תקנו מזגן טורנדו ותישארו בלי שירות

סטילהוק

New member
תקנו מזגן טורנדו ותישארו בלי שירות


בקיץ שנה שעברה רכשתי מזגן טורנדו לג'נד A לד. אחרי שצפיתי בפרסומת המבטיחה שלהם עם הילד, שאגב הספיקה להיעלם בינתיים, שבה מבטיחים לנו שעל כל בעיה, אפילו החלפת שלט, שולחים טכנאי ועוד באותו יום. כך שאין מה לדאוג ואפשר להיות רגוע עם ראש שקט שקנינו מזגן איכותי עם גב ושירות 24 שעות מסביב לשעון. באמת? אז זהו שממש לא. אם אתם מחפשים חברה שהשירות שלה הוא על הפנים ומתחת לכל ביקורת חברת טורנדו בהחלט עונה להגדרה הזאת.

הבעיה היא לא ברכישת המזגן עצמו, הבעיה מתחילה אחרי שרכשתם את המזגן ושילמתם עליו במיטב כספכם, עם הבטחה לאחריות מלאה מקיפה של 5 שנים על המזגן.

נתחיל בזה שאפילו את תעודת האחריות של 5 שנים כפי שהם מבטיחים בפרסומת החדשה שלהם עם רותם סלע, לקח להם 4 חודשים ואחרי אין ספור התקשרויות חוזרות ונשנות שלי אליהם עד שהם בכלל שלחו לי, וגם אז היא הגיעה על שם שגוי.

נמשיך בזה שכשאתם מתקשרים לשירות הלקוחות שלהם אפילו רק בשביל לבקש שישלחו לכם את תעודת האחריות שמגיעה לכם מהם, קודם מייבשים אתכם על הקו שעות ובסופו של דבר אתם בכלל לא מגיעים אל שירות הלקוחות שלהם, אלא לשירות חיצוני של עובדי קבלן שאין להם מושג מהחיים שלהם וכל מה שהם יכולים לעשות זה לקחת ממכם את הפרטים ולהבטיח לכם שיחזרו אליכם משירות לקוחות. מה שלא קורה בפועל, גם אם תתקשרו 20-30 פעמים ותשאירו אצלם הודעה שיחזרו אליכם. הסיכוי היחיד שלכם לדבר בכלל עם נציג אמיתי של טורנדו הוא רק אם אתם לוחצים על השלוחה לחידוש האחריות על המזגן (קרי: בכדי לשלם להם), הו, אז המענה הוא די סביר, כי בשביל לקבל ממכם כסף יש להם מספיק נציגים, אבל בשביל לתת לכם שירות, פשוט תשכחו מזה.

ומה לגבי אם יש לכם תקלה פיזית במזגן ואתם חייבים טכנאי אתם שואלים? שהרי בפרסומת עם הילד הם מבטיחים שטכנאי יישלח לבית הלקוח עוד באותו יום. אך פרסומת לחוד ומציאות לחוד. כי במציאות לא רק שלא יישלח אליכם טכנאי עוד באותו יום וספק אם אפילו באותו שבוע, אלא תגידו תודה אם תצליחו בכלל להשיג את השירות הטכני שלהם בטלפון עוד באותו יום. אם זה יקרה, זה יהיה פשוט נס.

כבר כמה שבועות שהמזגן טורנדו שלי שנרכש מהם לפני פחות משנה עושה רעשים מוזרים של חריקות בזמן שהוא פועל, וזאת למרות שעל פי ההוראות אני כבר שנה דואג להוציא בכל חודש את המסננים שלו, לשטוף ולנקותם אותם היטב, לייבשם ולהחזירם למקומם, בדיוק לפי ההוראות של המזגן שבאתר טורנדו. וזאת בכדי למנוע נזילת מיים מהמזגן שמשום מה המתקינים שלהם התקינו לי אותו מעל שני שקעים חשמליים, סכנת נפשות לכשעצמה, במידה וחס וחלילה תהיה נזילה מהמזגן. ובכדי למנוע את שיחוק וקלקול המזגן.

כבר למעלה משבוע שאני מתקשר לשירות הטכני של טורנדו בכדי להזמין טכנאי שיבוא לבדוק מה מקור הרעש והחריקות מתוך המזגן בזמן שהוא פועל, מה שמונע ממני להפעילו ועוד בימים כאלה חמים ולחים. ובכל פעם מחדש מייבשים אותי על הקו שעות עד שהשיחה מתנתקת מעצמה. ועכשיו יש להם גם שיטה חדשה, שכביכול היא לטובת הלקוחות, פשוט תלחץ על הספרה 1 וכשיגיע תורך נציגינו יחזרו אליך לטלפון שממנו התקשרת. כבר 4 פעמים התקשרתי ולחצתי על הספרה 1 בכדי שיחזרו אלי. אך האם אתם חושבים שחזרו אלי? אם כך תשכחו מזה. אף נציג טכני שלהם לא חזר אלי אפילו פעם אחת, בדיוק כפי שאף נציג של שירות הלקוחות שלהם לא חזר אלי גם אחרי עשרות טלפונים והודעות שהשארתי להם דרך חברת הקבלן שלהם שיחזרו אלי. וכבר אמרתי לכם מה הדרך היחידה שדרכה הצלחתי בכלל להשיגם ולדבר עם נציג שלהם.

