הוט
ייתכן שמגיע לי שיתעללו בי, כי לא נטשתי

הוט
ייתכן שמגיע לי שיתעללו בי, כי לא נטשתי

1. אישית, לקוחת הטריפל של הוט.
2. ללא קשר, (ובכל זאת), פניתי להוט לאחר תום הסדרים כספיים של
חמי ז"ל, שהלך לעולמו מזמן. לצרכי סגירת חשבון, כמובן.
לקח הרבה זמן לפתור מולם תשלומים, כשלא נענו מההתחלה לניתוקים.
רק לאחרונה נתגלה מיקומו של הממיר (הוט) של הלקוח הנ"ל
שעה שלמה (!!!!!)
מנסה טלפונית לברר מה יהיה זיכוי בגין הממיר הנ"ל, אם נחזירו לדלפק הוט (המצוי יותר משעת נסיעה בכיוון אחד מביתי שלי).

אין ולא יהיה לכך כל סיכוי.
הנציג: פותחים פנייה.
ייקח 7 ימי עסקים.
ובכללל, הסדר הוא כזה:
אמסור את הממיר בחזרה,
ולאחר בדיקה מקיפה של הוט, החברה הרצינית, אקבל תשובה לאחר שבוע או יותר.... כמה מגיע לי.
"קודם תמסרי את הממירים"....
כך נמסר לי על ידי הנציג הטלפוני ששמו עלאא.
לבקשת בירור מול מנהל, שומדבר לא קרה. ככה זה.


הוט - רק צרות!
 
נסי לשלוח מייל ללינק המצורף,

[email protected]
נתקלתי בעבר בבעיות שונות שטופלו לא טוב ובסחבת ע"י שירות הלקוחות שלהם.
הלינק שמצרף הוא של פניות הציבור של הוט.סמכויותיהם רבות יותר והם נמצאים גבוה יותר בהירארכיה של החברה ויכולים לתת פיתרונות טובים יותר.
 

שחר HOT

New member
אשמח לסייע

בוקר טוב ,
שמי שחר ואני רכז שירות הלקוחות בחברת HOT .

חשוב לי לבדוק את הנושאים המועלים בפנייתך ולטפל בהם.
לצורך כך ניתן לשלוח אליי הודעה פרטית ורכז אישי יטפל בפנייתך בהקדם.
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
האם שחר מהוט סיע במשהו?

נציגי חברות שונות סורקים פורומים של תלונות ומגיבים, במקרים רבים התגובות הן כתגובתו של שחר מהוט. כלומר: "שלחו פרטים ונטפל"
לכאורה זו תגובה של רצון טוב, אך זה לא מספיק, אנחנו רוצים גם שהחברה תידע אותנו אם אכן הטיפול מבחינתה היה שגוי או תקין, איך פתרה את הבעיה ומה עשתה כדי שלא תחזורנה תלונות מסוג זה.
היות ושחר מהוט נמנע, מסיבות שלא טרח לשתף אותנו, מעדכון - אני מבקש ממך שבסיום העניין תדווחי לנו איזה טיפול נעשה מבחינתך.
 

xfwind

New member
בזמנו שחר סייע לי באופן ראוי (דווקא להשתחרר מהעול של הוט...)

 
ברזילי, רק כעת פניתי אליו. מקווה ש"הוט" תיוצג בכבוד על ידיו

תודה לך על המעקב!
 
למעלה