דואר ישראל.

raya

Well-known member
דואר ישראל. הזמנתי לוחות שנה בוואלה פרינט.
הלוחות נשלחו בתאריך 20/9 מירושלים.
עד לראש השנה לא הגיעו אלי לצערי, כי רציתי לתת לילדים כמתנת חג.
בתאריך 1/10 קבלתי הודעה שניה על הגעת הלוחות לסניף הדואר, בה היה כתוב שההודעה הראשונה נמסרה בתאריך 26/9.
הלכתי באותו היום לקחת את הלוחות ואמרתי שלא קבלתי הודעה ראשונה, איך זה יתכן.
התשובה שקבלתי - הדוורים אמורים לחלק את ההודעה הראשונה, ולנו אין שליטה על כך.
להפתעתי בתאריך 10/10 הונחה הודעה (כביכול) ראשונה, ללא תאריך, וכל זה כאמור כאשר כבר הוצאתי את דבר הדואר מהסניף.
מה עושים כדי שמקרה כזה לא יחזור על עצמו?
תודה,
רעיה
 
איזה אסון שלא נדע
שהשולח . יכתוב על טופס המישלוח . את מס' הנייד שלך
אז תקבלי SMS מיד לבוא לקחת את החבילה

לי שולחים חבילות מחו"ל מקבל SMS מיד ניגש לקחת את החבילה
זו שיטה חדשה לקצר את הזמן
 

raya

Well-known member
אסון - כי כשזה מגיע באיחור אחרי ראש השנה
אני צריכה להעביר לילדים את הלוח עבורם.
לשלוח בדואר - לא בא בחשבון!
כשזה משלוח בארץ- אין היכן להכניס מס' טלפון ולכן אי אפשר לקבל הודעת sms. משלוח מחו"ל - אכן מתקבל sms ומה שטוב עוד יותר- לפעמים במקום לקבל את החבילה בדואר ולחכות, יש אפשרות לקבל בחנות ליד הדואר- ואז המסירה מיידית ללא תור.
 

evike

Active member
מנהל
קרה לי בעבודה. הגעתי לדואר עם הודעה שניה, לקחתי את המכתב
הרשום, ושכחתי מהעיניין. כ 5 חודשים אחר כך, הגיעה פתאום ההודעה הראשונה...
 
קרה לי כל הזמן
כי או שהדוור לא יודע לקרוא ושם את הפתק בתיבה של השכנים (חשבתי שקריאה זו בכל זאת דרישת מינימום, מסתבר שלא) או שהדואר פשוט משקר.
יצא לי לדבר עם מנהלת הסניף על זה פעם, אחרי זה התחלתי לקבל הודעות בסמס לטלפון שמחכה לי דבר דואר. לא ברור לי למה. אז אולי שווה לנסות לדבר עם מי שלא מנהל שם את הפיאסקו הזה.
 

raya

Well-known member
"שמחה" לקרוא שאני לא היחידה עם בעיה כזו....
לצערי- אני חושבת שאין עם מי לדבר.
קבלתי פעם בסניף הדואר מס' טלפון של האחראי על הדוורים - ומראש נאמר לי שהוא לא עונה גם לעובדת בסניף.
הודעה בטלפון מקבלים לרוב על הזמנה בחו"ל. שם בפרטים האישיים יש אפשרות להכניס מס' טלפון.
רעיה
 
את מנומסת
ונחמדה מידי. ולא צריך להיות מנומס ונחמד עם הדואר. אני אף פעם לא מזמינה דברים מהארץ, הכל מחו"ל.
 

raya

Well-known member
מה לעשות? קבלתי חינוך
"ייקי".
במקרה המדובר ההזמנה היא של לוחות שנה בוואלה פרינט.
 
את יכולה
בנימוס, אך בעקשנות, בכל זאת לבקש לדבר עם מנהל או מנהלת הסניף פנים אל פנים. את לא חייבת להסתפק בטלפון שאף אחד לא עונה לו. זה לא בלתי מנומס לעמוד על הזכות הבסיסית לדבר עם מי שאחראי לספק לך שירות שאינו מסופק.
 

SicTransit

Active member
הזכות לדבר...
השאלה היא מה הסיכוי שאותו דיבור יביא תועלת. לפחות עפ"י הנסיון שלי חבל על הזמן (במובן המילולי).
 
למעלה