לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
2918729,187 עוקבים אודות עסקים

פורום צרכנות

הנהלת הפורום:

אודות הפורום צרכנות

x
הודעה מהנהלת הפורום
 כללי כתיבה בפורום            בכתיבתכם חובה לשמור על כללי חוק הוצאת לשון הרע /הוצאת דיבה. על החוק ומשמעויותיו :he.wikipedia.org/wiki/%D7%93%D7%99%D7%A0%D7%99_%D7%9C%D7%A9%D7%95%D7%9F_%D7%94%D7%A8%D7%A2

 

על מנת לשמור על סביבה וירטואלית נעימה לכולנו, אנא שמרו על הכללים הבאים:

1. כתבו הודעות ושאלות  בנושאים הקשורים בנושא הפורום בלבד.

2. הימנעו ממסירת פרטים אישיים שלכם או של אנשים אחרים,

3. פרסום מסחרי אסור.

4. הפניה לבלוגים או תוכן בקישורים באתרים אסורה. (למי שיש מה לכתוב, יש לכתוב בהודעות בפורום עצמו ).

 

הקפידו על דיון תרבותי ושמירה כללי חוק הוצאת לשון הרע / הוצאת דיבה ,  והימנעו משימוש בשפה לא הולמת.

           אין להשתמש במילים כמו:

           הזהרו מ....

          שקרנים. נוכלים. גנבים, מנוולים . וכד'.   יש לתאר את המקרה עצמו ללא כל הדבקת תוויות מילים כמו שצויינו .

הודעות שלא תעמודנה בכללים אלו תימחקנה על ידי מנהל  הפורום.

המשך >>

לצפיה ב-'יחס גרוע, מזלזל ומביש של דואר ישראל '
יחס גרוע, מזלזל ומביש של דואר ישראל
13/03/2017 | 17:22
58
380
לפני כמעט שבועיים (ב-2/3) הגיעה אליי חבילה בדואר אבל מכיוון שמדובר בחבילה גדולה וכבדה שאני לא יכולה לסחוב בעצמי, ולאחר שנודע לי שלפחות לכאורה דואר ישראל מספק שירות של שליח מהסניף עד הבית, התקשרתי לשם ביום חמישי האחרון, שבוע בדיוק לאחר שהחבילה הגיעה כדי להזמין שליח. לקחו ממני פרטים ואמרו שיחזרו אליי. לא חזרו.
ביום ראשון התקשרתי שוב והפעם מי שענה לי אמר שלא ניתן לספק את השירות כי עברו יותר משמונה ימים מאז הגעת החבילה. זה אחרי שהתקשרתי כאמור ביום חמישי, כשעדיין לא עברו שמונה ימים. כך שלא ניתן היה לספק את השירות בגלל השירות הגרוע מלכתחילה של הדואר, בגלל שלא חזרו אליי בזמן!
לא זאת בלבד אלא שאחרי שכתבתי על כך תלונה בעמוד הפייסבוק של דואר ישראל הם מחקו את הפוסט! יש לציין שלמרות עוגמת הנפש שנגרמה לי כתבתי בצורה עניינית, לא מתלהמת כך שאין שום סיבה שימחקו לי את הפוסט מלבד סתימת פיות גרידא!
עכשיו בלית ברירה החבילה תצטרך לחזור אל השולחים (מדובר בחבילה מהארץ שהבנתי שחוזרת כשבועיים אחרי ההגעה כך שיש עוד ימים ספורים) וכל זה רק בגלל שירות מזעזע של הדואר.
מכיוון שכאמור בעמוד הפייסבוק שלהם מחקו לי את התלונה אני כותבת את זה כאן כי חשוב שכמה שיותר אנשים יידעו על היחס המזלזל שלהם!
צרכנות >>
לצפיה ב-'חוזר על ההמלצה לבקש טובה משכן לעזרה בסבלות'
חוזר על ההמלצה לבקש טובה משכן לעזרה בסבלות
13/03/2017 | 19:10
1
159
אפילו תמורת תשלום ולסגור עניין.
 
