ומה בנושא ההגהה של החוברת החדשה של השופרסל?

מחשבות

New member
ומה בנושא ההגהה של החוברת החדשה של השופרסל?

רבות השתפר, אבל הבגדים שלהם עדיין מוצגים כפליז, כשזה אמור להית פליס. פליז תקנו כבר.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
מה איתו? גם בדיון הקודם זה היה שולי מאוד מבחינה צרכנית...

מטרידה אותי הרבה יותר איכות ההגהה ב-YNET מזו שבחוברת שיווקית שעוד שבוע תיזרק לפח ומעטים באמת מתעמקים בה (גם אם היא מתגלגלת לידיי אני לא קוראת, מדפדפת וכשאני קולטת תמונה של מוצר שמושך את תשומת לבי אני מסתכלת במספר שכתוב לידו).
 

מחשבות

New member
מה לעשות, אבל קוראסון ופליז מושכים לי את העין

בעוצמה.
באותו שופרסל וגם ביוחננוף פשוט הפסיקו למכור חמאה ישראלית. מטריד יותר מקור-אסון.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אגב, אם זה באמת מטריד אותך, למה שלא תפנה אליהם?

שירות הלקוחות של שופרסל טוב מאוד, מניסיוני. במקום לכתוב כאן "תתקנו כבר" (לא יעזור, אין לנו עדויות שהם קוראים כאן בפורום) יהיה יעיל יותר לכתוב את אותן תלונות לשירות הלקוחות באתר שלהם.
 

מחשבות

New member
כבר בפעם הקודמת אמרתי שפניתי אליהם וגם אל חברת

הפרסום. לא היתה תגובה.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לא זוכרת שכתבת זאת, אבל מצד שני, אל תצפה שנזכור מה בדיוק

כתבת בשרשור קודם (אתה תמיד יכול לקשר אליו, כמובן, כדי שניזכר). אם פנייה בכתב לא עזרה, נסה להתקשר למוקד שלהם. כשמדברים עם נציג קשה יותר לא להגיב...
 

עומר TT

New member
ומה הנציג יגיד? הוא יכול להעביר את זה הלאה

הוא לא יכול לעקור את העלגות.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לא יודעת מה הוא יגיד, אבל הוא בהחלט יכול להעביר זאת הלאה

ואתה תדע בוודאות שהמידע שלך הגיע לחברה (כבר קרה ששלחתי פנייה ופשוט לא קיבלו אותה). לומר שזה ישנה משהו? לא יודעת; אבל תדע שאת שלך עשית. לי אישית זה כאמור לא מפריע... שאלה יהיו הצרות שלנו.
 

d70

Well-known member
נתקלתי במשרד ממשלתי שהוציא הודעה עם שגיאות כתיב
 
למעלה