אכן, לפי תקנות ביטול עסקה ניתן לבטל רק מעל ₪50
ואם מדיניות החנות (שצריכה להופיע במקום בולט) היא לתת זיכוי, זכותם, גם אם עברו רק עשר דקות. מנגד, להיצמד לחוק היבש רק אי אפשר לא מוסיף נקודות לרמת השירות בחנות. אם לקוח התחרט במצב כזה ראוי לבוא לקראתו גם לפנים משורת הדין. כל יחס אחר הוא בלתי שירותי להחריד, הייתי מבקשת לדבר עם מנהל / פונה לשירות לקוחות / משתפת בפייסבוק (וכמובן אפשר גם כאן, לא ציינת את שם החנות). מוכרת שאומרת "הקופה לא מאפשרת" מקטינה ראש. הקופה מאפשרת מה שהגדירו לה בני אדם, לא אלים. אפשר למצוא פתרונות אם רוצים. במקומה הייתי פונה למנהל/ת ולא משיבה את פני הלקוח ריקם.