"פטנט" של חברות שרות לעקוף את חוק הטכנאים

efibau

New member
"פטנט" של חברות שרות לעקוף את חוק הטכנאים

הזמנתי טכנאי שרות לתיקון מכונת כביסה. הטכנאי היה צריך להגיע מ 10 עד 1 בצהריים עם התראה בטלפון של חצי שעה מראש. כשלא יצר קשר עד 1 יצרתי קשר עם החברה. הנציגה התקשרה לטכנאי והוא טען שאני לא עונה לטלפון. ביקשתי ממנה שיאמר איזה טלפון רשום לו- והוא הקריא לה טלפון חסר סיפרה אחת שלי.
הדבר קרה עוד 2-3 פעמים עם חברות אחרות. לכן אני רואה כאן סוג של טריק לא להיתבע על פי חוק הטכנאים. נכון שתמיד אפשר להשמיע הקלטה של הזמנת השרות עם מספר הטלפון שמסרתי לשרות, אבל זה כבר מתחיל להיות מורכב ולך תמצא מי רשם טלפון לא נכון אם בכלל...
אז שימו לב !
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
זו לא עקיפת החוק

בכל מקרה, גם אם לא הצליח ליצור קשר, עליו לבוא בחלון הזמן שנקבע.
 

א ב י ב ן

New member
עוד משהו... לכל נייד יש 10 ספרות ולנייח 9 כולל קידומת.

לכן, נותן השיכות תמיד יכול לזהות האם נרשמו כל הספרות. וזה כמובן לפני סיפור "חלון הזמן". שציין ברזילי.
 
למעלה