bob129

New member
גם לי הייתה מולם התנהלות שהראתה לי שכספי לא כ"כ בטוח

ולטענותי מול נציג השירות הוא פתר ב "יהיה בסדר אל תדאג " ו"תסמוך עלי" .
 

SicTransit

Active member
חוק מאגרי המידע

כל אדם זכאי לעיין במידע המתייחס אליו המוחזק במאגר מידע כלשהו וכן אני משער שמשרד המשפטים הוא הכתובת לפניה.
&nbsp
מה שלא ברור מההודעה שלך הוא האם הם מסרבים לשנות את הכתובת הרשומה אצלם או שהעניין סודר ואתה רק מעוניין לדעת מי היה זה שקיבל את החשובונות הקודמים שלך.
 

orveaha

New member
מעולה, תודה.

הם מוכנים לשנות ורק רוצה לדעת לאיזה מייל הם שלחו ללא אישורי. מעולם לא אישרתי להם לפנות אלי במייל
 

puptits

New member
מה מטרתך?

אם זה לתת להם בהסכמתך מייל תקין ומעודכן שלשם יישלחו החיובים מעתה ושלום על ישראל....אתה לא צריך את המפקח, נראה לי שזה פתיר מול שרל״ק של החברה.
אם זה לנסות לכפות עליהם לדווח לך מהו המייל, הלכאורה שלך, המוזן אצלם...אולי המפקח זה הכתובת...לא יודע, אולי יש פה עניין אחר.
מה מטרתך?


אגב, בד״כ זה קישור שנשלח למיילכדי להכנס ולהזדהות בשביל לצפות בחיובים, לפחות כך בויזה כאל
 

trilliane

Well-known member
מנהל
כן, בנק ישראל, הפיקוח על הבנקים

http://www.boi.org.il/he/BankingSupervision/Pages/Default.aspx

הייתי מדווחת על כך שהם החלו לשלוח בדוא"ל ללא אישורך;
מעבר לכך, ברמה המעשית –
א. מי שקיבל את הדוא"ל, אם בכלל (הרי ייתכן שזו כתובת שגויה) קיבל רק קישור לאתר ולא נחשף לחשבון שלך.
ב. במה תעזור כתובת הדוא"ל השגויה? הרי אם היא לך שלך, בלאו הכי לא ניתן לדעת של מי היא... וגם נגיד שהיא שייכת לפלוני ישראל ישראלי, במה יועיל המידע?
ג. הייתי מעדכנת כתובת תקינה שלי או מבקשת לקבל בדואר רגיל וחסל.
 

davesh

New member
כנס לאתר של לאומי קארד ותעדכן את המייל

מילא דוחות שנשלחים למייל הלא נכון ...
לי שלחו כרטיס אשראי חדש אליי הביתה בדואר רגיל.
הם גם שלחו במכתב נוסף את ה-PIN (הקוד בן 4 ספרות), אבל שניהם הגיעו אליי הביתה באותו היום, כלומר בתיבת הדואר היו גם כרטיס האשראי וגם קוד הזיהוי בו-זמנית.
 
למעלה