אם לא מתאפשר להתקשר לארגון מתנדבים ולבקש עזרה למשל
ידידים 053-313-1310
 
 
צרכנות >>
לצפיה ב-'הייתי שמח לעזור בסחיבות בחינם.. נולדתי לסחוב ולסבול.. שורד '
הייתי שמח לעזור בסחיבות בחינם.. נולדתי לסחוב ולסבול.. שורד
18/03/2017 | 19:46
10
לצפיה ב-'אני מאוד מרוצה מדואר ישראל'
אני מאוד מרוצה מדואר ישראל
13/03/2017 | 19:23
15
145
מגיעים עשרות חבילות מאי ביי אלי . שולחים לי SMS ראשון לידע אותי . שמחר אקבל עוד SMS איפו החבילה נימצא . ואני קופץ ומקבל אותה . כול החבילות היגיעו בזמן . על אחת הייתי צריך לשלם מכם 800 ש"ח ושילמתי . 
כמו שכתב לך הגולש . בקש משכן . ובפעם הבא אתה תעזור לו . 
שרות משביע אתה כותב מגזים 
צרכנות >>
לצפיה ב-'קודם כל לא ברור למה אתה כותב לי בלשון זכר'
קודם כל לא ברור למה אתה כותב לי בלשון זכר
13/03/2017 | 19:36
6
148
לא נורא, קורה שמגיבים בלי לקרוא ממש את ההודעה.
דבר שני אם היה מי שיכול לעזור לי הייתי עושה את זה.
ובזלזול כזה כמו שנתקלתי בו מצד דואר ישראל לא נתקלתי בחיים וכבר קרה לי שקיבלתי שירות גרוע מכל מיני גורמים אבל דואר ישראל עולה על כולם.
צרכנות >>
לצפיה ב-'משתתף בצערך '
משתתף בצערך
13/03/2017 | 20:06
5
159
כול אחד והמזל שלו . אצל אחד המרק מר אצל אחר המרק דל (פיתגם באדיש) .
קרה לך אסון. לא קיבלתה שרות מעולה 
ליפני כ20 שנה חיפשתי כתובת בירושלים . הייה לי רכב . אז לא הייה ווייז . ניגשתי לנהג מונית אמרתי לו . סע לכתובת הזו אני אחרך נוסע. ושילמתי לו עבור הטירחה 
חשוב לך החבילה . שלם לנהג מונית יביא לך את החבילה מיד . כך עשה חבר שלי . מחיפה . הייה צריך דחוף חבילה מת"א . חייג לתחנת מונית בת"א אמר לנהג סע לX תביא לי חבילה לחיפה . ושילם לו עבור הנסיע המלאה . זה שכתבתה כאן סיפור עצוב . לא יתן כלום לאף אחד 
צרכנות >>
לצפיה ב-'את יכולה לחסוך מעצמך את התגובות הבאות'
את יכולה לחסוך מעצמך את התגובות הבאות
13/03/2017 | 20:42
4
143
אם את לא מסוגלת לנהל דיון כמו שצריך עדיף שתוותרי.
זאת ההודעה האחרונה שלך שאני מתייחסת אליה.
צרכנות >>
לצפיה ב-'זאת בדיחה?'
זאת בדיחה?
14/03/2017 | 15:22
23
לצפיה ב-'נטע אני לא יודעת אם לצחוק כשאת כותבת לעצמך (: אותי זה מצחיק'
נטע אני לא יודעת אם לצחוק כשאת כותבת לעצמך (: אותי זה מצחיק
14/03/2017 | 22:22
2
74
אז אולי תגלי לי כבר אם זאת בדיחה..
צרכנות >>
לצפיה ב-'פשוט מאוד'
פשוט מאוד
15/03/2017 | 05:59
1
74
פעמיים "הטכנאי קרמר" פנה אליי בלשון זכר (בנוסף לזה שהוא כתב בגסות ובצורה מגעילה) אז הגבתי לו בהתאם. הוא כתב לי בלשון זכר, אני הגבתי לו בלשון נקבה.
מעבר לזה כאמור לא מתכוונת יותר להתייחס אליו
צרכנות >>
לצפיה ב-'גם אלי הוא התייחס פעם '
גם אלי הוא התייחס פעם
16/03/2017 | 07:13
39
בצורה מחרידה. טוב אנחנו חיים בישראל לא בהולנד..יש אנשים שלא מבינים שמאחורי שם באינטרנט עומד אדם..
 
