חוצפה, חוסר שירותיות וזלזול בלקוח של הוט:
אני לקוח מאוד ותיק של הוט ומחובר לטריפל. משלם שנים רבות גם על תא קולי שאני זקוק לו כעצמאי. מאחר ואני חי בישוב עם קשיי קליטה קשים בסלולרי, לקוחות משאירים לי הודעות בתא הקולי של הטלפון. לפני כמה חודשים הציעו לי משירות הלקוחות שלהם הטבה, שלא יגבו ממני למשך 4 חודשים את הסכום של 10ש"ח שנגבים כל חודש עבור התא הקולי. הסכמתי. מזה זמן מה כשאני מפנה לקוחות להשאיר לי הודעות בתא הקולי הם אומרים לי שאין לי תא קולי. היום התקשרתי לשירות הטכני לבדוק מדוע התא הקולי אינו עובד ונאמר לי שכלל אין לי תא קולי...והפנו אותי לשירות לקוחות. התקשרתי לשירות הלקוחות ושם עלא מצוות אלם (אם קלטתי נכון את השמות) אמר לי שכשההטבה הסתיימה, הפסיקו לי את התא הקולי. לדבריו זה לא אמור לקרות. הבטיח לחבר אותי שוב לתא קולי. כשביקשתי לדעת איך יפצו אותי על טעות שלהם שפגעה בעבודתי אמר ששוב, לא יגבו ממני משך 4 חודשים את אותם 10 ש"ח...מיד לאחר שאמר לי שאני מחובר התקשרתי לתא הקולי והבנתי שמשהו לא תקין. שוב טלפון והמתנה לשירות הטכני ואז התברר שחוברתי לתא קולי "מתקדם" שכשאני מקבל פקס, הוא מגיע אלי במייל. אמרתי שזה נחמד מאוד אבל לא פותר לי את הבעיה שאני זקוק לתא הקולי שבו ישאירו לי הודאות...הועברתי דרך דיאנה מצוות אמני ואח"כ ללוסי ואז נאמר לי שהם מצטערים אבל אין להם יותר תא קולי לקבלת הודעות. רק תא קולי "מתקדם"...כשביקשתי לדבר עם מנהל עברתי את כל הסאגה שכבר נכתב כאן רבות עליה, שהוא עסוק, שממילא לא יוכל לעזור כי כבר אין להם במלאי תא קולי כפי שגזלו ממני...ומאחר והתעקשתי וביקשתי להמתין עד שהמנהל שלה יתפנה אמרה לי שיש לה תקלה בקו (!!!) והיא מבקשת לסגור את השיחה ומבטיחה לחזור עוד כמה דקות. ציינתי בפניה שהשעה 14:57 ואני ממתין כמה דקות. עד עתה איש כמובן לא חזר אלי. ממש שירות לקוחות נהדר. אני ממש זקוק לתא קולי שנגזל ממני וכמובן מתוסכל מאוד, מההתנהלות המזלזלת של שירות הלקוחות של הוט שאמור לתת שירות לקוחות אך כנראה שלא מבין מה זה "שירות לקוחות". האם יש נציג בכיר של הוט המנטר את הפורום? אשמח לעזרתכם כי אני מרגיש חוסר אונים מול התנהלות זו.
אני לקוח מאוד ותיק של הוט ומחובר לטריפל. משלם שנים רבות גם על תא קולי שאני זקוק לו כעצמאי. מאחר ואני חי בישוב עם קשיי קליטה קשים בסלולרי, לקוחות משאירים לי הודעות בתא הקולי של הטלפון. לפני כמה חודשים הציעו לי משירות הלקוחות שלהם הטבה, שלא יגבו ממני למשך 4 חודשים את הסכום של 10ש"ח שנגבים כל חודש עבור התא הקולי. הסכמתי. מזה זמן מה כשאני מפנה לקוחות להשאיר לי הודעות בתא הקולי הם אומרים לי שאין לי תא קולי. היום התקשרתי לשירות הטכני לבדוק מדוע התא הקולי אינו עובד ונאמר לי שכלל אין לי תא קולי...והפנו אותי לשירות לקוחות. התקשרתי לשירות הלקוחות ושם עלא מצוות אלם (אם קלטתי נכון את השמות) אמר לי שכשההטבה הסתיימה, הפסיקו לי את התא הקולי. לדבריו זה לא אמור לקרות. הבטיח לחבר אותי שוב לתא קולי. כשביקשתי לדעת איך יפצו אותי על טעות שלהם שפגעה בעבודתי אמר ששוב, לא יגבו ממני משך 4 חודשים את אותם 10 ש"ח...מיד לאחר שאמר לי שאני מחובר התקשרתי לתא הקולי והבנתי שמשהו לא תקין. שוב טלפון והמתנה לשירות הטכני ואז התברר שחוברתי לתא קולי "מתקדם" שכשאני מקבל פקס, הוא מגיע אלי במייל. אמרתי שזה נחמד מאוד אבל לא פותר לי את הבעיה שאני זקוק לתא הקולי שבו ישאירו לי הודאות...הועברתי דרך דיאנה מצוות אמני ואח"כ ללוסי ואז נאמר לי שהם מצטערים אבל אין להם יותר תא קולי לקבלת הודעות. רק תא קולי "מתקדם"...כשביקשתי לדבר עם מנהל עברתי את כל הסאגה שכבר נכתב כאן רבות עליה, שהוא עסוק, שממילא לא יוכל לעזור כי כבר אין להם במלאי תא קולי כפי שגזלו ממני...ומאחר והתעקשתי וביקשתי להמתין עד שהמנהל שלה יתפנה אמרה לי שיש לה תקלה בקו (!!!) והיא מבקשת לסגור את השיחה ומבטיחה לחזור עוד כמה דקות. ציינתי בפניה שהשעה 14:57 ואני ממתין כמה דקות. עד עתה איש כמובן לא חזר אלי. ממש שירות לקוחות נהדר. אני ממש זקוק לתא קולי שנגזל ממני וכמובן מתוסכל מאוד, מההתנהלות המזלזלת של שירות הלקוחות של הוט שאמור לתת שירות לקוחות אך כנראה שלא מבין מה זה "שירות לקוחות". האם יש נציג בכיר של הוט המנטר את הפורום? אשמח לעזרתכם כי אני מרגיש חוסר אונים מול התנהלות זו.