קניתי סמסונג גלקסי S6 וקיבלתי מכשיר פגום מהיום הראשון שלו

miki34

New member
קניתי סמסונג גלקסי S6 וקיבלתי מכשיר פגום מהיום הראשון שלו

שלום לכולם, קניתי סמסונג גלקסי S6 עם אחריות יבואן רשמי וקיבלתי מכשיר פגום מהיום הראשון שלו. הספיקר לא תקין. פניתי לשירות לקוחות, לחנות של סמסונג וגם כתבתי מכתב. ביזבזתי המון זמן בעניין ושום דבר לא עזר. הם לא מוכנים להחליף למכשיר חדש ותקין. רק מציעים לתקן. שילמתי ממיטב כספי ואני לא מסכימה שיתחילו לעשות תיקונים במכשיר חדש. מה אני עושה? תודה מראש.
 

miki34

New member
פניתי אליהם יומיים אחרי התפעול הראשון של המכשיר.

 
אם הם לא ישאירו לך ברירה

תצטרכי לתבוע אותם בתביעות קטנות. ואמן שתתבעי אותם ותזכי כי מגיע להם.
 

miki34

New member
הם כבר השאירו אותי בלי ברירה.הם הוציאו את נשמתי בפניות אליהם

הם מומחים בלטרטר את הלקוח ולא לתת מענה הולם, אבל בלתת שירות הם זוועה!! באמת מגיע להם שאזכה. ואף פעם לא תבעתי אף אחד!
 
החליפו לי טלפון

עם לטרטר קצת, אבל בלי להציע לתקן קודם. כי אין סיבה לתקן טלפון תקול שיצא ככה מהמפעל. (אגב, LG זה היה). אם נגיד היו אומרים לי שהם ינסו לתקן קודם, גם אני הייתי מסרבת ופונה ישר למקור (במקרה שלי גוגל) וכותבת להם באנגלית צחה, שתשמעו חברים, אני תקועה בלבנט, תצילו אותי. מן הסתם לגוגל לא הייתה בעיה, כי הם עושים את זה.
מסקנות:
1. חשוב להקשיב בשיעורי אנגלית בבית ספר.
2. היבואן לא מפסיד על טלפונים תקולים, הם מקבלים זיכוי מהיצרן ומוכרים את הטלפון הישן שאת מחזירה להם שוב, כלומר מרוויחים פעמיים.
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
הערה בקשר ל"היבואן לא מפסיד"

בד"כ היבואן מקבל קצת יותר מכשירים ממה שקנה מתוך נקודת מוצא שחלק תקולים, זה חוסך ליצרן הוצאות בקרת איכות.
כלומר כל אחד שהוא מחליף זה על חשבונו
 
מה זה מקבל?

אם הזמנתי 100 טלפונים וקיבלתי 150, אז הרווחתי.
אבל מעבר לזה, הם אמרו לי במרכז שירות שהם מוציאים הזדכות מול היצרן. במילא הרי זה לא שיבואנים מזמינים פעם אחת וזהו, הם כל הזמן מזמינים טלפונים מהיצרנים, אז אם לא יזדכו היום יזכו מחר.
וחוץ מזה, אם כבר אנחנו בזה, אני רוצה למחות בתוקף נגד המגמה הדבילית של להפיל עליי כאדם פרטי דאגה ליבואנים וליצרנים. היבואנים והיצרנים לא עוסקים בצדקה, הם דואגים לעצמם יפה מאד. היבואנים והיצרנים לא מתייעצים איתי לגבי התוכניות העיסקיות שלהם, לגבי שכירת המקום או החנות שלהם, לגבי ההוצאות השוטפות שלהם, הם לא שואלים אותי לגבי שום דבר מזה. הם פשוט מפילים עליי את ההוצאות שלהם בלי להתייעץ איתי קודם, לפכיך אני לא אחראית לרווחים שלהם, לא לפני, לא אחרי ולא תוך כדי. אני פה בשביל לקבל שירות, זהו.
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
המאמין לנאמר לו במרכזי השרות עושה זאת על אחריותו בלבד

וההערכה של מספר המכשירים התקולים אצל היבואן נמוכה בהרבה מ 50%
 
מבחינתי ל-CEO


דרך מצוינת לפרוק עצבים
http://www.samsung.com/in/info/contactus.html
 

miki34

New member
הלינק שצירפת לא קשור למקרה שלי. הם לא עומדים בדרישות החוק

 

sweetums

New member
הכנסת אותו לתיקון שאת קובעת את זה?
את מוזמנת לקרוא את החוק עצמו שחל גם על המקרה הזה.
את יכולה לא להסכים לתקן מכשיר חדש, אבל החוק ותעודת האחריות עומדים לצידם.
 

miki34

New member
המכשיר נכנס למעבדת סמסונג ועדיין התקלה נשארה. מה עושים?

