אחריות חנות דרך ebay

efibau

New member
אחריות חנות דרך ebay

קניתי לפני למעלה משנה LG G4. אצל ספק ב ebay. לאחרונה נתגלתה בעיה עולמית בדגם זה שהיצרן LG לקח עליה אחריות ומתקין לוח אם חדש בחינם לכל הפונים למשווקים. תיקנתי את המכשיר אצל משווק LG באזור מגורי אבל נאלצתי לשלם 650 שח היות ולא קניתי את המכשיר אצל המשווק בארץ. האם אני יכול לדרוש את הסכום ממי שמכר לי ב ebay ומה אני עושה כשהוא מתנער מכך?
 
הם גם לא לוקחים אחריות

על טלפונים שנמכרו בארץ אלא במסגרת האחריות יצרן הרגילה. כלומר גם אם קנית מכשיר בארץ והוא התחיל לעשות בעיות אחרי שהאחריות נגמרה, אין לך מה לעשות לגבי זה. אתה לפנות ל- LG עצמם, כמו שעשו הרבה אנשים בעולם, לא שזה עזר להם.
אתה יכול לפנות למי שמכר לך את הטלפון באיביי בכל דרישה שבא לך, אין לך שום דרך לאכוף את הדרישה הזאת אם הוא לא יתנדב לעזור לך מרצונו הטוב. זה חלק מהסיכון שבא עם קניית טלפון מחו"ל.
 

SicTransit

Active member
אפשר לפתוח dispute

יש להם באיביי מה שקרוי resolution center כך שאם התשובה שתקבל מהמוכר לא נראית לך, אתה יכול לנסות. יש מוכרים ששמם הטוב חשוב להם במידה כזאת שהם מוכנים לעשות די הרבה כדי לא לקבל חוו"ד שלילית. למרות זאת, מאחר ומן הסתם יש לו המוני לקוחות במצבך, לא הייתי מהמר שתצליח.
 

ronengeles

New member
לא רלוונטי אחרי כלכך הרבה זמן

מעבר לזה, הדרך הנכונה היתה קודם לפנות למוכר, ואז אולי הוא היה מקבל פיתרון.
לפנות בדיעבד למוכר כדי לדרוש כסף על תיקון שנעשה בארץת לא כלכך לגיטימי.
 
יש תנאים מגבילים מאד על דיספיוט

כשהראשון בהם הוא שהבעיה תהיה עם המוכר, לא עם חברת LG העולמית.
 
למעלה