שאלה על תשלום לבית חולים וטרינרי

cobeh

New member
שאלה על תשלום לבית חולים וטרינרי

לאחרונה הגעתי לשם עם חתולה. הם החתימו אותי על "הצעת מחיר" שבין 3200 ל-6900 ש"ח ולפי מה שנאמר לי הסכום התחתון מתייחס לתקופת אשפוז של כשלושה-ארבעה ימים והעליון לשבוע. כעבור ארבעה ימים נאמר לי שחלה הדרדרות ניכרת במצבה, והיא מונשמת. הגעתי לבית החולים, ונשאלתי אם להחיות אותה במידה והמצב מדרדר. אמרתי שלא. בנקודה זו הודיעה לי הוטרינרית שהעלות עומדת כרגע על כ-7,400. שבתי הביתה, וכעבור כמה שעות, לפנות בוקר, קיבלתי הודעה מאד לקונית שבה נאמר לי ש"היא מתה", ויחזרו אלי בהקדם עם פרטים. עד היום לא חזרו אלי. היום, אחרי כחודש, לראשונה התקשרו אלי, אבל ממחלקת חשבונות. סיפרו לי שהתשלום עומד על 8,800, וגם יידעו אותי שזה אחרי ויתורים והנחות מפליגות, וחסכו לי את התשלום על החיבור שלה למכונת הנשמה (למרות שכאמור, המחיר עמד על הרבה פחות כשהיא היתה כבר מונשמת, וכעבור כמה שעות נאמר לי שהיא אינה בחיים). גם ביקשו ממני את שלושת הספרות של כרטיס האשראי. שילמתי מקדמה של אלף ש"ח ומשום מה הם כנראה שומרים את מספר האשראי.
השאלה שלי אם בתור צרכן יש לי מה לעשות, או פשוט לשלם ולשתוק. ומה פתאום הם שומרים את מספר כרטיס האשראי שלי.
תודה מראש על העזרה.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
יש בתפוז פורום חתולים ופורום רפואת חיות מחמד, עדיף לשאול בהם

מן הסתם יימצאו בהם יותר בעלי ניסיון שידעו לענות נקודתית למצב. לשמחתי לא הייתי אישית במצבך, אבל אני יכולה רק לשער שמרגע פטירת החתולה יכולות להיות הוצאות נוספות של טיפול בגווייה (פינוי / קבורה למשל) ושמחיר לאשפוז לא בהכרח כולל טיפולים ועלויות נוספים כמו תרופות, הנשמה וכו'. זכותך לבקש מהם חשבון מפורט (וחובתם לספק לך כזה) כדי להבין מה כולל הסכום שהם דורשים ממך לשלם.
&nbsp
לגבי האשראי, למיטב ידיעתי במקומות רבים שומרים את פרטי אמצעי התשלום כשהתשלום הוא עתידי (וגבוה). הרי גם כשאתה מזמין מקום במלון או שוכר רכב (לדוגמה) הם גובים מקדמה אבל גם שומרים את אמצעי התשלום כדי שיוכלו לחייב בסוף השירות על המחיר הסופי (וכדי לבטח את עצמם שלקוחות לא יברחו בלי לשלם).
&nbsp
משתתפת בצערך על מות החתולה.
 
ברפואה פרטית כמו ברפואה פרטית

תבקש חשבונית עם הפירוט של כל דבר, יום, פעולה וכמה היא עלתה.
מי שצריך בעצם לאכוף בטיחות שמירת מספרי אשראי אלה חברות האשראי, כי להן יש את האינטרס והן גם מחויבות לזה. מותר לשמור מספר כרטיס אשראי בתנאי שהשומר עומד בתקן, וכן, השמירה היא של 4 הספרות האחרונות של כרטיס האשראי, שאר המספר אמור להיות מקודד בקוד פנימי.
 
למעלה