מילה טובה על נטוויז'ן ...

G Gabi

Member
מילה טובה על נטוויז'ן ...

בד"כ אנו נחשפים בפורום לתלונות כנגד חברת נטוויז'ן. לעיתים יותר לעיתים פחות.

לא מזמן כתבתי כאן על התנהלות שהייתה לי בעת האחרונה מול החברה הזו. קרוב משפחה שנפטר והיה מנוי לשירות שיחות לחו"ל (כנראה עוד מהתקופה של 013ברק). ניסיתי להשתמש ב"חיפוש המתקדם" ע"מ לקשר לדברים שכתבתי, אבל, החיפוש לא עובד (מחזיר אותי לעמוד של פורום צרכנות במקום לתוצאות חיפוש).
גם באותה הודעה כתבתי מילה טובה על השירות.

בכל אופן,
שבוע שעבר הגיעה לידיי חשבונית בגין המנוי של אותו אדם שנפטר, חשבונית עבור חודש מרץ או אפריל [הדיור המוגן מעביר את הדואר אחת לתקופה וגם אז לוקח יומיים-שלושה עד שזה מגיע אלי]. ביום שישי האחרון נשלחה פניה לנטויז'ן בכתב לפקס ודוא"ל המופיעים על החשבונית.

היום, יום עבודה ועוד קצת מאז שנשלחה הפניה התקבלה תשובה מפורטת בכתב חזרה לדוא"ל והפניה טופלה באופן משביע רצון ואף הסכימו לוותר על כספים המגיעים לחברה בגין דמי מנוי חודשי מתקופה שהחלה לאחר הפטירה ועד ההודעה על הפסקת השירות.
 

k-don

Well-known member
5 שנים חיוב של כ 130 ש"ח על ספק אינטרנט 200M,

שלא ברור שבאמת הזמינו אותו,
נראה לך כמו משהו למלה טובה?
 

G Gabi

Member
נראה לי כמו זלזול של הלקוח בכספו שלו ולא קשור לדברים שכתבתי.

 
למעלה