האם ישנו גוף שמפקח על חברות כרטיסי האשראי? התנהלות מפחידה
של לאומי קארד. הודיעו לי לפני מספר חודשים שהחיובים יגיעו מעתה במייל, משלא הגיעו החיובים התקשרתי לברר. אקצר את הטרטורים הרבים שהעבירו אותי בין סמס לאתר לנציג, והשורה התחתונה -
המייל שלי לא מעודכן אצלם, מעודכן אצלם מייל אחר. את המייל האחר הם לא מוכנים לשתף איתי אלא רק לאשר או להכחיש בניחושים.
המשמעות: לאומי קארד שולחים, אולי, פרטים אישיים שלי וחיובי אשראי לאדם אחר ואינם מוכנים לשתף או לספר למי נשלחו חיובי האשראי שלי.
זהו מידע שהם אינם מוסרים, ולטענתם לא ניתן לומר ללקוח מהם הפרטים שלו עצמו שמעודכנים במערכת. הפרטים מופיעים מול הפקידה או הפקידים שנמצאים שם, אבל להקריא אותם אסור.
מכיוון שנראה לי שזו שערוריה של פגיעה בפרטיות במובן של 1. עצם השליחה למייל בלי לבדוק מהו המייל הנכון של הלקוח 2. סירוב לשתף למי כן נשלח המידע האישי שלו. (וכך אמרה הפקידה "אבל זה לא שעשינו את זה בכוונה"... מקסים)
ומכיוון שזו כן נראית לי סוגייה צרכנית, רעיונות למי כדאי לפנות יועילו.
של לאומי קארד. הודיעו לי לפני מספר חודשים שהחיובים יגיעו מעתה במייל, משלא הגיעו החיובים התקשרתי לברר. אקצר את הטרטורים הרבים שהעבירו אותי בין סמס לאתר לנציג, והשורה התחתונה -
המייל שלי לא מעודכן אצלם, מעודכן אצלם מייל אחר. את המייל האחר הם לא מוכנים לשתף איתי אלא רק לאשר או להכחיש בניחושים.
המשמעות: לאומי קארד שולחים, אולי, פרטים אישיים שלי וחיובי אשראי לאדם אחר ואינם מוכנים לשתף או לספר למי נשלחו חיובי האשראי שלי.
זהו מידע שהם אינם מוסרים, ולטענתם לא ניתן לומר ללקוח מהם הפרטים שלו עצמו שמעודכנים במערכת. הפרטים מופיעים מול הפקידה או הפקידים שנמצאים שם, אבל להקריא אותם אסור.
מכיוון שנראה לי שזו שערוריה של פגיעה בפרטיות במובן של 1. עצם השליחה למייל בלי לבדוק מהו המייל הנכון של הלקוח 2. סירוב לשתף למי כן נשלח המידע האישי שלו. (וכך אמרה הפקידה "אבל זה לא שעשינו את זה בכוונה"... מקסים)
ומכיוון שזו כן נראית לי סוגייה צרכנית, רעיונות למי כדאי לפנות יועילו.