שירות תדיראן לתפארת מדינת ישראל...

א ב י ב ן

New member
שירות תדיראן לתפארת מדינת ישראל...

יש לנו מזגן תדיראן. בן 5. 3 שנים היה באחריות ואחרי זה, הציעו לנו לבטח לעוד 3
שנים. ביטחנו. לא זול, אבל שיהיה.
א. בתקופה האחרונה, החל להרעיש. שלחו טכנאי. זה הגיע, פירק את כל
הפלסטיקה שמסביב, והמזגן נהיה שקט. הרכיב, הרים ידיים והלך לדרכו.
ב. קראנו שוב לשירות, והגיע טכנאי בכיר. בתור בכיר, הוא שם פנס על ראשו,
ונראה כמו מי שבא לתקן טילים. הסתכל פנימה (מבלי לפרק מאום) ואמר: "כן.
ברור. זה המאיץ (מניפת הטורבינה שזורקת את האוויר לחדר). יבואו 2 טכנאים (זה
מזגן גדול) ויחליפו. עברו עוד יומיים, וקבעו לנו ביקור.
ג. בא טכנאי אחד. הוא טען שהוא מנוסה והוא "כמו 2". בסבלנות רבה, הוא פירק
את האמאמא של המזגן, והחליף את הטורבינות (יש 2 בטור) ואת המנוע שמפעיל
אותן. הוא הרכיב את המכסים והפעיל את המזגן. רעש כמו זה שהורגלנו אליו לא
היה, אבל כן היה זמזום מעצבן מסוג שונה. הוא טען שאולי זה מהמנוע (החדש)
והלך. כדאי לציין, שהוא עבד כשעתיים עד שארז את כליו והלך לדרכו.
ד. התלוננתי שוב. הפעם הובטח לי שהטכנאי לא יגיע על הבוקר אלא בין 12 ל-14.
בשעה 13:20, הוא התקשר והודיע שהוא "תקוע עם תקלה באזור עפולה ולכן
יאחר" מאחר שלא הגיע עד 16:20, התקשרתי לשירות והתלוננתי על כך, שקודם
כל, הייתה לנו מנקה שניקתה את הבית ולא ממש מתאים לי שאחרי שהלכה הוא
יגיע. שנית, אשתי בדרך הביתה לאחר יום עבודה עמוס, והיא רוצה את השקט
והשלווה שלה. אז... למה דווקא כעת? חוצמזה, שנותן שירות שמתחייב על זמן,
אמור גם לפצות אם הוא מאחר. נכון
?
ה. בשעה 18:30 הגיע מתקן הטילים. כן. בדיוק הוא. ההוא, הבכיר. הוא הפעיל
את המזגן והקשיב ברוב קשב לרעש. הוא טען שזה לא המנוע וגם אם יחליף את
המנוע, זה לא יעזור. ואז, הוא התחיל לשאול אותי ואת אשתי שתחיה, מה אנחנו
חושבים: שכן כדאי שיחליף מנוע או שלא, כי ממילא זה לא יעזור
. היות שהשעה
הייתה כבר אחרי 19, הצענו לו שילך, יחשוב על מה כן יעזור וייתן תשובה.
ו. וזהו. היום כבר עבר. עוד יום ללא תשובה מתדיראן. ללא טלפון ממתקן הטילים
הבכיר. ואני דווקא שלחתי לו מסרון. כתבתי לו, שנניח שהוא כל כך בטוח שזה לא
המנוע. מדוע לא ניסה לנתק את הזנת החשמל למנוע, ואז היה מקשיב וכן או לא
שומע רעש? אה? רק שאני לא ממש אמור להיות היועץ שלו. הוא לא השיב לי עדיין.
הוא עוד חושב. אחלה שירות יש לתדיראן האלה. לא?
ז. פניתי שוב לצ'אט של שירות תדיראן, ומשם השיבו לי שהתלונה נמצאת בטיפול
והועברה לגורם מטפל. מי? מה? אה. ראש צוות. טוב. נו. נחכה?
ח. שאלה: האם 5-6 ביקורים בגלל אותה קריאה (שלא הצליחו לפתור אותה) ראויים
לפיצוי?
 

xfwind

New member
מסקנה: לא צריך שום ביטוח. רק טכנאי פרטי אמין ומומלץ.

 

א ב י ב ן

New member
איני בוכה על מחיר הביטוח. אני בוכה על אופי השירות ומה מגיע

לי בתמורה לאוזלת היד והאיחור.
 

xfwind

New member
יש לי טכנאי כבר 20+ שנים. מתי שאני צריך מקבל מענה.

בכלל לא מעניין אותי אם זול/או יקר (לוקח מחירי השוק +).

מתקין ומתקן מזגנים במעגלים קרובים ורחוקים של משפחתי/מכרי. לא תמיד נחמד - אבל מקצועי וישר כמו סרגל.
 

א ב י ב ן

New member
איני יודע היכן אתה גר, ואני כן יודע, שבאזור שלי יש קצת בעיה

לאתר איש מקצוע אמין. חוצמזה. הרשיתי לעצמי להניח, שבחברה יש חלפים
מקוריים, ויש בעלי מקצוע שמכירים את המוצרים "על בוריים". יתכן ש.... שגיתי.
 

יוסיזיו

New member
אבי בן,שלח לי בפרטי את כל הפרטים שלך ואבדוק עם מנהל השרות

הארצי של תדיראן,לפי התאור המנוע שהביאו איננו תקין.
 

