אני לא מכנסת ולא נכנסת לפייסבוק; אבל תלונות יש אצל כולם
(אלא אם הם חוסמים/מוחקים) כי גולשים בד"כ לא מגיבים כשסבבה להם אלא כשיש להם מה להגיד, ולרוב זה כשיש בעיה, מטבע הדברים. אני בטוחה שגם בדף פייסבוק של "יס" יהיו תלונות (וגם אותו אין לי כוונה לבדוק).
 
הטענות על שיפור השירות בהוט הושמעו ב"יהיה בסדר" בגל"צ. הם סיפרו שבחודשים האחרונים הם מקבלים הרבה פחות תלונות על "הוט" והיו אפילו כמה גולשים שסיפרו על שירות טוב שקיבלו כשעסקו בתכנית בנושאים של חיבור לאינטרנט וכיו"ב. נדמה לי שהמגישים סיפרו שלפני כמה חודשים עלה לשידור גורם בכיר ב"הוט" והסביר שהם משנים ומעדכנים את כל מערך השירות והם משקיעים בכך הרבה. אז לפחות ברדיו הם טענו שהם מרגישים זאת. לי, כאמור, זה לא משנה; נדיר שאני זקוקה לשירות של הוט, ובאופן אישי קיבלתי מהם בעבר שירות סביר ברוב המקרים (היו נפילות נקודתיות בעבר, לא בשנים האחרונות).