אני חייבת לפרגן לחברה שבין השאר, מייצרת ברזים על השרות מעולה.
לפני כחודש קניתי ברמת גן סוללה למטבח. מצא חן בעיני הברז, וגם שהמפעל ישראלי.
בשבוע שעבר התגלתה תקלה בברז. מסיבות מובנות החלטתי לא לשוב לחנות, אלא לפנות ליצרן.
ענה לי זאבי מהשרות הטכני של החברה. כשהסברתי לו מה הבעיה, אמר לי שישלח לי ברז חדש. לא ביקש קבלה, לא ביקש לראות את הברז התקול. שאל היכן הכי נוח לי שהוא יעביר את הברז. לקח את פרטי וזהו.
למחרת קיבלתי טלפון מעובד החברה, שהברז החדש נמצא אצלו בכתובת הקרובה לביתי. אישי לקח את הברז, הרכבנו אותו, והודיתי לזאבי על השרות. לשאלתי (הוא לא ביקש זאת) היכן להחזיר את הברז התקול, אמר שלמקום בו לקחתנו את החדש.
סיפר לי, שהשרות ללקוח הוא הדבר הכי חשוב להם.
ואכן, השרות מעולה.
תודה לזאבי מחברת איקון.