אשמח לעצתכם - החזר כספי מבית עסק שפורק ונסגר

מ א1

New member
אשמח לעצתכם - החזר כספי מבית עסק שפורק ונסגר

שלום לפורום צרכנות, אשמח לעצתכם והרי הסיפור: בסוף יוני 2016 רכשתי 10 טיפולי הסרת שיער בלייזר במכון קוסמטיקה ואסתטיקה מוכר בעירי, שנוהל בידי 2 שותפות. שילמתי 4500 ש"ח ב 5 תשלומים שווים בישראכרט. קיבלתי ספח קופה שמפרט את 5 התשלומים ללא חשבונית מסודרת שמפרטת את העסקה שנרכשה
(
)! בתחילת אוגוסט בוצע טיפול אחד מ - 10 טיפולים שנרכשו. בסוף אוגוסט, עברתי ליד המקום ולחרדתי הרבה גיליתי שהמכון ריק ושלטי "להשכרה" תלויים בחלונות! בדף הפייסבוק של המכון הייתה הודעה קצרה שהשותפות פורקה, המכון נסגר והלקוחות יכולים לפנות למשרד עו"ד כדי לקבל הסברים וסיוע. פניתי למשרד עורכי הדין והם סיפקו לי במיידי, טופס כשל תמורה בעסקה, חתום בחותמת בית העסק, כדי שאוכל לעצור את התשלומים בישראכרט. בשלב זה ירדו לי כבר 2 תשלומים (1800 ש"ח) ונותרו 3 (2700 ש"ח). עורך הדין ציין בפני שלגבי התשלומים שירדו כבר, אין באפשרותו לעזור אבל, קודם כל יש לעשות כל שניתן כדי לעצור תשלומים עתידיים. ישראכרט דרשו בנוסף לטופס ביטול עסקה וכשל תמורה בעסקה גם הצהרה מבית העסק על תמחור העסקה, הצהרה שלי שהודעתי לבית העסק על ביטול העסקה (למי להודיע? המקום נסגר!) והעתק הודעה בכתב לבית העסק על סיום התקשרות. בעזרת מכרה, שגם "נעקצה" ע"י אותו מכון, הגעתי לאחת השותפות וביקשתי שתאשר לי בכתב את תמחור העסקה ואישור שבית העסק נסגר ולא אקבל יותר כלום ממה שרכשתי. קיבלתי את כלהמסמכים גם מעורכי הדין והעברתי לישראכרט. ישראכרט עצרו את 3 התשלומים שנותרו בסך 2700 ש"ח. בנוגע לסכום שירד כבר מכרטיס האשראי, ישראכרט הציעו לי לפנות לרשות להגנת הצרכן שאולי יוכלו לעזור, לקבל את כספי חזרה. בינתיים, פניתי אל השותפה שהצלחתי ליצור עימה קשר וביקשתי לקבל את הסכום שירד (1800 ש"ח) פחות טיפול אחד שבוצע והוערך בסכום של 450 ש"ח - סכ"ה החזר: 1350 ש"ח. נעניתי על ידה שגם היא נפלה קורבן לנוכלת (השותפה השנייה), שגנבה את כל הכסף ונעלמה, שהיא עזרה לי לעצור את התשלומים ולהחזיר את רוב כספי וכי יש לקוחות ששילמו מזומן או צ'קים שאינם ברי מזל כמוני ולא יראו גרוש מכספם! בקיצור: היא לא יכולה להחזיר לי את 1350 ש"ח שביקשתי. מה עושים עכשיו? למי פונים? תובעים? הרשות להגנת הצרכן תעזור במשהו? האם הסכום הוא כזה שלא כדאי להכנס לתביעות עבורו, לשמוח שהצלחתי לקבל את רוב הכסף ולגבי השאר להגיד "נעקצתי, אהיה זהירה יותר בעסקאות הבאות"? אשמח לעצתכם ותובנותיכם.
 
אם יש לך את מי לתבוע אז בבקשה

הבעיה שיש לך שובר תשלום למקום שפורק . את יכולב לתבוע אותם אישית אבל תצטרכי להוכיח את זה . בקיצור זו שאלה משפטית ולא צרכנית.
 
למעלה