תמי 4- חיוב חשבון האשראי למרות שבסיום השיחה לא אשרתי העסקה
שלום רב!
מצרפת מכתב בו אני בו מתוארת השתלשלות העיניים באתר של תמי 4 אלא שגם זאת בלתי אפשרי לעשות דרך האתר
שלום רב!
אני פונה אליכם בכתב לאחר אין ספור שיחות בהם ביקשתי שאחראי יחזור אלי על מנת להביא את השתלשלות העיין בפניכם.
מקווה שמסמך זה יגיע ליעודו.
ביום 14.8 2016 התענינתי בבר מים מסוג תמי 4 פרימיום. הגעתי לטלפן בשם משה וזאת לאחר מספר שיחות איתו.
בתחילה הציג לפני של מחיר2150. ש"ח למכשיר . היות והסברתי לו שרק לפני יומיים גיסי וגיסתי עשו אותה עסקה ע"ס 2050. ש"ח החזיק אותי על הקו מספר דקות חזר ואמר שהעסקה אושרה בסכום 2050. ש"ח הטלפן מיהר לקחת ממני את פרטי האשראי - מסרתי ושאלתי רגע יש לי עוד כמה שאלות . תוך כדי כך בני נכנס הביתה שמע את השיחה וביקש ממני לבטל את העסקה עד לבירור צריכת החשבל של המכשיר אמנם משה השתדל לתת תשובות אבל התשובות שלו נעשוה בחפזה והיה לי הרושם שהפרטים אינם מדוייקים.
לכן באותו מעמד עם הגש ששל אותו מעמד לא דקה לאחר מכן ביקשתי לבטל את העסקה .
לאחר בדיקה הסתבר שהנתונים על צריכת החשמל אנו על ציפיותינו.
\
ולכןם, אתמול ניסיתי ליצור קשר על מנת להזמין את המכשיר ותוך כדי החיוג נכנסתי לפירוט כרטיס האשראי שלי ולהפתעתי גיליתי שחוייבתי 2100 ש"ח ב58 תשלומים. כמובן שהרגשתי מרומה וכעסתי מאוד.
התקשרתי
את שרות הלקוחות לא הצלחתי להגיע לאחר אין ספור חיוגים והגשתי הפעם על 2 =מכירות הגעתי אל טלפן שהסברתי את הכל לאחר ששמע בחוסר סבלנות שאל " עוד לא חזרו אליך לתאום התקנה" חזרתי שוב ושוב על הסיפור ולכל אורך הדרך ניסה להצדיק את הטלפן שביצע החיוב. בסופון של דבר ביקשתי להגיע לאחרטאי על מנת להסביר לו את השתלשלות העיניינים . השעה היתה 11.30 הוא הבטיח שעד חמש אחראית תחזור אלי
.
אף אחד לא חזר.
כשאני חזרתי המוקד היה סגור.
היום בבוקר התקשרתי שוב והפעם מתוך ניסיון הקשתי 2 ןהגעת למכירות לבחור בשם עידן ששמע שוב את הסיפור , ניסה להצדיק את הטלפן המחייב ואני התעקשתי להגיע לאחראי על מנת לספר לו את השתלשלות העיניינים וזאת כדי למנוע מאנשים מבוגרים אחרים לעבור את מה שאני עברתי שוב הבטיח שיחזרו אלי.
לפני כשעה התקAרתי שוב ופה כבר נענתי שהזמנתי בוטלה . התעקשתי להעלות את הדברים למישהו אחראי בתגובה כעס ואמר שמעביר אותי למחלקת השירות .
כמובן שהמתנתי על הקו אולם לא נענתי ולכן אני פונה אליכם בכתב .
אשמח לקבל תגובתכם, התנצלותכם, הסברכם לגב"י הנ"ל.
תודה מראש
......................
..........................
נייד 0508918331
מייל [email protected]
שלום רב!
מצרפת מכתב בו אני בו מתוארת השתלשלות העיניים באתר של תמי 4 אלא שגם זאת בלתי אפשרי לעשות דרך האתר
שלום רב!
אני פונה אליכם בכתב לאחר אין ספור שיחות בהם ביקשתי שאחראי יחזור אלי על מנת להביא את השתלשלות העיין בפניכם.
מקווה שמסמך זה יגיע ליעודו.
ביום 14.8 2016 התענינתי בבר מים מסוג תמי 4 פרימיום. הגעתי לטלפן בשם משה וזאת לאחר מספר שיחות איתו.
בתחילה הציג לפני של מחיר2150. ש"ח למכשיר . היות והסברתי לו שרק לפני יומיים גיסי וגיסתי עשו אותה עסקה ע"ס 2050. ש"ח החזיק אותי על הקו מספר דקות חזר ואמר שהעסקה אושרה בסכום 2050. ש"ח הטלפן מיהר לקחת ממני את פרטי האשראי - מסרתי ושאלתי רגע יש לי עוד כמה שאלות . תוך כדי כך בני נכנס הביתה שמע את השיחה וביקש ממני לבטל את העסקה עד לבירור צריכת החשבל של המכשיר אמנם משה השתדל לתת תשובות אבל התשובות שלו נעשוה בחפזה והיה לי הרושם שהפרטים אינם מדוייקים.
לכן באותו מעמד עם הגש ששל אותו מעמד לא דקה לאחר מכן ביקשתי לבטל את העסקה .
לאחר בדיקה הסתבר שהנתונים על צריכת החשמל אנו על ציפיותינו.
\
ולכןם, אתמול ניסיתי ליצור קשר על מנת להזמין את המכשיר ותוך כדי החיוג נכנסתי לפירוט כרטיס האשראי שלי ולהפתעתי גיליתי שחוייבתי 2100 ש"ח ב58 תשלומים. כמובן שהרגשתי מרומה וכעסתי מאוד.
התקשרתי
את שרות הלקוחות לא הצלחתי להגיע לאחר אין ספור חיוגים והגשתי הפעם על 2 =מכירות הגעתי אל טלפן שהסברתי את הכל לאחר ששמע בחוסר סבלנות שאל " עוד לא חזרו אליך לתאום התקנה" חזרתי שוב ושוב על הסיפור ולכל אורך הדרך ניסה להצדיק את הטלפן שביצע החיוב. בסופון של דבר ביקשתי להגיע לאחרטאי על מנת להסביר לו את השתלשלות העיניינים . השעה היתה 11.30 הוא הבטיח שעד חמש אחראית תחזור אלי
.
אף אחד לא חזר.
כשאני חזרתי המוקד היה סגור.
היום בבוקר התקשרתי שוב והפעם מתוך ניסיון הקשתי 2 ןהגעת למכירות לבחור בשם עידן ששמע שוב את הסיפור , ניסה להצדיק את הטלפן המחייב ואני התעקשתי להגיע לאחראי על מנת לספר לו את השתלשלות העיניינים וזאת כדי למנוע מאנשים מבוגרים אחרים לעבור את מה שאני עברתי שוב הבטיח שיחזרו אלי.
לפני כשעה התקAרתי שוב ופה כבר נענתי שהזמנתי בוטלה . התעקשתי להעלות את הדברים למישהו אחראי בתגובה כעס ואמר שמעביר אותי למחלקת השירות .
כמובן שהמתנתי על הקו אולם לא נענתי ולכן אני פונה אליכם בכתב .
אשמח לקבל תגובתכם, התנצלותכם, הסברכם לגב"י הנ"ל.
תודה מראש
......................
..........................
נייד 0508918331
מייל [email protected]