אתר קופונים בחול לא מכבד רכישה בגלל טעות טכנית

אתר קופונים בחול לא מכבד רכישה בגלל טעות טכנית

שאלה משפטית(?)
קנינו אטרקציה דרך אתר דילים של חול (ניו זילנד).
המחיר היה ממש נמוך (6 דולר במקום 360).
כבר קבלנו אישור תשלום וקבלה.
ואחרי כמה שעות קבלנו מייל התנצלות שהדיל לא היה אמור להיות מפורסם במחיר הזה והם מתנצלים (אתר הקופונים) ויזכו את החשבון שלנו.

יש מה לעשות עם זה?
הרי תכלס כל הסיפורים על מי שקנה כרטיס טיסה בזול ממש בגלל תקלה טכנית - בסוף מקבל את המוצר.

מה אפשר לכתוב לו כדי שבכל זאת יכבד את הקניה?


אשאל גם בפורום צרכנות
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אין מה לעשות. ברור לכול שמדובר במחיר לא ריאלי וזו טעות הקלדה

כך שלמיטב הבנתי אפילו היה זה אתר ישראלי הם לא היו מחויבים לכבד את ההצעה. מכיוון שזה בניו זילנד, בלאו הכי חוקי מדינת ישראל לא חלים... אין לי מושג מהו חוק הגנת הצרכן שם (אם בכלל יש כזה) ואני מניחה שגם לכם אין ולא תשכרו עו"ד ניו-זילנדי ותתבעו, כן?
&nbsp
" הסיפורים על מי שקנה כרטיס טיסה בזול ממש בגלל תקלה טכנית - בסוף מקבל את המוצר" – כן, אלה הסיפורים שמתפרסמים, כשהחברות בוחרות לספוג את ההפסד. אבל במקרים רבים הן לא חייבות וזה בעיקר עניין תדמיתי (כמו כן לא לכל עסק יש כיסים די עמוקים או רצון לשלם מחיר כזה על פרסומת). מקרים כמו שלך קורים כל הזמן, הם פשוט לא מעניינים דיים כדי להתפרסם בתקשורת. אין פה שום דבר מיוחד ואין משהו שאתם יכולים לכתוב להם כדי שיכבדו זאת.
&nbsp
הם טעו בתום לב, זה ברור גם לכם, כבדו זאת והמשיכו הלאה.
 

MightyKnight

New member
טוס לניו זילנד ותתבע אותו בבית משפט מקומי

דרך המחשבה הזאת של "דפקתי אותם, אבל מוזר שהם לא אוהבים את זה" תמיד מפתיעה אותי.
ניסית, לא הלך, לא נורא.
 
למעלה