הוט
ייתכן שמגיע לי שיתעללו בי, כי לא נטשתי
1. אישית, לקוחת הטריפל של הוט.
2. ללא קשר, (ובכל זאת), פניתי להוט לאחר תום הסדרים כספיים של
חמי ז"ל, שהלך לעולמו מזמן. לצרכי סגירת חשבון, כמובן.
לקח הרבה זמן לפתור מולם תשלומים, כשלא נענו מההתחלה לניתוקים.
רק לאחרונה נתגלה מיקומו של הממיר (הוט) של הלקוח הנ"ל
שעה שלמה (!!!!!)
מנסה טלפונית לברר מה יהיה זיכוי בגין הממיר הנ"ל, אם נחזירו לדלפק הוט (המצוי יותר משעת נסיעה בכיוון אחד מביתי שלי).
אין ולא יהיה לכך כל סיכוי.
הנציג: פותחים פנייה.
ייקח 7 ימי עסקים.
ובכללל, הסדר הוא כזה:
אמסור את הממיר בחזרה,
ולאחר בדיקה מקיפה של הוט, החברה הרצינית, אקבל תשובה לאחר שבוע או יותר.... כמה מגיע לי.
"קודם תמסרי את הממירים"....
כך נמסר לי על ידי הנציג הטלפוני ששמו עלאא.
לבקשת בירור מול מנהל, שומדבר לא קרה. ככה זה.
הוט - רק צרות!
1. אישית, לקוחת הטריפל של הוט.
2. ללא קשר, (ובכל זאת), פניתי להוט לאחר תום הסדרים כספיים של
חמי ז"ל, שהלך לעולמו מזמן. לצרכי סגירת חשבון, כמובן.
לקח הרבה זמן לפתור מולם תשלומים, כשלא נענו מההתחלה לניתוקים.
רק לאחרונה נתגלה מיקומו של הממיר (הוט) של הלקוח הנ"ל
שעה שלמה (!!!!!)
מנסה טלפונית לברר מה יהיה זיכוי בגין הממיר הנ"ל, אם נחזירו לדלפק הוט (המצוי יותר משעת נסיעה בכיוון אחד מביתי שלי).
אין ולא יהיה לכך כל סיכוי.
הנציג: פותחים פנייה.
ייקח 7 ימי עסקים.
ובכללל, הסדר הוא כזה:
אמסור את הממיר בחזרה,
ולאחר בדיקה מקיפה של הוט, החברה הרצינית, אקבל תשובה לאחר שבוע או יותר.... כמה מגיע לי.
"קודם תמסרי את הממירים"....
כך נמסר לי על ידי הנציג הטלפוני ששמו עלאא.
לבקשת בירור מול מנהל, שומדבר לא קרה. ככה זה.
הוט - רק צרות!