קניתי סמסונג גלקסי S6 וקיבלתי מכשיר פגום מהיום הראשון שלו
שלום לכולם, קניתי סמסונג גלקסי S6 עם אחריות יבואן רשמי וקיבלתי מכשיר פגום מהיום הראשון שלו. הספיקר לא תקין. פניתי לשירות לקוחות, לחנות של סמסונג וגם כתבתי מכתב. ביזבזתי המון זמן בעניין ושום דבר לא עזר. הם לא מוכנים להחליף למכשיר חדש ותקין. רק מציעים לתקן. שילמתי ממיטב כספי ואני לא מסכימה שיתחילו לעשות תיקונים במכשיר חדש. מה אני עושה? תודה מראש.
שלום לכולם, קניתי סמסונג גלקסי S6 עם אחריות יבואן רשמי וקיבלתי מכשיר פגום מהיום הראשון שלו. הספיקר לא תקין. פניתי לשירות לקוחות, לחנות של סמסונג וגם כתבתי מכתב. ביזבזתי המון זמן בעניין ושום דבר לא עזר. הם לא מוכנים להחליף למכשיר חדש ותקין. רק מציעים לתקן. שילמתי ממיטב כספי ואני לא מסכימה שיתחילו לעשות תיקונים במכשיר חדש. מה אני עושה? תודה מראש.