אז אם אינכם סלבס או VIP, ורוצים לרכוש מזגן כביכול "איכותי", שהשירות שתקבלו עליו לאחר שתשלמו עליו יהיה על הפנים ומתחת לכל ביקורת, פשוט תרכשו מזגן טורנדו, ואח"כ תתפללו שתצליחו בכלל להשיג את השירות שלהם או שמישהו מהנציגים שלהם יטרח בכלל לחזור אליכם.
 
מעבר לשיימינג שמגיע להם לפי הפוסט

שכתבת ,אפשר לפנות לתכנית "הכל כלול" בערוץ 10 בהנחיית סיון כהן.גם בידיעות אחרונות וגם בעיתונים אחרים יש כתבים וטורים המטפלים בתלונות צרכנים ויש גם את אמון הציבור ,המועצה לצרכנות וכדומה.
אני הייתי עושה להם בלאגאן שחבל על הזמן ופונה לכל הגורמים הללו.לטעמי רק פניות כאלו יביאו לפיתרונות ,אחרת אתה נישאר להתמודד לבד מול חברה זו דבר שעד כה לא עזר לך.
 

קרייטיב

New member
אם יש להם פה נציגות בפורום, אולי יעזרו לך. שאלה:

למה היית צריכה לרדוף אחריהם בשביל לקבל את תעודת האחריות?
הרי מקבלים אותה ביחד עם המזגן, בקופסה שלו. או אני טועה?
&nbsp
עוד שאלה, למה הסכמת שיתקינו לך את המזגן מעל ל 2 שקעי חשמל, כשנראה שזה די מפריע לך?
את משלמת על ההתקנה, את בעלת הבית. זכותך לבקש היכן יותקן המזגן.
למרות שאני נטו מתייחס לזה שזה נראה שמפריע לך, כי אולי מבחינת החוקים והתקנות
מותר להתקין מזגן מעל שקעי חשמל. את זה יוסיזיו יוכל אולי לענות. סתם בשביל הידע.
&nbsp
זה נשמע לי שירות פשוט לא ייאמן אם מה שאת מתארת שלהגיע למצב של מענה אנושי,
צריך לעבור כ"כ הרבה המתנות וטרטורים, איפה נראה דבר כזה?
אפילו בחברה שהרבה מתלוננים עליה (ההפך מהמילה COOL) לא קשה כ"כ להשיג מענה אנושי + טכנאי.
נשמע לי די הזוי.
 

יוסיזיו

New member
מותר להתקין מעל שקעים, אני לא מתקין מעל מיטות/ספות וכו' בגלל

הסיפור של השריפות וזה לא רק תדיראן אלא כל המזגנים נתונים להתלקחות.
 

Ligal Goren

New member
בהחלט סיוט איתם!

התקשרתי לשירות שלהם להזמין טכנאי למזגן בדירה שבה אני מתגוררת (דירה שכורה). 3 ימים ניסיתי להגיע לנציג שירות ולא הצלחתי, לבסוף שלחתי מייל על שאלת רכישה וחזרו אליי.
נקבע לי מועד הגעה בתאריך מסויים בין 8:00 ל-10:00 והשארתי את פרטי הנייד שלי ושל בן זוגי ליצירת קשר. יום לפני מועד ההגעה, בשעות הערב, בעל הדירה שלי קיבל הודעת SMS שהם מגיעים בין השעות 16:00 ל-18:00, שעות שלא התאימו לי והרי אין עם מי לדבר בשעה כזו בשירות הלקוחות.
כבר תכננתי לדרוש ואף לתבוע 600 ש"ח על אי הגעת טכנאי כי מבחינתי לא הודיעו לי אלא לבעל הדירה שהוא לא צד בענין כרגע.
לשמחתי (או לצערי) הטכנאי התקשר בשעה 9:00 בבוקר וביקש להקדים ולהגיע עוד רבע שעה, שזה בעצם בתוך הטווח המקורי.
מה שבטוח... כאשר אקנה מזגן הם לא יהיו באופציות שלי בשל השירות שלהם, מה גם שמאז ומתמיד טענתי שלא אקנה את המזגנים שלהם כי הפרסומות שלהם פשוט מעצבנות
 
למעלה