מה איתו? גם בדיון הקודם זה היה שולי מאוד מבחינה צרכנית...
מטרידה אותי הרבה יותר איכות ההגהה ב-YNET מזו שבחוברת שיווקית שעוד שבוע תיזרק לפח ומעטים באמת מתעמקים בה (גם אם היא מתגלגלת לידיי אני לא קוראת, מדפדפת וכשאני קולטת תמונה של מוצר שמושך את תשומת לבי אני מסתכלת במספר שכתוב לידו).
שירות הלקוחות של שופרסל טוב מאוד, מניסיוני. במקום לכתוב כאן "תתקנו כבר" (לא יעזור, אין לנו עדויות שהם קוראים כאן בפורום) יהיה יעיל יותר לכתוב את אותן תלונות לשירות הלקוחות באתר שלהם.
לא יודעת מה הוא יגיד, אבל הוא בהחלט יכול להעביר זאת הלאה
ואתה תדע בוודאות שהמידע שלך הגיע לחברה (כבר קרה ששלחתי פנייה ופשוט לא קיבלו אותה). לומר שזה ישנה משהו? לא יודעת; אבל תדע שאת שלך עשית. לי אישית זה כאמור לא מפריע... שאלה יהיו הצרות שלנו.