מחדל בביטוחי-שיניים למי שאין ביטוח משלים

מחדל בביטוחי-שיניים למי שאין ביטוח משלים

כקורבן למחדל של ביטוחי שיניים קבוצתיים לחסרי ביטוח-משלים-פרטי, אני נושאת צלקות בגופי ונשמתי ואין מענה. קשה להאמין שאין קונספירציה בין מערכת הבטחון לקופות החולים בנושא זה,על גבם של העניים המרודים החלשים האנלפבתים רפי השכל וכו. ויש לי שאלה - היכן עורכי הדין של מדינת ישראל בסוגיה הזאת
 
"מחדל ושכרו" - שר הרווחה כ"ץ....

בהיותו יו"ר וועדת הרווחה בכנסת, לא פעל להסדרת הנושא - וקיבל שי משרד ממשלתי. גם נשיא המדינה קיבל פרס, על כך שבהיותו יו"ר הכנסת לא הביא להסדרת נושא ביטוח שיניים ממלכתי לאומה. ((וזה לא עניין של תקציב, מוסיפים כמה אפסים זה לא עולה פרוטה)). מי מחלק פרסים על התעללות בעם ישראל? נכון אויביינו עמלקינו....והם אינם מוסלמים
 

SicTransit

Active member
קצת פחות פואטיקה

וקצת יותר נתונים היו יכולים לעזור להבין מה את בעצם רוצה, איך משרד הבטחון שייך לעניין, ואיך "ביטוח שיניים ממלכתי לאומה" לא היה עולה פרוטה. הפטנט של "מוסיפים כמה אפסים" לתקציב כבר נוסה כאן בימים עברו עם תוצאות קצת פחות ממושלמות.
 
קרינה מפוררת שיניים ומורידה מערכת חיסון....

אני כרגע לא מדברת על הקרינה לסוגיה אלא על התוצאה שמתבטאת בצורך דחוף לטפל בשיניים. חלק מהקרינה הוא תוצאה של זיהום פיצוץ תע"ש, חלק מכבלים אופטיים, מחשמל מגלאי מתכת בכניסה לשדה תעופה בתי משפט וביטוח לאומי. כל ארגוני העובדים הוסיפו לעצמם את ביטוחי השיניים הפרטיים - סכום פעוט בזכות הביטוח הקבוצתי. אני כרגע מתייחסת לכל מי שאינו מאוגד - מובטלים מפוטרים עצמאים קטנים עניים. בעצם אני מתייחסת לעצמי כמשל לאחר חוויתי את הנוהל הנוכחי שאיננו מציאותי איננו אפשרי וגורם ל"חיסול הבריאות". וכאן אני באה לממונה על הביטוח ושואלת מדוע איו ביטוח שיניים ממלכתי ציבורי חינמי. יש לי תשובה - בשביל לבייש את העניים זאת מטרת המדיניות. אני מכירה את השטיקים הללו מבית המשפט העליון כשהיחס לעניים זה "אין כסף אין צדק".
 

עומר TT

New member
התאמצתי להחזיק מעמד בשתי ההודעות הראשונות

ברגע שהתחלת להתלונן על קרינה מסיבים אופטיים איבדת אותי לגמרי.
 

trilliane

Well-known member
מנהל


 
"קרינה מכבלים אופטיים על חוטי חשמל" מסביב לדירה....

עבודה של טכנאי בזק בפתח תקוה. מה קרה לך?
 
הניסוי בפ"ת היה במארס 2014 אולי הנתונים שלהם לא מעודכנים?...

קראתי בעיון את מה שכתוב שם. כנראה זה היה לפני הניסויים בשטח. לקח לי 3 חודשים לחלות. טופלתי ברופאי עור מכבי פלסטיקאי איכילוב מיון בלינסון מיון תל השומר עירוי ברזל במרכזי יום כימותרפיות באונקולוגיה = צילמתי את הטכנאי, התלוננתי במשטרת פ"ת ביום ההתקנה ואח"כ גם עירערתי וכיניתי את זה בשמות "ביאליקים" מתוך "בעיר ההריגה", תבעתי בביטוח לאומי ואף ערערתי לבית הדין לעבודה. וגם הגעתי להדסה ירושלים עם ביופציה ועקירות שיניים . וגם מסרתי בדיקה במשרד החקלאות בבית דגן. יש לי קיטבג מסמכים. גם פיזיותרפיה עשיתי. קונה ויטמינים עושה דיקור. רופאים? גם בריטי גם מוסלמי גם דתי רופאה ממולדובה = איך "פסחו" עלי?
 
יום אחד מתקשרים אלי מ"שלוותה".....

התחמקתי כמה שיכולתי בסוף נכנעתי ובא בחור ענק חביב עם אמבולנס. להמשיך?
 

SicTransit

Active member
לא, תודה

כבר הבננו במה מדובר. אני מאחל לך רפואה שלמה מכל תחלואייך.
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
לא רק לך

אבל לא מחקתי כי איני אוהב לסתום פיות וגם לא מפריע לי שאנשים "ישתחררו" קצת מעת לעת
אבל אתה צודק - יש גבול וכמה שורות למטה ביקשתי להפסיק את הדיון.
 
ממש לא רק לך

האמת, זה מדאיג. כשאתה שוכב על האדמה ומתחילות להגיע נמלים וחיפושיות והנשרים חגים למעלה, אתה יודע שהמצב בקנטים וזמנך על פני האדמה קצר. אותו הדבר עם פורומים. כשניקים מסוימים מתחילים להופיע אתה יודע שהזמן מוגבל.
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
זהו - מיצינו.

הפורום הזה הוא פורום צרכנות ואני מבקש להפסיק את הדיון הזה.
יש מספיק פורומים בתפוז ובמקומות אחרים שתפקידם לתת מזור לבעיות שהועלו כאן.
 
למעלה