תמי 4- חיוב חשבון האשראי למרות שבסיום השיחה לא אשרתי העסקה

תמי 4- חיוב חשבון האשראי למרות שבסיום השיחה לא אשרתי העסקה

שלום רב!
מצרפת מכתב בו אני בו מתוארת השתלשלות העיניים באתר של תמי 4 אלא שגם זאת בלתי אפשרי לעשות דרך האתר
שלום רב!
אני פונה אליכם בכתב לאחר אין ספור שיחות בהם ביקשתי שאחראי יחזור אלי על מנת להביא את השתלשלות העיין בפניכם.
מקווה שמסמך זה יגיע ליעודו.
ביום 14.8 2016 התענינתי בבר מים מסוג תמי 4 פרימיום. הגעתי לטלפן בשם משה וזאת לאחר מספר שיחות איתו.
בתחילה הציג לפני של מחיר2150. ש"ח למכשיר . היות והסברתי לו שרק לפני יומיים גיסי וגיסתי עשו אותה עסקה ע"ס 2050. ש"ח החזיק אותי על הקו מספר דקות חזר ואמר שהעסקה אושרה בסכום 2050. ש"ח הטלפן מיהר לקחת ממני את פרטי האשראי - מסרתי ושאלתי רגע יש לי עוד כמה שאלות . תוך כדי כך בני נכנס הביתה שמע את השיחה וביקש ממני לבטל את העסקה עד לבירור צריכת החשבל של המכשיר אמנם משה השתדל לתת תשובות אבל התשובות שלו נעשוה בחפזה והיה לי הרושם שהפרטים אינם מדוייקים.
לכן באותו מעמד עם הגש ששל אותו מעמד לא דקה לאחר מכן ביקשתי לבטל את העסקה .
לאחר בדיקה הסתבר שהנתונים על צריכת החשמל אנו על ציפיותינו.
\
ולכןם, אתמול ניסיתי ליצור קשר על מנת להזמין את המכשיר ותוך כדי החיוג נכנסתי לפירוט כרטיס האשראי שלי ולהפתעתי גיליתי שחוייבתי 2100 ש"ח ב58 תשלומים. כמובן שהרגשתי מרומה וכעסתי מאוד.
התקשרתי
את שרות הלקוחות לא הצלחתי להגיע לאחר אין ספור חיוגים והגשתי הפעם על 2 =מכירות הגעתי אל טלפן שהסברתי את הכל לאחר ששמע בחוסר סבלנות שאל " עוד לא חזרו אליך לתאום התקנה" חזרתי שוב ושוב על הסיפור ולכל אורך הדרך ניסה להצדיק את הטלפן שביצע החיוב. בסופון של דבר ביקשתי להגיע לאחרטאי על מנת להסביר לו את השתלשלות העיניינים . השעה היתה 11.30 הוא הבטיח שעד חמש אחראית תחזור אלי
.
אף אחד לא חזר.
כשאני חזרתי המוקד היה סגור.
היום בבוקר התקשרתי שוב והפעם מתוך ניסיון הקשתי 2 ןהגעת למכירות לבחור בשם עידן ששמע שוב את הסיפור , ניסה להצדיק את הטלפן המחייב ואני התעקשתי להגיע לאחראי על מנת לספר לו את השתלשלות העיניינים וזאת כדי למנוע מאנשים מבוגרים אחרים לעבור את מה שאני עברתי שוב הבטיח שיחזרו אלי.
לפני כשעה התקAרתי שוב ופה כבר נענתי שהזמנתי בוטלה . התעקשתי להעלות את הדברים למישהו אחראי בתגובה כעס ואמר שמעביר אותי למחלקת השירות .
כמובן שהמתנתי על הקו אולם לא נענתי ולכן אני פונה אליכם בכתב .
אשמח לקבל תגובתכם, התנצלותכם, הסברכם לגב"י הנ"ל.
תודה מראש
......................
..........................
נייד 0508918331
מייל [email protected]
 

