לשון החוק בעסקת מכר מרחוק:
(ג) בעסקת מכר מרחוק רשאי הצרכן לבטל בכתב את העסקה –
(1) בנכס – מיום עשיית העסקה ועד ארבעה עשר ימים מיום קבלת הנכס, או מיום קבלת המסמך המכיל את הפרטים האמורים בסעיף קטן (ב), לפי המאוחר מביניהם;
[...]
תוצאות ביטול עסקה (תיקון מס' 7) תשנ"ח-1998 (תיקון מס' 26) תש"ע-2010 (תיקון מס' 47) תשע"ו-2016
14ה. (א) ביטל צרכן חוזה לפי סעיפים 14א(ג), 14ג(ג) או 14ג1(ג)
עקב פגם בנכס נושא החוזה או העסקה, עקב אי התאמה בין הנכס או בין השירות, לבין הפרטים שנמסרו לו לפי סעיפים 14א(א) ו-(ב) או 14ג(א) ו-(ב), עקב אי-אספקת הנכס או השירות במועד שנקבע לכך בחוזה או בשל כל הפרה אחרת של החוזה בידי העוסק –
(תיקון מס' 26) תש"ע-2010
(1) יחזיר העוסק לצרכן בתוך 14 ימים מיום קבלת ההודעה על הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על ידי הצרכן, יבטל את חיובו של הצרכן בשל העסקה וימסור לו עותק מהודעת ביטול החיוב כאמור
ולא יגבה מהצרכן דמי ביטול כלשהם;
(2) קיבל הצרכן את הנכס נושא העסקה או החוזה, יעמידו לרשות העוסק במקום שבו נמסר לו הנכס ויודיע על כך לעוסק, והוא הדין לגבי נכס כלשהו שקיבל הצרכן בעקבות עשיית העסקה או החוזה.
https://www.nevo.co.il/law_html/Law01/089_001.htm#Seif8
כפי שכתוב, במקרה של פגם, אינך צריך לשלם דמי ביטול. דמי ביטול של 5% או עד 100 ש"ח זה במקרה שביטלת מסיבות אחרות (למשל כי התחרטת) או אם קנית בחנות (ואז מדובר בתקנות ביטול עסקה). לעסקת מכר מרחוק תנאים אחרים, מאחר שהלקוח לא היה בחנות ולא בחן את המוצר באופן בלתי אמצעי עד שקיבל אותו.
כמו כן תקנות "אחריות ושירות לאחר מכירה" רלוונטיות רק אם אתה רוצה לתקן את המוצר. אם אתה רוצה לבטל את העסקה לחלוטין, אתה רשאי. לכל היותר תשלם 100 ש"ח עבור התקנה, אם הייתה (אם הבנתי נכון מדבריך, לא הייתה).