לפנות לפרטנר זה כמו לדבר לקיר

koby571

New member
לפנות לפרטנר זה כמו לדבר לקיר

בעבר הרחוק הייתי מחובר ל012 באינטרנט.התנתקתי מהם לפני שנה שלחתי כמו שצריך הודעה והפסיקו לחייב אותי.לפני כמה חודשים התחלתי לקבל חשבונית במייל על סכום 0 שקלים על תיבת מייל שניה!!!! מעולם לא היתה לי תיבת מייל בפרטנר או ב012 לא ראשונה ולא שניה.בכל פעם פניתי לפרטנר ואמרו לי שזה בטעות ולהבא לא ישלחו אולם הם המשיכו לשלוח.בחודש שעבר פתאום שלחו חיוב של 7.41 שקלים.פניתי לפניות הציבור בפרטנר ופניתי טלפונית.הבטיחו שזה בטעות ולהבא לא ישלחו.החודש שוב מגיעה חשבונית במייל על 4 אגורות!!!!!!! מה שמשך את העין בחשבונית זה שכתוב שהתקבל תשלום עבור תקופה קודמת של 7.41 אגורות בעוד שבפועל לא התקבל כל תשלום ממני כי ביטלתי את הוראת הקבע.איך אפשר להתנתק מהחתונה הקתולית שלי איתם?הרי בעוד שנה ישלחו לי מכתב מעורך דין שאני חייב כמה מאות שקלים.
 

strategy

New member
לבדוק ששרותים בוטלו בפועל מול כמה נציגים

הייתי מתקשר ושואל לאזה שרותים אני מנוי ומבקש לבטל אותם. אחר כך הייתי גם בודק. בנוסף אני נוהג בכל מקרה לא לבטל אמצעי תשלום כך לא תקבל מכתב מעורך דין. אם יש טעות אז לדרוש זיכוי. זה דעתי בלבד כמובן.
 

koby571

New member
פניתי אליהם עכשיו

שוב הבטיחו ואמרו שזאת טעות.הפעם ביקשתי מכתב מפורש שאני לא חייב כלום ואין לי איתם שום קשר.
 

ספוקי

New member
אתה רוצה להיות חכם או צודק?

קודם כל, אם הוראת הקבע בוטלה אז אתה יכול להיות (די) שקט שאתה לא תחוייב. אבל עדיין תבדוק שלא חייבו אותך בצורה אחרת דרך מסוף אחר.
דבר שני, להפסיק לדבר עם נציגי שירות. לשלוח פניה בכתב לפניות הציבור. לציין כי היית מנוי בעבר, בתאריך ככה וככה ביקשת להתנתק. שאתה עדיין מקבל מידי פעם חשבוניות לתשלום ומבקש לוודא כי כל השירותים בוטלו ואין חיוב עליהם, וכי אם יהיה חיוב שגוי הם יחוייבו להחזיר אותו בתוספת התוספת הקבועה בחוק ("קנס" בדיחה של 14 או 16 ש"ח, אבל עדיין...).
תשמור עותק מהמכתב כך שאם יזכרו בעתיד שאתה חייב להם כסף תוכל להתכחש לחוב.
 

koby571

New member
אני ממתין לתשובה מהם

ממתין למכתב ונראה מה ילד יום.
 
למעלה