G Gabi

Member
ראשית, לא אמורה להיות בעיה לבטל את העסקה

שילחו הודעת דוא"ל מסודרת (לענ"ד פחות צעקנית מהדברים שכתבת...) ובה השתלשלות הדברים. בלי רגשות, רק עובדות.
בסוף ההודעה כיתבו באופן מפורש שהעסקה בוצעה שלא על דעתכם וללא אישורכם ושאתם דורשים להשיב את המצב לקדמותו.
תפסיקו להתנהל טלפונית - בכתב בלבד. עם תיעוד משלוח.

גם אם החברה תטען שמדובר בעסקה שבוצעה - הרי שמדובר בעסקת מכר מרחוק ואין בעיה לבטל בתוך מסגרת הזמנים בחוק. מהזכור לי, אין דמי ביטול, אבל, לא בדקתי כעת, יש לבדוק נקודה זו. כמדומני שמדובר בסעיף 14ג לחוק הגנת הצרכן.
כמובן, הכל בכתב בדוא"ל או בפקס עם אישור שליחה.

(במידה ולא יבטלו, ואם רואים את המצב כאילו קויימה עסקה, הרי שתוכלו לתבוע פיצויים שאינם תלויים בנזק של עד 10,000 ש"ח. אם החברה טוענת שהתקיימה עסקה, אז תתבעו את החברה לפי הטענה שלה למרות שאתם מכחישים את העניין...)

כך או כך -
תלונה במשטרה הוגשה?
הרי, לפי דברייך, ישות כלשהי שלחה את ידה אל הארנק שלך.
 

puptits

New member
על מה משטרה?

להבנתי היא נתנה את כרטיס הארשאי שלה, ובהסכמתה.
היו לה/לבנה שאלות בנוגע לצריכת חשמל ומשקיבלו תשובות החליטה לשוב ולצלצל ולהזמין את המכשיר...
או אז גילתה שכבר בוצע חיוב (ברור...למה לוקחים פרטי אשראי? ליופי?)
היא רק רוצה להסביר את השתלשלות העניינים, היא לא רוצה לבטל....כך לפחות מובן לי

רק שסדר העניינים השתבש
אם יצרה קשר להזמין וגילתה שחייבו כבר...אז מה הבעיה?
ואם אינה רוצה את המכשיר, אז מה הבעיה לבטל?

משטרה? למה מה קרה?
הרי היא רק רוצה להסביר את השתלשלות העניינים בסופו של דבר...
 

G Gabi

Member
היא מסרה פרטים, אבל לא הביעה הסכמה לביצוע העסקה

ההבנה שלי שונה - היא מעולם לא אישרה את ביצוע העסקה והתקשרה שוב ע"מ לוודא שלא התקיימה עסקה.
 

puptits

New member
לא מבין מה זה למסור פרטים ולא להסכים לביצוע העסקה

זה יוצר דיסונאנס בראש שלי (רק שלי)
&nbsp
היא לא התקשרה לוודא שלא התקיימה, להיפך, היא צלצלה כדי להזמין את המכשיר (קרא שוב)
אז התברר לה שבוצעה ההזמנה (בשיחה הראשונה)....ונותר לתאם טכנאי
אז אם היא רוצה את המכשיר, אחלה. יתאמו לה טכנאי
אם לא, אז שתבטל...ועובדה שבשיחה האחרונה הודיעו לה שהעסקה מבוטלת. (קרא שוב)
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 

G Gabi

Member
בשיחה הראשונה היא לא ביצעה הזמנה למרות מסירת הפרטים.

