חוצפה, חוסר שירותיות וזלזול בלקוח של הוט:

חול1

New member
חוצפה, חוסר שירותיות וזלזול בלקוח של הוט:

אני לקוח מאוד ותיק של הוט ומחובר לטריפל. משלם שנים רבות גם על תא קולי שאני זקוק לו כעצמאי. מאחר ואני חי בישוב עם קשיי קליטה קשים בסלולרי, לקוחות משאירים לי הודעות בתא הקולי של הטלפון. לפני כמה חודשים הציעו לי משירות הלקוחות שלהם הטבה, שלא יגבו ממני למשך 4 חודשים את הסכום של 10ש"ח שנגבים כל חודש עבור התא הקולי. הסכמתי. מזה זמן מה כשאני מפנה לקוחות להשאיר לי הודעות בתא הקולי הם אומרים לי שאין לי תא קולי. היום התקשרתי לשירות הטכני לבדוק מדוע התא הקולי אינו עובד ונאמר לי שכלל אין לי תא קולי...והפנו אותי לשירות לקוחות. התקשרתי לשירות הלקוחות ושם עלא מצוות אלם (אם קלטתי נכון את השמות) אמר לי שכשההטבה הסתיימה, הפסיקו לי את התא הקולי. לדבריו זה לא אמור לקרות. הבטיח לחבר אותי שוב לתא קולי. כשביקשתי לדעת איך יפצו אותי על טעות שלהם שפגעה בעבודתי אמר ששוב, לא יגבו ממני משך 4 חודשים את אותם 10 ש"ח...מיד לאחר שאמר לי שאני מחובר התקשרתי לתא הקולי והבנתי שמשהו לא תקין. שוב טלפון והמתנה לשירות הטכני ואז התברר שחוברתי לתא קולי "מתקדם" שכשאני מקבל פקס, הוא מגיע אלי במייל. אמרתי שזה נחמד מאוד אבל לא פותר לי את הבעיה שאני זקוק לתא הקולי שבו ישאירו לי הודאות...הועברתי דרך דיאנה מצוות אמני ואח"כ ללוסי ואז נאמר לי שהם מצטערים אבל אין להם יותר תא קולי לקבלת הודעות. רק תא קולי "מתקדם"...כשביקשתי לדבר עם מנהל עברתי את כל הסאגה שכבר נכתב כאן רבות עליה, שהוא עסוק, שממילא לא יוכל לעזור כי כבר אין להם במלאי תא קולי כפי שגזלו ממני...ומאחר והתעקשתי וביקשתי להמתין עד שהמנהל שלה יתפנה אמרה לי שיש לה תקלה בקו (!!!) והיא מבקשת לסגור את השיחה ומבטיחה לחזור עוד כמה דקות. ציינתי בפניה שהשעה 14:57 ואני ממתין כמה דקות. עד עתה איש כמובן לא חזר אלי. ממש שירות לקוחות נהדר. אני ממש זקוק לתא קולי שנגזל ממני וכמובן מתוסכל מאוד, מההתנהלות המזלזלת של שירות הלקוחות של הוט שאמור לתת שירות לקוחות אך כנראה שלא מבין מה זה "שירות לקוחות". האם יש נציג בכיר של הוט המנטר את הפורום? אשמח לעזרתכם כי אני מרגיש חוסר אונים מול התנהלות זו.
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
יש לך עסק ולקוחות משאירים לך הודעות.

אז מדוע לא תעבור למתחרה שגם לו יש תא קולי או פשוט תקנה משיבון?
או שבא לך להתמודד עם חברה שגרמה לך מפח נפש?
 

xfwind

New member
חפש חלופות וברח. הייתי באלף סרטים מולם.

למרות שיספרו לך שעשו מהפך שרות
 

חול1

New member
עד כמה שאני יודע החלופה היא "יס"...השכן שלי עבר מהם כעת

להוט על רקע תלונות שלו על בעיות גם בצד שלהם...אז לא נראה לי שבאמת יש חלופה טובה...לצערי.
 

xfwind

New member
אתה מדבר על טלפון. זה יכול לשבת על תשתית אינטרנט למשל

 

רוב הזמן נח

Well-known member
יש לי תא קולי בבזק וכבר שנים לא בדקתי מה הולך שם


היום זה מוצר שלמעשה בהלך הרוח אין לו כבר שימוש.
ואין ספק שהוט לא מבינים וגם לא מעניין אותם להבין שזה מוצר שאתה כן זקוק לו.
מסקנה, תתנתק מהם.
&nbsp
&nbsp
 

ספוקי

New member
רק לי לא ברור מה הקשר בין קליטה סלולרית לתא קולי בקו נייח?

אתה מצפה שלקוחות יתקשרו אליך לסלולרי, לא יהיה מענה, ואז יתקשרו אליך לקו הנייח בכדי להשאיר הודעה? יש לך בעיות קליטה? אז שהלקוחות ישאירו לך הודעה במשיבון של הסלולרי שלך. אתה יכול למשוך בכל זמן את ההודעות מהקו הנייח שלך (מתקשרים לסלולרי ואז מקישים על * או #, מקישים את הקוד הסודי וניתן להקשיב להודעות שהושארו בתא הקולי).

חוצמזה, לאחרונה שמעתי של שירות שמאשר לקבל שיחות לסלולר גם על גבי רשת wifi. כלומר אם אתה נמצא באזור ללא קליטה סלולרית, אבל מחובר לאינטרנט באמצעות wifi, אתה עדיין יכול לקבל שיחות.
זה למשל הקישור של השירות ברשת 'פרטנר'. אבל רוב הסיכויים שגם בחברות אחרות ניתן לקבל שירות דומה.
 
למעלה