מעריב (ג'רוזלם פוסט) - זהירות

מעריב (ג'רוזלם פוסט) - זהירות

התפתיתי לרכישת מנוי לעתון מעריב סופ"ש במחיר
אטרקטיבי.
הנציגה אמרה בפירוש שהמנוי לא מתחדש ויתבטל
לאחר 3 חודשים. אז אמרה.
בהסכם שנשלח לי אחר כך נאמר שהמנוי מתחדש.
עוד לא נשלח אלי גליון אחד וכבר אני בסבב טלפונים
"יחזרו אליך", "ידברו איתך" "מי הנציגה שהחתימה אותך"
"לא רואים במחשב" וכדומה. לא מסכימים למסור את מס'
הפקס' לביטול ועוד ועוד.
שלחתי עכשיו פקס' ומייל ואצטרך לעקוב אם אמנם יועילו
לבטל "ביצה שעוד לא נולדה".
.
בהמשך - האם אני יכולה לתת הוראה מראש לחברת האשראי
לבטל עיסקה שעוד לא נעשתה ?
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
חברת האשראי לא יכולה לבטל עיסקה שעוד לא נעשתה.

בנוסף חברת האשראי לא תבטל עיסקה שהסכת עליה עם ספק כלשהוא כל עוד אין חוסר תמורה מלא. - וזה לא המקרה שלך.
היא לא תשפוט בינך ובין מעריב בקשר למה שסוכם ביניכם
 
אוקיי. תודה.

לא הבנתי את הפסקה השנייה - לא מדובר בכשל תמורה
אלא בבטול עסקה. תשלום חודשי שאני רוצה להפסיק (יותר נכון - לא להתחיל).
בחוזה רשום שאני מחוייבת למינימום 3 חודשים (דבר שכמובן
לא נאמר לי בע"פ) ושאם לא אעמוד בכך אצטרך לשלם את התמורה
המלאה של העתון (עתון, שכאמור הודעתי שאינני מעוניינת בו שבוע
לפני שאמורים היו להתחיל לשלוח אותו).
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
הסבר קצר

אם העיסקה טרם בוצעה אז לחברת האשראי אין שום מידע ואינה יכולה לבטל.
אם העיסקה כבר בוצעה וחברת האשראי קיבלה חיוב ממעריב - רק מעריב רשאי לבטל את החיוב
-
אלא אם תוכיחי לחברת האשראי שלא היתה שום התקשרות בינך לבין מעריב ומעריב השיגה ברמיה או תחבולה את פרטי האשראי שלך.
-
הדיון הוא בינך לבין מעריב, חברת האשראי, שחייבת גם לך וגם למעריב, מנועה מלהתערב.
 

G Gabi

Member
פרטי יצירת קשר מופיעים בעמוד about us

http://www.jpost.com/LandedPages/AboutUs.aspx
&nbsp
הייתי מפסיק לרדוף אחריהם, אינך עובדת שלהם ואין סיבה הגיונית שתשקיעי את זמנך במרדף כזה.
שלחת פקס ודוא"ל, וודאי שהם עונים על הדרישות לביטול עסקה. במידה וכן, ובמידה ויחייבו אותך בניגוד להוראותייך - שלחי מכתב מסודר עם הבהרה חד משמעית שבמידה ולא יזכו אותך (ייתכן ובתוספת 16 ש"ח, חיוב יתר בעסקה מתמשכת...) תוגש תביעה לבית המשפט לתביעות קטנות ובית המשפט יכול לפסוק פיצוי ללא הוכחת נזק בגובה של עד 10,000 ש"ח.
 
למעלה