שלום לכולם, קניתי סמסונג S6 גלקסי עם אחריות יבואן רשמי וקיבלתי מכשיר פגום מהיום הראשון שלו! יש תקלה בספיקר. הנציג בחנות סמסונג הכניס לבדיקה במעבדה וטען שיש תקלת תוכנה ואמר שמקובל שיש תקלות תוכנה גם במכשירים חדשים שרק יצאו מהאריזה ושאכניס לתיקון. המכשיר עבר צריבת גירסת תוכנה במעבדת סמסונג אך התקלה עדיין נשארה. ביקשתי שיחליפו למכשיר חדש ותקין אך הם סירבו והציעו להכניס שוב לתיקון. מכיוון שלא מדובר בתקלת תוכנה ברגע שמהכשיר יכנס שוב למעבדה הפעם יפתחו אותו ואקבל בחזרה מכשיר משופץ, למרות ששילמתי מחיר מלא עבור מכשיר חדש. ניגשתי לחנות סמסונג עם התקלה בטווח ה 14 יום מקבלת המכשיר. האם אני זכאית שסמסונג יחליפו למכשיר חדש ותקין? מה החוק שמגן עלי כצרכנית? תודה מראש :)
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
דעתי

למסור שוב
עם המסירה לספר שוב על נסיון התיקון הראשון שלא צלח, להודיע בזמן המסירה (גם בכתב) שאם גם הפעם לא יצליחו לתקן אתה דורש להחליף בחדש או לבטל את העיסקה ולהחזיר את כספך, כשיחזור מהתיקון בדוק במקום לעיני מי שמוסר לך את המכשיר
במידה וגם התיקון הזה לא יצלח עומדות בפנייך 3 אפשרויות שאפשר לנקוט בחלקן או בכולן - לפנות ליבואן, לפנות ליצרן, לפנות לבית המשפט לתביעות קטנות.
 

miki34

New member
שאלה נוספת

לפי התיקון שנעשה בפעם הראשונה לא מדובר בתקלת תוכנה. כלומר, ברגע שהפעם המכשיר יכנס שוב למעבדה הטכנאי יפתח את המכשיר יעשה תיקון חומרה ואז אקבל בחזרה מכשיר משופץ ולא חדש כפי ששילמתי עבורו. אני בטוחה שמנכ"ל סמסונג לא היה מוכן שיעשו תיקוני חומרה במכשיר חדש שהוא קנה. ואני גם בטוחה שאני לא הראשונה שמקבלת מכשיר פגום מהיום הראשון שלו. אין חוק שמגן על הצרכן במקרים כאלה?
&nbsp
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
החוק הוסבר לך

והם עומדים בדרישות החוק (בינתיים), במידה והחוק אינו לרוחך תוכלי לפנות לאחד מחברי הכנסת ולבקשו שיעלה הצעת תיקון לחוק.
ולעניין - איני יודע מה בקשר למנכ"ל סמסונג ואני בטוח שזה גם לא ממש מעניין אותך - מה שאמור לעניין אותך הוא איכות המכשיר שתקבלי והאם הוא יחזיק מעמד וישרת אותך כראוי עד שתחליטי להחליפו במכשיר חדיש יותר - מעבר למפח הנפש וחוסר הבטחון במכשיר שקיבלת לא בהכרח הוא יהיה גרוע ממכשיר חדש תקין. ואספר לך סיפור מהחיים - יום אחד קניתי רכב חדש, היתה בגיר שלו חריקה מזעזעת, פניתי ליבואן, הוא הפנה אותי למהנדס שלו, התקשרתי למהנדס, התברר שהוא גר קרוב אלי, אמר לי "בוא בשבת עם האשה, הנשים ישתו קפה ואני אבדוק את רכבך" באתי, הסתבר שהנשים הכירו מקודם, אשתו היתה חייבת הרבה לאשתי והיא השביעה אותו לפתור את הבעיה - בסיום הבדיקה הוא אמר "לאחרונה הגיע מהנדס של היצרן ובדק, זו תופעה שנמצאת בכמה רכבים, המשך לנסוע, היא תעבור תוך חודש, במידה ולא תעבור תוכל להחליט אם אתה רוצה תיקון גיר או גיר חדש, אני ממליץ לך על תיקון שיפתור לך את הבעיה לגמרי ולתמיד, בגיר חדש התופעה תוכל לחזור - בסופו של דבר לאחר 3 שבועות החריקה הפסיקה.
 
למעלה