א ב י ב ן

New member
או קיי יוסי. תודה רבה! בכל מקרה, כדאי שתדע, שגם אני התלוננתי

ביום ה' באתר פניות הלקוחות שלהם. נעניתי שהסיפור יועבר לראש צוות וכדומה.
אבל מכיוון שמדובר כאן באירוע שעבר כבר כמה וכמה גבולות, ומכיוון שאתמול
היה יום עבודה מלא ואיש לא התקשר... מצאתי לנכון להעלות את הסיפור גם כאן.
* לא ממש "מתאים" שפתרון תקלה יהיה כרוך (לפחות) ב-5 ביקורים, כאשר בשני
מקרים גם הגיע מי שמגדיר עצמו כטכנאי בכיר (שבעצם לא עשה כלום)...
** לא ממש "מתאים", שטכנאי בכיר לא ינתק חשמלית את המנוע, כדי לוודא שהרעש אכן נובע ממנו, ובמקום זאת, ישאל את הלקוח מה עליו לעשות לדעתו של
הלקוח...
*** לא ממש מתאים, שחברה המכבדת את עצמה, לא תפנה בעצמה ללקוח, כדי
להתנצל על אי יכולתו של איש השירות להגיע בזמן, כשהם בעצמם מציעים פיצוי
הנדרש בחוק. איני חושב שאני הוא זה שצריך לנהל את המלחמה המיותרת הזו,
כשברור לכולם שהצדק הוא עמי. ונניח שלא התאים לי בכלל שהאיש יגיע אלי בשעה
כל כך מאוחרת? האם מישהו ניסה בכלל לברר, האם לא יהיה עדיף מבחינתי
לדחות את הביקור למועד אחר? אז לא. גם זה לא קרה.
והעיקר, שיהיה לך אחלה יום יוסי. אני באמת מעריך את נכונותך.
 

יוסיזיו

New member
הועבר ישירות למנהל שרות ארצי

בתדיראן לטיפולו האישי כולל ציטוט מה שכתבת .
 

puptits

New member
אתה נכס

 

dani666

New member
לצערנו מזגנים עוד לא ניתן לרכוש באמזון ...

כשיהיה ניתן הם יתפלאו כמו רשתות הביגוד היום.
&nbsp
&nbsp
 

א ב י ב ן

New member
עזוב. זה בכלל לפני שציינתי, שכשהמזגן הגיע, הוא בכלל לא פעל.

כשהזמנתי את השירות, הם מצאו חוט מנותק בצמת החוטים. ככה הוא יצא ממפעלי
גריי בסין וככה ביקורת האיכות של תדיראן השאירה אותו
.
 

yonitcohen002

New member
קודם כל מחמאות, זה כתוב שוטף ומעניין וחייכתי כשקראתי

אבל זה בטח לא מה שעניין אותך כשכתבת. סתם רציתי לציין.

אני מאלה שאוהבות למצוא את "פס הכסף" בכל סיפור גם אם הסיפור שלילי במהותו אז פס הכסף שלי הוא לפחות שהחברה לא מתנערת כפי שקורה לא מעט במחוזותינו אלה שולחת עוד ועוד טכנאים ועושה רושם שהקודקודים בחברה באמת רוצים לפתור את הבעיה אבל פשוט השלוחים שלהם שהגיעו לביתך לא משהו כנראה...
 

א ב י ב ן

New member
תודה על המחמאות יונית. אז כן. אני דווקא כן מקפיד על כתיבה

שגם תיראה טוב, ויפה שאת מחמיאה לי על כך.
ונכון. 'פס הכסף' שמצאת הוא אכן חיובי. שוחחתי עם נציג בכיר של החברה, והוא
כמובן הביע צער על הכישלונות והאיחור, תוך שהבטיח, שמחר (יום ה') על הבוקר,
יגיעו (כנראה) 2 טכנאים, שישתדלו ככל יכולתם להביא את הסאגה הזו לכלל סיום.
האמת היא,,, שבסך הכל, המזגן עבד ועובד, ועושה את העבודה. אבל בני ביתי
מעדיפים שלא לחוות את תופעות הרעש, והם מכבים אותו, לפני שאני חש שהוא
באמת העניק לנו את מנת החום המיוחלת. אז... אדווח בהמשך, אחרי הביקור של
מחר בבוקר.
מעבר לזאת, אני גם מקווה, שתימצא דרך למתן פיצוי סביר על מה שאפשר לכנות
"מחדלים".
 

DanaGoldstein

New member
איזה סיפור מעצבן

חבל שתקלות נגררות ככה.. באופן כללי מרבית נותני השירות בארץ מקבלים נכשל גדול מבחינתי. ספציפית בנוגע לתדיראן - ניסיוני איתם שונה לחלוטין משלך (תקלה שנפתרה במהירות אחרי ביקור אחד של טכנאי). מקווה שיסדרו את צליל הזמזום במהרה!
 

א ב י ב ן

New member
חיחיחי. הבוקר באו אלי צמד טכנאים. בדקו פה. שיחררו גז שם

והגיעו להחלטה ש????? הרעש בגלל המדחס וצריך להחליף מדחס. נראה מתי יגיעו
שוב ונראה האם זה יועיל או שלא... נכון לכעת, 5 ביקורים עקרים.
 
למעלה