That is Israel
צרכנות >>
לצפיה ב-'אתה היחיד שמרוצה מדואר '
אתה היחיד שמרוצה מדואר
14/03/2017 | 15:25
7
93
ישראל. זו חברה מאוד שנואה
צרכנות >>
לצפיה ב-'תגיד . יש דבר טוב במדינה '
תגיד . יש דבר טוב במדינה
14/03/2017 | 17:52
4
69
שהציבור מרוצה ממנו?  אין, על כול דבר מקטרים . הרי אנחנו עובדים. בבנק,בדואר. בצבא.  בעריה. במס הכנסה. בביטוח לאומי. בבתי אבות ,בבתי ספר , כולם זה אנחנו . 
סתם מקטרים 
צרכנות >>
לצפיה ב-'נכון אתה צודק. הכל טוב כאן'
נכון אתה צודק. הכל טוב כאן
14/03/2017 | 21:01
1
50
יוקר המחיה, השחיתות, פערי השכר, העוני, האלימות, הטימטום ועוד..
 
הכל פורח כאן במיוחד דואר ישראל
צרכנות >>
לצפיה ב-'ליפני שעה קיבלתי . הודעת SMS '
ליפני שעה קיבלתי . הודעת SMS
14/03/2017 | 21:12
64
שהיגיע חבילה אלי . ביגלל גודלה . אקבל מחר הודע איפו לקבל אותה . באיזה סניף
ביום ג עובדים עד 8 בערב 
צרכנות >>
לצפיה ב-'אולי אתה חושב שאתה חי בשוויץ כשבעצם אתה בארץ ולא יודע?'
אולי אתה חושב שאתה חי בשוויץ כשבעצם אתה בארץ ולא יודע?
14/03/2017 | 22:17
1
19
לצפיה ב-'ידעתי שלא יצחקו..'
ידעתי שלא יצחקו..
16/03/2017 | 07:15
8
לצפיה ב-'לא, הוא לא היחיד'
לא, הוא לא היחיד
14/03/2017 | 18:10
59
אני רואה שינוי רציני בהחלט, ובתקופה האחרונה הדואר מתנהל בצורה משביעת רצון, לפחות לטעמי. הזמנת תור באינטרנט ושעות פתיחה עד 20:00 בכמה ימים בשבוע שיפרו ביותר את חוויית הלקוח שלי.
צרכנות >>
לצפיה ב-'גם אני מרוצה'
גם אני מרוצה
17/03/2017 | 06:42
19
במיוחד מאז שהוסיפו אפשרות להזמין תור מראש וחסכו לי את כל העמידה בתור והאריכו את שעות הפעילות לשעות הערב המאוחרות.
צרכנות >>
לצפיה ב-'תאמיני לי, אנחנו יודעים'
תאמיני לי, אנחנו יודעים
13/03/2017 | 20:04
2
133
וזה לא עוזר בכלום כי אין להם תחרות אמיתית. 
צרכנות >>
לצפיה ב-'אכן, זאת בדיוק הבעיה '
אכן, זאת בדיוק הבעיה
13/03/2017 | 20:41
1
97
אין להם תחרות ולכן הם מרשים לעצמם לזלזל.
 
צרכנות >>
לצפיה ב-'דוקא בהעברת חבילות '
דוקא בהעברת חבילות
14/03/2017 | 18:40
53
יש שירותי שליחות לא רעים.
צרכנות >>
לצפיה ב-'שילחי דוא"ל למנכ"ל דואר ישראל (דניאל / דני גולדשטיין)'
שילחי דוא"ל למנכ"ל דואר ישראל (דניאל / דני גולדשטיין)
13/03/2017 | 20:15
8
130
לא אחת ולא פעמיים שמעתי / קראתי שפניות אליו קיבלו יחס נפלא וקשוב מאוד.
למשל, מחיפוש אקראי בגוגל:
 
