מה נראה לכם הוגן?

מה נראה לכם הוגן?

לפני כשנה עברתי לקבל גם את שרותי התשתית מספק האינטרנט שלי. לא שמתי לב שהם לא הודיעו לבזק על כך, ויצא שחוייבתי על תשתית גם אצלם וגם בבזק, ויוצא ששילמתי לבזק כ-500 ש"ח מיותרים.

אני נוטה לקחת על עצמי חלק מהאשמה על כך שלא בדקתי את החשבוניות של בזק כל התקופה הזאת, אבל לדעתי המחדל העיקרי הוא של ספק האינטרנט שלא הודיע להם על העברת התשתית (ובפועל גם לא ביצע אותה).

להסרת כל ספק: אין לי שום בעיה עם בזק שחייבו אותי על שרות שלמיטב ידיעתם אכן סופק לי, אלא עם ספק האינטרנט. אשמח לשמוע איזה חלק מהתשלום העודף מגיע לי לדעתכם.
 

jen711

New member
הם אמרו לך שהם יודיעו לבזק?

למיטב ידיעתי הלקוח אמור לעשות את זה לבד.
 
כן

כאמור, לא רק שהם לא הודיעו לבזק הם בכלל לא העבירו את התשתית אליהם (אבל גבו עליה כסף).
 

jen711

New member
לספק אין תשתית משלו

בעצם מכרו לך באנדל.
כלומר עסקת ספק+תשתית.
תשתית יכולה להיות הוט או בזק.
כנראה נשארה בזק.
 

רוב הזמן נח

Well-known member
לספק כן יש תשתית משלו

הוא זה שמספק לך את תשתית בזק במקרה שאתה עובר לחבילת השוק הסיטונאי.
בשביל זה העבירו חוק שמחייב את בזק למכור לספקים את התשתית שלהם במחיר סיטונאי.


חבילת באנדל זה משהו אחר לגמרי. אין חוק באנדל. באנדל זאת קומבינה של ספק התשתית שמספק לך גם את ספק האינטרנט. חבילת הבאנדל היא לזמן מוגבל ולבסוף מתפרקת בחזרה לתשלום נפרד לספק ותשלום נפרד לתשתית, מה שיכול לגרום לבעיות.

חבילת השוק הסיטונאי היא קבועה ולא מתפרקת.
 
לפנות לספק ולבקש החזר על כל הגביה

הלא חוקית שהם עשו. כי לא יכול להיות שעברת לספק שאינו בזק ועדיין אתה משלם לבזק משום שזה אותו ספק להתעקש על החזר .
 
תודה, זאת גם העמדה שלי

אבל לא הייתי בטוח שאני אובייקטיבי. בינתיים הם נוקטים במדיניות "נחזור אליך" הידועה (אחרי שנאלצתי לפקסס להם את כל החשבוניות של בזק), ואני לא בטוח שנשק יום הדין (איום עזיבה) יהיה אפקטיבי במקרה זה, כי בכך אאבד גם את המנוף הקטן שעוד יש לי.
 

ספוקי

New member
השאלה היא לא מה הוגן, אלא מה אתה יכול להוכיח.

האם יש לך הקלטה או מסמך חתום על ידי ספק האינטרנט בו הוא מתחייב להודיע לבזק על ניתוק?


אני תמיד טענתי כי אני לא סומך על חברות אחרות שידאגו לכך שאני לא אשלם לחברה אחרת. גם כאשר חברה כלשהי הבטיחה לי כי היא תדאג לניתוק שלי אני תמיד שלחתי הודעת ניתוק גם מצידי. מקסימום החברה תקבל שתי בקשות ניתוק.
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
ליס יש שיטה מעניינת

כשעוברים אליה מהוט הם מספרים שיטפלו בכל, כולל הודעה להוט
וכמובן שאינם מודיעים, כשמגלים ומתלוננים הם מבקשים סליחה ומזכים מיד על החיוב הכפול.
ומה הרווח שלהם - כשלקוח מתקשר כדי לנתק הוט מנסה לשכנע אותו להשאר ולפעמים גם מצליחה......
 
אצלי הם כן הודיעו

אם כי זה היה מזמן כך שייתכן שהם שינו את המדיניות. לדעתי סביר יותר שמדובר בטעות.
 

רוב הזמן נח

Well-known member
זה לא נשמע הגיוני וכנראה גם לא חוקי אם זה נכון

שעוברים לשוק הסיטונאי אז אוטומטית מתנתקים מבזק והתשתית עוברת לאחריות הספק.
 
עדכון

נטויז'ן הסכימו להחזיר לי את מלוא הסכום. תחילה הם התכוונו להוריד את ההחזר הזה מהתשלומים החודשיים, כלומר לא לחייב אותי עד שהחוב שלהם כלפי יתאפס, אבל אחרי שהתעקשתי (אין לי שום רצון להיות לקוח שבוי שלהם למשך כ-10 חודשים) הם הסכימו להעביר את כל הסכום לכרטיס האשראי שלי. תודה לכל המשתתפים.
 
למעלה