יש לי בעיה קטנה עם כרטיסים להופעה. אולי תוכלו לעזור

תומאס

New member
יש לי בעיה קטנה עם כרטיסים להופעה. אולי תוכלו לעזור

הזמנתי כרטיסים להופעה, ואני לא יכול ללכת.
את הכרטיסים מקבלים בקופה בערב המופע, כנראה בהצגת תעודה מזהה.
חשבתי לנסות למכור את הכרטיסים באינטרנט (במחיר שקניתי, לא בשביל לעשות רווח כספי), אבל אני לא יודע אם הקונה יוכל לקבל את הכרטיסים כי מן הסתם אין לו תעודה מזהה שלי ואני לא יכול למסור לאדם זר תעודת זהות / רשיון נהיגה / כרטיס אשראי.
מה עושים? יש לכם רעיון?
(להיפגש עם הקונה בקופה בערב המופע, זה קצת בעייתי כי המופע רחוק - בקיסריה).
 

trilliane

Well-known member
מנהל
מניסיוני בד"כ לא מבקשים תעודה מזהה בקופה אלא רק שם

לפעמים שואלים גם מספר טלפון או ארבע ספרות אחרונות של האשראי, אבל זה לא קורה הרבה.
&nbsp
זו אכן עלולה להיות בעיה למכור כך כרטיסים לאדם זר; בעבר כשעשיתי זאת מכרתי למכרים (שאני מכירה אישית) ולכן לא הייתה לי בעיה. יתרה מכך, בשל זיופי כרטיסים ובעיות אחרות לא הייתי קונה כרטיסים למופע מאדם שאיני מכירה, זה פתח לצרות (ויש לא מעט סיפורים על לקוחות שנדפקו מעסקאות כאלה, אם כי פחות בארץ, אני מניחה).
&nbsp
ממליצה לפנות למשרד הכרטיסים ולהתייעץ, לבדוק אם עדיין ניתן לבטל (לפי החוק: עד 14 יום מתאריך ההזמנה ועד 7 ימים מתאריך המופע) או אם ניתן לקחת אותם מראש במשרד ואז יהיו לך כרטיסים ביד להעביר הלאה.
 

Ligal Goren

New member
לרוב ניתן למשוך את הכרטיסים לפני כן

לרוב ניתן למשוך את הכרטיסים לפני כן במשרדי הכרטיסים.
תתקשרו לבדוק
 

תומאס

New member
פניתי למשרד הכרטיסים לפני שכתבתי פה בפורום

1. לא ניתן לבטל כי ההופעה עוד יומיים.
2. לא ניתן לקחת אותם מראש במשרד אלא רק בערב המופע בקופה עצמה.
3. לגבי מכירת כרטיסים לאדם זר - מכרתי פעם אחת ומה שעשיתי היה פשוט -
לקחתי את הסיכון על עצמי ואמרתי לקונה - קח את הכרטיסים, לך להופעה, ותעביר לי את הכסף יום למחרת. וככה היה. (יש לי אינטואיציה לגבי אנשים, והרגשתי בטוח לעשות איתו את הסידור הזה).
4. לגבי ההצעה שלך - זה בהחלט רעיון טוב: אני יכול לתת לו את המספר תעודת זהות שלי ואת ארבע הספרות האחרונות של כרטיס האשראי.
תודה רבה על הרעיון!
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לא ציינת זאת אז לא יכולנו לדעת... לדעתי זה לא רעיון טוב

לתת לאדם זר מס' ת"ז ו-4 ספרות אחרונות של אשראי, בפרט שהוא גם יודע את מס' הטלפון שלך, אני מניחה. אתה מבין שאלה פרטי זיהוי שמשתמשים בהם במקומות רבים כדי לזהות אותך? (למשל כשאתה מתקשר לחברת הסלולר).

הייתי מחפשת בחוג המכרים הקרוב ואם לא אז הרחוק (חבר של חבר וכו'; בשביל מה יש רשתות חברתיות?) ובשום פנים ואופן לא עושה עסקה כזאת עם אדם זר לחלוטין, גם אם הוא נראה לי אמין. אבל זו אני...

אפשרות אחרת היא לנסות להעביר את השם במשרד הכרטיסים. כלומר שהם יזהו אותך, ואתה תעביר להם איזשהו מסמך רשמי חתום מטעמך שאתה מעביר את הזכות לקחת את הכרטיסים לאדם X ואז הוא זה שיצטרך להזדהות בפניהם. לא יודעת אם הם מאפשרים, אבל זו האפשרות היחידה שבה הייתי מוכנה לעשות כזאת עסקה מול אדם זר.
 

תומאס

New member
האמת שיש בזה משהו. את צודקת. זה באמת פרטים יותר מדי מזהים

לא נראה לי שהמשרד כרטיסים יסכים לפרוצדורה כזאת.
וממילא הם מאוד בירוקרטיים.
אני זוכר שפעם אחת היה פרסום על הופעה ביום מסויים, וקניתי כרטיסים, ואחרי כמה ימים, הודיעו שמוסיפים הופעה נוספת ביום אחר, והיום האחר התאים לי יותר, אז פניתי למשרד כרטיסים וביקשתי להחליף את היום, והפרוצדורה הייתה כזאת מסובכת שויתרתי (לשלוח להם פקס + צילום ת.ז. לבקש לבטל את הכרטיסים, לחכות שהביטול יאושר, ואז לעשות הזמנה מחדש למופע השני.....).
נראה לי שאנסה למכור דרך הפייסבוק, אולי באמת יהיה איזה חבר של חבר שרוצה.
המון תודה על העזרה!
 
למעלה