כמובן שמדובר במצב לא תקין שפניה באפיקים הרגילים אינה מקבלת יחס ראוי, אבל, אולי פניה למנכ"ל תעזור נקודתית (ואף אולי מערכתית...)
צרכנות >>
לצפיה ב-'תודה'
תודה
13/03/2017 | 20:43
17
לצפיה ב-'לפני הפניה למנכ"ל'
לפני הפניה למנכ"ל
14/03/2017 | 09:57
6
85
הייתי מציע לך לפנות לנציב פניות הציבור בדואר ולספר את כל השתלשלות העניינים, כולל מחיקת הפוסט בפייסבוק (אם כי אני משער שפנייה למנכ"ל תוביל את המכתב שלך לאותה כתובת).
צרכנות >>
לצפיה ב-'תגובת הנציב תהיה בתוך יומיים-שלושה לפני שהחבילה תוחזר לשולח?'
תגובת הנציב תהיה בתוך יומיים-שלושה לפני שהחבילה תוחזר לשולח?
14/03/2017 | 13:14
4
16
לצפיה ב-'לא יודע'
לא יודע
14/03/2017 | 14:37
3
48
אבל למה אתה מניח שהמנכ"ל יגיב מהר יותר? מכל מקום, אני הבנתי שנטע כבר השלימה עם כך שהחבילה הזאת תוחזר לשולח (אם לא, היא יכולה לפחות לטלפן לסניף, להסביר את המצב ולבקש שיחזיקו את החבילה אצלם עוד כמה ימים).
צרכנות >>
לצפיה ב-'ההנחה היא על בסיס הדברים ששמעתי / קראתי על פניות למנכ"ל'
ההנחה היא על בסיס הדברים ששמעתי / קראתי על פניות למנכ"ל
14/03/2017 | 15:27
2
48
התגובות היו אוהדות ובכלל זה מהירות הטיפול.
יצא לי לפנות בעבר לנציב הפניות של הדואר. לא תמיד ענו, במידה וענו, זה היה לפחות חודש ימים.
צרכנות >>
לצפיה ב-'מניסיון שלי... פנייה למנכל טופלה באותו היום'
מניסיון שלי... פנייה למנכל טופלה באותו היום
14/03/2017 | 15:31
1
53
פנייה לתלונות הציבור לא ענו לי בכלל.
 
המנכ"ל ענה אישית, ותוך שעה וחצי חזרו אלי, והעניין טופל.
 
ממליץ לפמות למנכ"ל במקרים שאין ברירה.
צרכנות >>
לצפיה ב-'לא טוב!'
לא טוב!
<< ההודעה הנוכחית
14/03/2017 | 18:08
179
המחשבה הראשונה שקופצת לראש היא "אה, איזה יופי, סוף סוף מנכ"ל שבאמת איכפת לו מהציבור...".
 
המחשבה השניה שמחליפה אותו היא שאם העניינים מתנהלים כך מדובר במנכ"ל גרוע. אני רואה שתי אפשרויות: האחת היא שבאמת המנכ"ל הוא זה שמטפל בפניות כאלה, והשניה היא שמישהו בלישכתו מטפל בהן בשמו.
 
האפשרות הראשונה פירושה שהמנכ"ל לא מתעסק בבעיות האמיתיות שצריכות להעסיק אותו שהן בעיות מערכתיות ולא מקרה נקודתי זה או אחר (אלא במקרים יוצאי דופן ממש, ועם כל האמפתיה שלי לנטע לא זה המצב כאן). כלומר, אני מצפה שהמנכ"ל יקבל את הדיווחים על תלונות הציבור מהגוף שממונה על הטיפול בהן  ויפעל כדי להפחית את מספרן ככל האפשר.
 
האפשרות השניה היא שמשום מה המנכ"ל מחזיק שתי פונקציות שונות שבעצם אמורות לבצע אותו תפקיד, וככל הנראה אחת מהן (זאת שבלשכתו) עושה את זה טוב יותר. מבחינת תורת הארגון זה מצב לא בריא, שכן לא רק שהוא לא יעיל אלא הוא גם גורם לכך שהלקוחות שלו מקבלים שרות שונה בהתאם לשאלה לאיזו מהפונקציות הם פנו. בכלל, אם גוף אחד פועל טוב יותר מהשני, למה מחזיקים את הגוף השני על משרדיו ומשכורותיו?
 
