שאלה על מאוורר

alex2m

New member
שאלה על מאוורר

קניתי מאוורר רצפתי 20" של סייקלון Bluestar. יש לי כבר אחד כזה בדיוק. החדש רועש הרבה הרבה יותר מהישן. המהירות הכי נמוכה רועשת במידה משמעותית יותר מהמהירות הכי גבוהה של הישן. אבל זה נשמע לי כמו הרעש הרגיל שלו. אין תקלה או משהו. האם יש טעם להחליף אותו, האם אני יכול בכלל להחליף אותו ? כי מבחינת האיוורור אין איתו בעיה.
תודה מראש.
 

alex2m

New member
האם יש אפשרות להחזיר את המוצר לגמרי ?

כלומר, לבטל את החיוב באשראי ? (אין לי עניין בזיכוי)
כאמור, כבר הוצאתי אותו מהאריזה והתקנתי לו את הרגליות והפעלתי אותו.
תודה.
 

jen711

New member
לפי החוק אי אפשר להחזיר את המוצר אחרי שחיברת לחשמל

אבל אתה יכול לגשת לחנות ולשאול האם אפשר לעשות משהו.
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
רעש מעל המקובל הוא פגם -

"
מוצרים פגומים

הצרכנים זכאים לקבל מוצר, התואם את מה שסוכם עם העסק, ואשר ניתן להשתמש בו שימוש סביר.

אם המוצר פגום, או שאין בו האיכות או התכונות, הדרושות לשימוש רגיל בו – הוא אינו תואם למוסכם. על-פי החוק על הקונים לברר תוך זמן סביר אם המוצר תקין, ובמקרים של אי-התאמה או של פגם – עליהם להודיע על כך מיד לעסק.

אם העסק אינו מצליח לתקן את המוצר כראוי, או להחליפו במוצר חדש תקין – תוך זמן סביר, זכותם של הצרכנים לבחור מתוך שתי אפשרויות:
א. ביטול העסקה ודרישת כספם
ב. דרישת פיצוי בגין הפחת בשווי המוצר

במקרה שהפגם לא ניתן לגילוי בבדיקה סבירה עם קבלת המוצר, יש להודיע עליו עם גילויו.

במקרה של תקלות חוזרות ונשנות במוצר – הוא אינו תואם את המובטח, והצרכנים זכאים לקבל מוצר תקין במקומו או לבטל את העסקה.

במכשירי חשמל שמחירם מעל 150 ₪, החוק מחייב את העסק למסור לקונים תעודת אחריות, שבה היצרנים או היבואנים מבטיחים את תקינות המכשיר למשך שנה לפחות."
 
למעלה