קניתי בבאג וקיבלתי באג.... meizu ושירות התיקונים

orveaha

New member
קניתי בבאג וקיבלתי באג.... meizu ושירות התיקונים

ההודעה בהמשך פורסמה אתמול בפורום סלולר. לאחר ניסיונות להשיג את המעבדה שאליה הפנו בחנות, מעבר לתמיכה הטכנית שאומרים שבכלל המעבדה לא רלוונטית יותר ושיחה עם נציגת שירות מופלאה, מסתבר שאין דרך למסור מכשיר לתיקון שלא דרך הסניפים בניגוד למבוטח במעמד הרכישה. יובהר: ההודעה הזו מתפרסת בעיקר בגלל שירות הלקוחות המחורבן של הרשת ולא היתה מתפרסמת לו המטפלים באתר הפייסבוק לא היו מוחקים את ההודעה המקורית שפרסמתי ופשוט מגיבים אליה.

את הmeizu שלי סביר שאתקן לבד (ניסיוני עם תיקוני מעבדה של רשת פלאפון זה נושא לסיפור אחר, פורסם פה גם בעבר), ושירות הלקוחות של באג גם לא חדשה גדולה, אבל בכל זאת, מי שמתלבטים מהיכן לרכוש את הסלולרי שלהם אולי יהיה להם לעזר.

פירסמתי אתמול את ההודעה למטה, הפתעה מספר 1 היתה התקלה במכשיר אחרי 4 חודשים, הפתעה מספר 2 - ההודעה לא מופיעה יותר בפרסומים לדף, וכל הודעה חדשה גם היא לא מופיעה יותר. כלומר, ההפתעה הלא כל כך מפתיעה - שירות הלקוחות של באג, הדוחפים של Meizu בישראל. זו ההודעה.

"
היוש באג, לפני זמן לא רב מדי רכשתי באחד הסניפים שלכם את "מוצר הדגל", או לפחות זה שאתם משווקים במרץ, סלולר של meizu. התלבטתי בין כמה סלולרים והמוכר (הפתעה) המליץ דווקא על החברה הזו. כדי להרגיע את חששותי ממוצר סיני זול הבטיח שגם במידה ותהיה בעיה (ולא תהיה) לבאג יש שירות מעבדות מהולל שיחליף חלקים תקולים באותו היום (אקספרס או משהו כזה). גם באתר של באג זה הוזכר.
השתכנעתי ורכשתי. לא חלפו 44 חודשים והפלא ופלא, כפתור הבית של הסלולר הפסיק להגיב ללחיצה לא מלאה (והאמת - למרות שלכאורה היה ניתן לצפות, במידה מסויימת כן הופתעתי). הפתרון פשוט - החלפת כפתור שאורכת לא יותר מ10 דקות ועולה לא יותר מ10$ על הרכיב (שאותם אין צורך לשלם, כי אחריות הרי).
להפתעתי (או שמא לא להפתעתי), בחנות שבה רכשתי את המכשיר נאמר לי שרשת באג חדלה משירות האקספרס המהולל שלה וכעת עלי להמתין שבוע לפעולה המורכבת הזו. שוב, להזכירכם, המכשיר נרכש לפני פחות מחצי שנה. גם באתר לא נותר זכר לשירות המעבדות המהולל של באג.
אני אומר שאוקיי, סביר שרשת באג השתכנעה גם היא כמוני, בעניין אי אמינותם/איכותם של מכשירי meizuu עד כדי כך שרשת המעבדות קרסה בשירות האקספרס שנאלצה לתת למכשירים שלא שרדו אפילו את שנת האחריות הראשונה... בסדר, אבל, דחילק - מי שכבר השתכנע ורכש מכשיר באמינות מוטלת בספק בגלל ששוכנע שקיים שירות כזה, לא תעשו ג'סטה ותחסכו ממנו את ההמתנה וכל הבלאגן של מסירת מכשיר לשבוע לצורך החלפת כפתור?"
 

orveaha

New member
בדף הבית של באג כתוב

"מומלץ להתקשר טרם ההגעה
*זמני תיקון במעבדה 2 ימי עסקים"

אבל הנציגה החביבה אמרה ש"זה לא כולל את meizu, וכולם יודעים את זה"
 

orveaha

New member
לסיכום meizu באג = פלאפון (מעבדה)

נציגה נוספת ולא מועילה מספרת שאת שירות האקספרס הם הפסיקו על מנת לחדש אותו באופן משודרג מתישהו בעתיד. מתי? לא ידוע, לא ניתן לומר אם בעוד שנה או בעוד 20.

לאחר גמגומים לגבי המעבדה שכן קיימת או לא קיימת, אכן נראה שmeizu מתוקן ברשת פלאפון. מניסיוני עם מעבדות פלאפון שגם תואר בקבוצה, מוטב לי למסור את הmeizu לתיקון אצל תופרת.

זהו, פרסום אגרסיבי ל meizu יש, כל השאר - כמו אצל באג. מי שזה לא משמעותי לו לכו על זה.
 

dino_din

New member
היה לי מייזו. השתמשתי באחריות. לא הבנתי כלום מההודעה שלך

 

orveaha

New member
הבטיחו שירות תיקונים מהיר בבאג, זה היה לפני 4 חודשים

מאז הכפתור בסלולר התקלקל (כבר בעיה,למה שזה יקרה במכשיר כזה חדש? מסתבר שזה קטע ידוע של m3), ומסתבר שביטלו את שירות התיקונים המהיר.

תוך כדי בירורים, הסתבר שאף גרוע מכך, העבירו את שירות התיקונים *למעבדה של רשת פלאפון* שמבחינתנו ומניסיון העבר זו בדיחה. עד כדי כך שזה מונע מבני משפחתי לרכוש מכשיר כזה מבאג לאחר שעדכנתי אותם.

מעבר לזה, נציגי שירות לקוחות שלא יודעים מימינם ומשמאלם, אנשי חנות שמפנים למעבדה, מעבדה שלא עונה ואז מסתבר שבכלל לא רלוונטית כבר. אתר שעל פי הרשום בו תיקון תוך 2 ימי עסקים ונציגי שירות שאומרים שזה לא נכון, מדובר בעשרה והקטע הנחמד ביותר -

פטנט של באג בדף הפייסבוק - הם מסתירים מהדף שלהם הודעות מסויימות שנכתבו עליו, כנראה שבעיקר בנושא meizu הנדחף? אין הסבר אחר לזה שחלק כן נמצאות וחלק לא, ומגיבים להן כאשר הן מוסתרות מעין הציבור...
 

dino_din

New member
חבל. מעצבן לשמוע

בעבר היה להם שירות של מסירה בסניף וקבלה אחרי 14 יום. יכול להעיד שניסיתי אותו ואכן מסרתי בחנות וקיבלתי בה בחזרה אחרי 14 יום בדיוק.
&nbsp
אגב, בהתחלה עפתי על המכשיר ברמות והמלצתי לכולם (גם פה בפורום ובפורומי הסלולאר). לאחר כמה חודשים, פרסמתי שוב אי- המלצה בדיוק מהסיבה הזו של חוסר אמינות. הייתה כמות גדולה מידי של מכשירים ששמעתי שהגיעו דפוקים ללקוחות וזה הוריד אותי מעניין ההמלצה.
&nbsp
נסה לפנות לשרות הלקוחות שלהם או להנהלה בכל מייל שתמצא. אולי זה יפעיל יותר לחץ.
 
למעלה