מאחר ומר גולדשטיין יודע את כל זה הרבה יותר טוב ממני, הדבר היחיד שעולה בדעתי שיכול להסביר את המצב הוא שהמבנה הארגוני הוא שריד מתקופות קודמות, ורק בגלל אילוצים שונים (הסתדרות, ועד עובדים) הוא לא משתנה.
 
מכל מקום, למדתי שבמקרה של בעיות עם הדואר מוטב לפנות ללשכת המנכ"ל, ואני רק מקווה שלא יהיה לי צורך להשתמש במידע הזה.
צרכנות >>
לצפיה ב-'כבר שלחתי מכתב למנכ"ל'
כבר שלחתי מכתב למנכ"ל
14/03/2017 | 17:21
58
והוא חזר אליי וביקש את הפרטים של החבילה ושלחתי לו אותם. (לא נתתי אותם מלכתחילה כי רציתי רק להתלונן על השירות וחשבתי שהחבילה כבר אבודה).
מקווה שהוא באמת יספיק לטפל בזה לפני שהחבילה חוזרת לשולחים.
צרכנות >>
לצפיה ב-'וזה בעיקר הזוי לנוכח תנאי השירות שקובעים 12 יום ולא 8...'
וזה בעיקר הזוי לנוכח תנאי השירות שקובעים 12 יום ולא 8...
14/03/2017 | 01:02
98
"ניתן להזמין את הפריט אך ורק במקרים בהם מספר הימים ממשלוח ההודעה הראשונה ועד לפניה הטלפונית של הלקוח אינו עולה על 12 יום, זאת על מנת לעמוד בתנאי מסירת דברי דואר כהגדרתם במדריך הדואר."
 
באופן אישי הייתי מפרסמת בפייסבוק ומתייגת את "יהיה בסדר" בגל"צ או פונה אליהם ישירות.
 
