בעיה בשירות למזגן תדיראן חדש!!!

bkel2007

New member
בעיה בשירות למזגן תדיראן חדש!!!

שלום וברכה יש לי בעיה חצי שנה לאחר התקנה של מזגן מיני מרכזי (ברח כל הגז כנראה בגלל סדק ביחידה החיצונית כך טוען הטכנאי שהגיע מתדיראן).
בתדיראן טוענים שאין להם גישה למעבה שנמצא בתחתית החלון (כמו שמותקן אצל כל השכנים שלי) ולא מוכנים לתת שירות עד שהמתקין שביצע את העבודה יכניס את המעבה לתוך הבית ולאחר התיקון יחזיר אותו.
מצד שני -המתקין טוען שאין בעיית גישה למזגן ולא מוכן להגיע ללא תשלום.
הוא טוען שכמו שהוא התקין והייתה גישה כך להם גם יש גישה והם סתם מתחמקים מלטפל בבעיה.
בקיצור אני הלקוח נשאר בלי שירות במזגן כבר שבועיים במזגן חדש עם אחריות של 3 שנים ולא יודע מה לעשות כי תדיראן לא מוכנים לתת שירות והמתקין טוען שהתקנה היא מצויינת .
על מי החובה לטפל בזה?
צרפתי תמונה של היחידה החיצונית התלוייה מחוץ לחלון
ניתן לראות שכך גם התקינו השכנים כולם בבניין

 

יוסיזיו

New member
לאחר השיחה הטלפונית להלן הבהרה לקוראי הפורום

המזגן המדובר הותקן כ 15-20 ס"מ מתחת אדן החלון ,אצל השכנים הוא הותקן ממש בקו אחד עם אדן החלון מעט קל יותר לגישה אבל !! לפי קביעת הטכנאי שרות (קבלן שרות ולא טכנאי שכיר של תדיראן) יש צורך להכניס את היחידה פנימה לתיקון ואם התקלה הייתה אצל המזגן של השכן הנוהל הוא זהה .
המזגן האמור גדול יותר ולכן קשה יותר להכנסה לדירה והכל אמור להיות באחריות תדיראן .
 

harley001

New member
אין דבר יותר מאוס מליפול בין שני ספקי שרות

מה שאני יכול לתרום לדיון זה שעבדתי כמה שנים בחנות חשמל ומכרתי המון מזגנים של תדיראן והנסיון עם השרות שלהם מאוד חיובי. אני לא יודע מי דיבר עם מי אבל אולי שווה לעלות את הדרג איתו אתה מדבר ולנסות להגיע למנהלים בשרות. זה לא יזיק...
 

יומני

New member
המשמעות של תשובתך שכל תיקון במזגן כזה עולה ללקוח כסף

בשעה שהוא נאלץ להזמין מתקין שיכניס את המעבה ויחזירו למתקן לאחר התיקון.....?!
האם לא חוצפה ברמות של חברת תדיראן ?!? (אתה אומר שזו אחריות תדיראן)
 

עומר TT

New member
זה מצב בעייתי

כי הטכנאי של תדיראן אמור לתת שירות, אבל אי אפשר לצפות ממנו להגיע לכל החורים המוזרים בהם הותקן המזגן שלא בהתאם להנחיות של תדיראן עצמם, ע"י מתקין צד ג' שבחר הלקוח.
מתקין שעובד נכון מראש יתקין את המזגן במקום שבו אפשר לתת לו שירות ואז זה לא יעלה ללקוח כלום, אבל אם הלקוח בחר להתקין בזול אצל חאפר שתקע את המזגן במיקום גרוע, אתה לא יכול לדרוש מטכנאי תדיראן לעשות סנפלינג מהגג אל המזגן כדי לטפל בו.
 

יוסיזיו

New member
כל עוד יש אפשרות גישה תדיראן אחראית באופן מלא,כאן יש גישה

לשרות רגיל ולא להחלפה של סוללת מעבה אבל במפורש זו אחריות תדיראן.
 

יוסיזיו

New member
אגב מזגן השכנים,הוא מזגן קטן וקל במשקל מהרבה מהמזגן התקול.

והוא גם מותקן גבוה יותר שמבחן הושטת יד לשרות עובר ללא בעיה.
בכל 47 שנותי במיזוג אויר השיקול של מתן שרות הוא ראשון בחשיבות קביעת מיקום היחידה החיצונית קרי המעבה וגם במיקום המאייד במיוחד באלו המיני מרכזיים שדורשים הנמכה או הסתרה כזו או אחרת ובמיקום פתחי שרות.
 

bkel2007

New member
תודה על העזרה

תודה רבה לכולם ובמיוחד ליוסי זיו
טכנאי תדיראן הגיע וטיפל בבעיה -סדק בצנרת במדחס בגלל שכבל של חשמל של משאבת החום היה על הצנרת גז -כך יצא מהמפעל

צריך לעשות בקרת איכות על מוצרים...
 
למעלה