לפי המסופר, השתמשו בפרטי האשראי ללא אישורה. פשוט מאוד.
אם היא צלצלה כדי להזמין את המכשיר - מדוע הוא לא הוזמן בשיחה הראשונה? הרי, כשמאשרים עסקה, המכשיר הוזמן.. לא?
&nbsp
דיסוננס או לא דיסוננס - זה לא משנה. אם הלקוח לא אישר את ביצוע העסקה, למרות שמסר פרטי אשראי, אין הצדקה לביצוע העסקה.
לפי הדברים הכתובים, בשיחה הראשונה - היא לא אישרה לבצע את העסקה / דרשה ביטול (לא מובן לחלוטין מדבריה מה היה שם).
&nbsp
אין לי מושג מה "פרוטוקול השיחה" שמכתיבים לאנשי המכירות. ייתכן ובהדרכה בחברה אומרים להם "לחתור למכירות ולקבל פרטי אשראי כמה שיותר מהר ורק אח"כ לענות על שאלות". משפטים כמו "גברת, בלי פרטי כרטיס אשראי אני לא יכול לפתוח כרטיס לקוח ולענות על שאלות" אינו מנותק מהמציאות בסביבות ארגוניות אלו ואחרות.
אולי כמדיניות, אולי כיוזמה פרטית של נציג/ת המכירות.
 

puptits

New member
אין דבר כזה ללא אישורה

מסירת פרטי אשראי הינה כמו רכישה
אין מצב לתת פרטי אשראי שלא לחיוב, אז לשם מה?

אתה מפספס, היא יצרה קשר, נתנה אשראי, בסוף השיחה, ביקשה לחשוב ואחרי כמה ימים שהחליטה כן להזמין, צלצלה ונוכחה לדעת שכבר הוזמן המכשיר (בשיחה הראשונה)
עכשיו מה שמטריד אותה זה שהמכשיר הוזמן בשיחה הראשונה (ללא הסכמתה לדבריה)
ולא בשיחה השניה שנתגלה לה העניין (שלשם כך יצרה קשר...להזמין)

סיימתי, אם לא מובן מה הלך שם כפי שאתה כתבת...לי ממש ברורה השתלשלות העניינים.

הרי סוף הסיפור הוא או שיש עסקה ומתאמים טכנאי, או מבטלים עסקה כי אין ברצונה את המכשיר, וזה מה שבוצע לבסוף, ביטול
אז וואלה מה הבעייה שלה?
 

SicTransit

Active member
נושא התלונה: חמישים שקל

להבנתי הכעס הוא על כך שגבו ממנה 2100 ש"ח במקום המחיר שסוכם. ממילא העיסקה כבר בוטלה וכל מה שנותר הוא הכעס שלה על היחס שקיבלה בדרך.
&nbsp
אני אימצתי לעצמי מנהג: לפני שאני קונה באינטרנו אני מטלפן לשרות הלקוחות של המוכר (לא ל"מכירות" , כמובן) ואם לא עונים שם תוך כזמן סביר אני לא עושה איתם עסק. אגב, להפתעתי בד"כ המוכרים עוברים את המבחן הזה בהצלחה.
 

puptits

New member
תשמע, מפתיע

מה כל אחד מפרש מהנכתב...
&nbsp
והיא נעלמה בכלל.. מים קרים פותרים הכל
 

SicTransit

Active member
זאת לא פרשנות אלא הבנת הנקרא

ציטוטים מהמקור:
&nbsp
"אמר שהעסקה אושרה בסכום 2050. ש"ח"
"להפתעתי גיליתי שחוייבתי 2100 ש"ח"
&nbsp
"כבר נענתי שהזמנתי בוטלה "
"התעקשתי להעלות את הדברים למישהו אחראי:"
 

puptits

New member
עזוב, מיותר

אם אנו לא מסכימים על התוכן, מה אשיב לך...
לצטט חצאי משפטים?
 

SicTransit

Active member
לא יודע

מה רע בקצת חילוקי דעות? אני ממשיך להחזיק בדעתי כפי שהובאה קודם, אבל לא בוער בעצמותי לשכנע אותך בכך. הוכחות אין לי.
 
למעלה