צרכנות >>
לצפיה ב-'אגב, שאלה: מדוע לא הזמנת מראש שירות שליחים?'
אגב, שאלה: מדוע לא הזמנת מראש שירות שליחים?
14/03/2017 | 12:08
22
78
רוב החברות בישראל מאפשרות לבחור את צורת המשלוח ורובן מאפשרות גם שליח עד הדלת. אם ידעת מראש שזו חבילה גדולה וכבדה שלא תוכלי לקחת בעצמך מסניף הדואר, מדוע להזמין אותה לשם מלכתחילה? הרי לא ידעת שהדואר יוכל להביא אותה אלייך, זה שירות שגיליתי לך על אודותיו כששאלת לפני כמה ימים בפורום "שאלה קטנה", אחרי שהחבילה כבר הגיעה לסניף שלך. אילו לא היה כזה שירות בדואר ישראל (הוא די חדש, רק מהשנה האחרונה) מה היית עושה?
צרכנות >>
לצפיה ב-'אמרתי להם את זה מראש'
אמרתי להם את זה מראש
14/03/2017 | 17:19
21
88
למעשה החבילה הזאת היא מעין צ'ופר על תרומה לעמותה כלשהי שאני תומכת בה. נרשמתי לתרומה הזאת שנותנת לי עוד הטבות חוץ מהחבילה במקום פיזי, יכולתי לקחת את החבילה באותו מעמד אבל מאותה סיבה שלא יכולתי לקחת אותה מהדואר, לא יכולתי לקחת אותה משם. התרעתי בפניהם מראש שעלולה להיות בעיה אבל נוצרה אי הבנה והם בכל זאת שלחו את זה בדואר רגיל. אולי אצלם אין בכלל את האפשרות הזאת, אין לי מושג.
בכל אופן כבר יצרתי קשר גם עם השולחים ואמרתי להם שהחבילה צפויה לחזור אליהם מכל הסיבות שהזכרתי. יכול להיות שישלחו לי אותה פעם נוספת עם שליח ויכול להיות שאיאלץ לוותר עליה.
צרכנות >>
לצפיה ב-'הבנתי. מצטרפת להצעה של "אבא של הגוזל" להיעזר בשכן/מכר'
הבנתי. מצטרפת להצעה של "אבא של הגוזל" להיעזר בשכן/מכר
14/03/2017 | 17:47
20
55
(בלי קשר לטיפול מול הדואר, גם אני הייתי מתלוננת במקומך).
צרכנות >>
לצפיה ב-'כמו שכתבתי, אם היה לי במי להיעזר הייתי נעזרת'
כמו שכתבתי, אם היה לי במי להיעזר הייתי נעזרת
14/03/2017 | 17:50
19
69
ואגב, גם זה היה יכול להיות בעייתי כי למעשה אין לי גם את ההודעה על משלוח הדואר, זה כבר סיפור אחר בפני עצמו שדברי דואר לא מגיעים אליי ואני יודעת על הפרטים של החבילה רק מזה שיצרתי קשר עם מישהו מהעמותה ששלחה אותה.
כך שגם אם הייתי שולחת מישהו מטעמי אני לא יודעת אם הוא היה יכול לקחת אותה בלי ההודעה הרשמית או תעודת זהות.
צרכנות >>
לצפיה ב-'מצטערת, לא ראיתי שכתבת... לגבי הודעה רשמית אין בעיה'
מצטערת, לא ראיתי שכתבת... לגבי הודעה רשמית אין בעיה
14/03/2017 | 17:55
54
מספיק לתת את מספר המעקב ו/או את מספר המדף (בודקים במעקב המשלוחים באתר הדואר) וכך ניתן לקבל את החבילה. כשמיופה כוח לוקח בשמך צריך לתת לו ייפוי כוח מודפס חתום (יש טופס באתר הדואר) או לכתוב משהו דומה בכתב יד (כולל חתימה ותאריך) כדי שהוא יוכל להציג אותו בסניף נוסף על תעודה מזהה (מקורית) שלך ותעודה מזהה שלו.
צרכנות >>
לצפיה ב-'דווקא אחרי כמה פעמים שהתלוננתי בשנתיים האחרונות'
דווקא אחרי כמה פעמים שהתלוננתי בשנתיים האחרונות
14/03/2017 | 20:23
17
66
אני רוצה דווקא לציין הדואר הפעם לטובה.
מישהו שלח לי חבילה מישראל לתאילנד. כרגיל. אני במשלוחים האלו כל הזמן.
שאלו אותי אם קיבלתי את החבילה ועניתי שאין סיכוי, הייתה גם שבת בזמן הזה.
ביקשו ממני לבדוק, לא נראה לי שחבילה תגיע תוך 5 ימים.
הם קיבלו סמס שהחבילה הגיעה לנמען.
ירדתי למשרד הקבלה של הבניין, החבילה ממש הייתה שם.
אז נראה שיש שיפור משמעותי בדואר.
צרכנות >>
לצפיה ב-'לצערי לא שולחים לי חבילות מחו"ל אבל אני יכולה לשלוף כ-10 '
לצערי לא שולחים לי חבילות מחו"ל אבל אני יכולה לשלוף כ-10
14/03/2017 | 22:06
65
תלונות שונות על הדואר רק בשנה האחרונה..כבר באתר שלהם יש סירבול שלא לדבר על חוסר התייחסות..
צרכנות >>
לצפיה ב-'זה יותר כל הכבוד לדואר של תיאלנד לא?'
זה יותר כל הכבוד לדואר של תיאלנד לא?
15/03/2017 | 16:07
13
36
כל עוד הדואר בישראל לא צריך אשכרה ממש לחלק דברים, חבילות, מכתבים וכו', הוא עובד מצוין.
אה, וגם כל עוד הוא לא צריך לקבל קהל. אבל חוץ מזה, הוא באמת אחלה. 
צרכנות >>
לצפיה ב-'גם הדואר בישראל אינו מקשה אחת, זה משתנה בין אזורים וסניפים'
גם הדואר בישראל אינו מקשה אחת, זה משתנה בין אזורים וסניפים
15/03/2017 | 16:53
12
38
אני מקבלת דואר בסדר גמור, כל החבילות מגיעות (בסופו של דבר) וגם קבלת הקהל בסניף ממש בסדר, בחיי...
צרכנות >>
לצפיה ב-'אני שמחה בשבילך'
אני שמחה בשבילך
15/03/2017 | 17:04
11
37
בדואר אמור לתפקד ארצית באופן שווה. 
צרכנות >>
לצפיה ב-'נכון רק רצוי שהרמה הזאת תהיה כמו אצלנו ולא להפך... '
נכון רק רצוי שהרמה הזאת תהיה כמו אצלנו ולא להפך...
15/03/2017 | 17:18
1
6
לצפיה ב-''
15/03/2017 | 17:19
2
לצפיה ב-'בעבר זה היה נכון,'
בעבר זה היה נכון,
15/03/2017 | 17:26
8
38
הכל עבד רק חד כיוונית.
איך שאני מתרשם כרגע, עושה רושם שיש שיפור משמעותי בדואר ישראל.
אני מקבל על עצמי לעשות את הניסוי. ממילא זה לא יעלה הרבה.מישהו, חושב שטרילאיין העלתה פעם את הנושא שאולי יש הבדל בין חבילות למכתבים. אעשה נסיון ואעדכן.
כמובן שלא שאלח לכל עיר, 3 ערים  שבהן גרים בערך מחצית מתושבי ישראל
הן מדגם סביר לדעתי.
 
