HOT אי קיום הבטחות...איזו הפתעה
סוכם עם נציגה סיכום של עסקה, הפלא ופלא נשלח בדוא"ל סיכום עסקה אחרת ממה שדובר עליו עם הנציגה... סוכם על תשתית 100 מגה ובסיכום שנשלח רשום שסוכם על 30... ובפועל בדיקת מהירות מראה שהמהירות היא אכן 30, למרות שכבר התקשרתי לספק והעברתי אצלו ל-100.
בעת ביצוע העסקה הנציגה הבטיחה כמובן שהיא תתקשר אחר כך לבדוק שהכל בסדר ושהמבצע נכנס לתוקף.. התקשרה?
כמובן שלא.
כשהם בדרך כלל עושים לי גביית יתר הם צריכים (ומשלמים) 16 שקלים פיצוי על כל גביית יתר, השאלה היא האם על סיכום והבטחות שהם לא מקיימים בנוגע לעסקה יש משהו שניתן לעשות? חוק שמגן על הצרכן?
סוכם עם נציגה סיכום של עסקה, הפלא ופלא נשלח בדוא"ל סיכום עסקה אחרת ממה שדובר עליו עם הנציגה... סוכם על תשתית 100 מגה ובסיכום שנשלח רשום שסוכם על 30... ובפועל בדיקת מהירות מראה שהמהירות היא אכן 30, למרות שכבר התקשרתי לספק והעברתי אצלו ל-100.
בעת ביצוע העסקה הנציגה הבטיחה כמובן שהיא תתקשר אחר כך לבדוק שהכל בסדר ושהמבצע נכנס לתוקף.. התקשרה?
כשהם בדרך כלל עושים לי גביית יתר הם צריכים (ומשלמים) 16 שקלים פיצוי על כל גביית יתר, השאלה היא האם על סיכום והבטחות שהם לא מקיימים בנוגע לעסקה יש משהו שניתן לעשות? חוק שמגן על הצרכן?