לגבי חברת פרנטר

Aעופרית

New member
לגבי חברת פרנטר


ב-3 לינואר השנה דיברתי עם חברת פרטנר וקיבלתי הנחה לשנה של 10 שקלים.
לפני כן המחיר היה 49.9 ונקבע לי מחיר של 39.9.
כיוון שאני יודעת עם מי יש לי עסק, התקשרתי עוד פעמיים לוודא את העניין.
החבילה היתה אמורה להתחיל ב- 13 לינואר שזה התאריך בו מתחיל חודש חשבון חדש.

לפני חודש הגיעה במייל החשבונית החודשית לינואר (13 בינואר עד 12 בפברואר) והנה כאילו לא נקבע לי סכום מוזל יותר,המחיר 49.9 ש"ח.
התקשרתי לפרטנר ונאמר לו שם שקרתה טעות ובחשבונית הבאה יזכו אותי ב- 20 שקלים.

והנה מגיעה היום החשבונית של פברואר ושם מופיע כאילו מועד הבקשה הוא ה- 23.2 וגם מהחשבונית הזו לא מורידים לי אפילו 10 שקלים, אלא חלק יחסי והיא על סכום של 43.48 שקלים.
התקשרתי אליהם וכן, יש טעות וכו' וכו'... הם יחזרו אלי.

אז פרטנר, אתם חייבים לי 13.58 שקלים ונמאס כבר לרדוף אחריכם

אולי זה סכום פעוט יחסית, אבל בדרך כלל אפילו שקל לא מתגלגל על הרצפה...
 
מסקנה :להקליט את השיחות,לבקש שישלח למייל סיכום העיסקה,לבקש

מהנציג של החברה את מיספר הפניה שלך.(זה המספר לפיו הנציג מעדכן אצלו במחשב את ההסכם ביניכם)
בחברת הוט זה עזר לי כאשר הפרו סיכומים שהתחייבו להם בשיחה הטלפונית איתם.לפחות יהיו לך ההוכחות הדרושות שטענותיך מוצדקות.
 

Aעופרית

New member
תודה, ביקשתי שישלחו למייל

והם לא נוהגים לשלוח.

והם לא חזרו אלי היום.
בונים על זה שלאנשים אין כח לרדוף אחריהם בשביל סכומים נמוכים יחסית.
וכשאני שואלת אותם, הם אומרים, כן, אנחנו רואים שיחות קודמות וכו'...
אז מה יעזור הקלטות וכל זה,
הם לא מכחישים שהובטח, רק לא נותנים את מה שהובטח.
 
למעלה