צרכנות >>
לצפיה ב-'אם אתה שולח מכתב'
אם אתה שולח מכתב
15/03/2017 | 17:51
7
36
אז אוקיי, מקסימום או שילך לאיבוד, או שיקח שבועות עד שיגיע, או שהדוור ישים אותו בתיבה הלא נכונה. אלה הדברים הכי גרועים שיכולים לקרות.
בשאיפה ובתקווה שלא יקרה.
אם אתה שולח חבילה, אז למה לעשות את זה לאנשים שאתה אוהב? אלא אם כן אלה אנשים שאתה לא אוהב, ואז זה בסדר, לך תשלח, רצוי אפילו כמה חבילות. 
 
צרכנות >>
לצפיה ב-'כמה חבילות שלחת מחו"ל לישראל'
כמה חבילות שלחת מחו"ל לישראל
15/03/2017 | 20:47
6
34
וכמה מתוכן לאנשים שאת לא אוהבת ולכמה שכן?
כדאי לדעת על מה כותבים ורק אח"כ לכתוב על זה.
צרכנות >>
לצפיה ב-'לא השאלה הנכונה'
לא השאלה הנכונה
15/03/2017 | 23:57
5
28
השאלה הנכונה היא כמה חבילות קיבלתי לישראל ונאלצתי ללכת לדואר לקחת. הרבה. 
צרכנות >>
לצפיה ב-'בדייוק השאלה הנכונה.'
בדייוק השאלה הנכונה.
17/03/2017 | 17:10
4
15
מספר החבילות שאני שולח ומקבל מישראל דומה.
בקשר ללכת לדואר אני מסכים. זה לא חייב וגם לא צריך להיות כך.
אם אני, במדינת "עולם שלישי" לא צריך לגשת לדואר כדי לקבל
מכתב או חבילה למעט במקרה שמחוייב עליה מכס, אז באמת
אין סיבה שאתם במדינת " עולם ראשון" כידוע, כן תעברו את זה.
אבל דואר ישראל כן השתפר בהרבה.
שלחו אלי חבילה מישראל, רק אתמול. קיבלו הודעה כבר היום
בסמס שהיא יצאה לתאילנד.
אלי היא לא תגיע לפני יום שני, כי בשבת וראשון הדואר לא עובד
כאן, אבל דואר ישראל היה שוב ממש בסדר.
לפני שנה זה באמת היה גרוע, אני מסכים, גם לפני חצי שנה.
אבל כרגע נראה שהשתפר.
נחכה ונראה.
 
