הזמנת סלולארי בחו'ל, יש דגשים מיוחדים ?

הזמנת סלולארי בחו'ל, יש דגשים מיוחדים ?

ראיתי שיש פערים וגם לאחר תשלום מיסים ומע-מ


אלו דגשים מומלצים? ובאיזה פער מחירים לאחר מיסים מומלץ לקנות בארץ?
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
נקודת מבט נוספת

אם תהיה בטלפון תקלה - אתה בבעיה
בעבר קניתי בחו"ל, עבד נהדר, מהר, כולל בטריה רזרווית כרטיס זכרון, מגן
לאחר 4 חדשים הלך הרמקול - וזהו....
איש לא גבה ממני מיסים ומע"מ - קיבלתי חבילה בדאר. עלה כרבע ממחירו בארץ.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
למה לא, בעצם? האם זה דגם שנמכר בישראל?

בעיקרון אם זה דגם שהחברות הסלולריות משווקות אפשר להצטרף אפילו לשירות התיקונים שלהן... לא בהכרח משתלם, אבל הנקודה היא שאמורים לדעת לתקן ויש חלקי חילוף באאץ (למשל אם יש בעיה ברמקול, מחליפים אותו).
 

trilliane

Well-known member
מנהל
ולא ניסית במעבדה אחרת? אין רמקול חלופי בכל הארץ?

אם קנית דגם שלא נמכר בישראל / לא פופולרי כאן, אכן ברור למה לא יחזיקו לו רמקול חלופי. אבל אם זה דגם שנמכר בישראל, בפרט פופולרי, זה לא נשמע סביר.
&nbsp
קשה להתייחס למקרה שלך כי כתבת "קניתי טלפון בחו"ל"... אבל לא ברור מהיכן הזמנתי, באיזו חברה מדובר... גם אני קניתי את הטלפון שלי בחו"ל, אבל זה היה דגם של סמסונג שנמכר גם בישראל (אז), יש נציגות בישראל שאפשר לפנות אליה, יש תיקונים בחברה הסלולרית... (והגיע לי שירות תיקונים חינם במסגרת התכנית; לא נזקקתי לו). כמו כן קניתי מחנות אמריקנית דרך אמזון, כך שבמקרה של תקלה בטווח של שנה, אם לא הייתי מצליחה לתקן בישראל, הייתי יכולה לשלוח אליהם לתיקון.
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
כשפניתי למוכרים הם הציעו שאשלח אליהם לתיקון

וזה מסובך
ראשית - המשלוח אליהם עולה כסף, שנית התיקון לוקח זמן, ובעיקר- הם שולחים בדאר ים מה שמחייב אותי, אם אני זקוק לטלפון כזה, לקנות חדש לתקופת הבינייםעד לתיקון
 

trilliane

Well-known member
מנהל
הכול נכון, חלקית גם כאן... תמוה שהם שולחים בדואר ים


 

d70

Well-known member
אחת הסיבות שאני קונה דגם פופולרי ומוכר - חלקי חילוף
ככל שהדגם נפוץ ופופלארי בעולם -יותר קל למצוא חלקי חילוף.
וסביר שבארץ גם יידעו לתקן את הדגם.( אני מתקן בעצמי )
 

dani666

New member
תקנה מאמזון - ותבין את נושא האחריות

דגש - קנה מוצר שאמזון היא המוכרת ולא רק המשלחת
 

dani666

New member
אחד מ 4 הטלפונים שקניתי שם התקלקל (היה נתקע תוך כדי ...

... הדלקה) כ 6 חודשים אחרי שנקנה.
&nbsp
פניתי אליהם במייל, תוך פחות מ 10 דקות קיבלתי תשובה שנפתחה עבורי הזמנה למוצר זהה וכשיגיע נא להחזיר לפי ההוראות את המקולקל אחרת אחויב עבור החדש.
&nbsp
תוך 10 ימים היה החדש אצלי, החזרתי את הישן, ובהמשך קיבלתי זיכוי על המשלוח (+-) לאנגליה.
&nbsp
עכשיו תאר לי תהליך דומה אם הייתי פונה ליבואן רשמי בארץ (אני אפילו לא מדבר על יבוא מקביל).
&nbsp
לא יודע אם תמיד זה יהיה כך, אבל ככל שקראתי התרשמויות של אחרים - לרוב ככה זה באמזון.
&nbsp
בכל מקרה הנחת המוצא שלי לגבי קניות בארץ היא - אין אחריות. כל היבואנים בגדול על הפנים. אז עדיף לקנות במקום הזול. וזה - אמזון.
&nbsp
הספקים בארץ הפנימו שמה שמעניין את הצרכן זה רק המחיר. אז ותרו על נושא השירות ומבחינתם - בצדק. מה שלא הפנימו זה שבשוק גלובלי יותר ויותר מוצרים זמינים ישירות מחו'ל וחלקם עם אחריות עדיפה (או שהמחיר מספיק זול ביחס לארץ שאתה מוכן לוותר על האחריות והשירות הישראלים המפוקפקים, או שמראש לא ניתן לרכוש את המוצר בארץ).
יש כנראה כמה ספקים (ישפאר נראה לי) שעוד נותנים שירות טוב. אבל הם החריגים.
&nbsp
(אציין שוב - אני מתייחס למוצרים הנמכרים על ידי אמזון עצמה.)
 

d70

Well-known member
עזוב,יש סיפור יותר טוב
חבר שלי הזמין סמארטפון.רק שבטעות שלחו לו דגם מעט שונה.
שלח להם הסבר,אמאזון אמרו "סליחה טעינו" ושלחו לו את הדגם הנכון.

שאל אותם: מה לעשות עם הנייד הראשון?
אמרו לו שישמור אותו כפיצוי
 

SicTransit

Active member
אכן

אמאזון הם דוגמא לחנות שמבינה את החשיבות של שרות לקוחות טוב.
 
תודה, יש בזה מן ההגיון, אומנם רוב רובם של הטלפונים שלי היו

תקינים ולא עשו בעיות ..

אבל זה סיכון

קראתי שבעלי אקספרס לפעמים מוכרים גם מוצרים משומשים..

הטלפון שקנית , האם מחירו היה מעל 75$?
 
למעלה