צרכנות >>
לצפיה ב-'נגיד שזה עוד בסדר ללכת לדואר'
נגיד שזה עוד בסדר ללכת לדואר
17/03/2017 | 18:06
3
14
כלומר יש רצון טוב. אבל לחכות בתור? המינימום זמן המתנה בסניף שלי הוא 40 דקות. וזה לא משנה אם יש 5 אנשים לפניי או 50, זה יקח מינימום 40 דקות. 
צרכנות >>
לצפיה ב-'יש לכם אפשרות להזמנת תור לסניף?'
יש לכם אפשרות להזמנת תור לסניף?
18/03/2017 | 17:28
2
13
טוענים שזה עובד מצוין (באופן אישי לא ניסיתי, לשמחתי הסניף השכונתי לא עמוס). בעבר כשגרתי בשכונה אחרת והייתי משויכת לסניף קטן ומעצבן ללא אשנב ייחודי לחבילות נהגתי להגיע ממש בשעת הסגירה (דקות ספורות לפני שהם נועלים את הדלת) כי גיליתי שכשהם לחוצים ללכת הביתה הם דווקא יודעים לעבוד מהר (הפלא ופלא! ) ועושים הכול כדי לתקתק את התור...
צרכנות >>
לצפיה ב-'ניסיתי את העניין הזה פעם'
ניסיתי את העניין הזה פעם
18/03/2017 | 19:22
1
18
לא עבד לי. 
צרכנות >>
לצפיה ב-'לי זה עובד כמובטח'
לי זה עובד כמובטח
19/03/2017 | 14:21
4
בלי שום בעיה.
צרכנות >>
לצפיה ב-'הבעיה עם דואר ישראל אף פעם לא היה עם דואר יוצא'
הבעיה עם דואר ישראל אף פעם לא היה עם דואר יוצא
17/03/2017 | 18:19
1
20
אלא עם דואר נכנס.
הדואר לא מסוגל להתמודד עם הנפח והכמות של דברי הדואר, בעיקר חבילות, שנשלחים כיום מחו"ל ושם העיכובים והבעיות. עם דואר יוצא אין בעיה, זה תוך יום-יומיים עולה על טיסה ומטופל ע"י רשות הדואר של מדינת היעד.
 
צרכנות >>
לצפיה ב-'בפורום השכן טוענים שדווקא יש לא מעט בעיות גם בדואר היוצא...'
בפורום השכן טוענים שדווקא יש לא מעט בעיות גם בדואר היוצא...
17/03/2017 | 20:40
5
לצפיה ב-'מעדכנת שהביאו לי את החבילה בסוף'
מעדכנת שהביאו לי את החבילה בסוף
16/03/2017 | 14:17
2
57
אחרי שפניתי למנכ"ל ולשירות הלקוחות של הדואר, בסופו של דבר יצרו איתי קשר אתמול והיום הביאו לי את החבילה.
תודה לכל העוזרים
צרכנות >>
לצפיה ב-''
16/03/2017 | 15:04
4
לצפיה ב-' תודה שעדכנת. הייתה לקיחת אחריות / התנצלות או משהו כזה?'
תודה שעדכנת. הייתה לקיחת אחריות / התנצלות או משהו כזה?
16/03/2017 | 16:41
9
לצפיה ב-'הינה דוגמה מהיום לשירות של הדואר'
הינה דוגמה מהיום לשירות של הדואר
16/03/2017 | 17:12
56
קיבלתי היום דף עם הודעה שניה.
רשום עליו שההודעה הראשונה הייתה ב 2/3. כמובן שזה שקר. אני בודק כל יום ולא היה כלום.
אם תסתכלו טוב, התאריך על ההועה השניה הוא 8/3. ההודעה הושמה בתיבה היום 16/3. מעל שבוע אחרי.

בעיקרון היום זה 14 יום ממהודעה הראשונה. מקווה שאלך עוד מעט והחבילה עוד תחכה לי.


צרכנות >>

הודעות אחרונות

16:15 | 21.11.19 נטע....
10:59 | 21.11.19 אורחים בפורום
19:39 | 20.11.19 notification
19:13 | 19.11.19 אורחים בפורום
09:34 | 18.11.19 koby571
09:43 | 17.11.19 גילגי לונגסטרומפ
08:31 | 14.11.19 SicTransit
16:05 | 12.11.19 אורחים בפורום
17:12 | 11.11.19 ב ר ז י ל י

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