התנערות מאחריות לכיריים של חברת מולר muller

agami1

New member
התנערות מאחריות לכיריים של חברת מולר muller

רכשנו לפני 10 חודשים כיריים של muller .לפי כמה ימים התחיל ריח של גז מהכיריים התקשרתי לשירות לקוחות של חברת מולר בקשתי שירות של טכנאי ,הנציגה אמרה שהיא רוצה לראות חשבונית של המתקין שהתקין לי את הכיריים שאלתי מה הקשר למתקין הוא חיבר את הכיריים ועד עכשיו הכול היה בסדר ועכשיו יש כנראה דליפה מהכיריים הם עדין באחריות אני מבקש שישלחו טכנאי במסגרת האחריות לתקן את הכיריים ,הנציגה אמרה שהיא יכולה לשלוח טכנאי בתשלום כי אין לי את החשבונית של האיש שהתקין את הכיריים. מדובר בניסיון להתנער מאחריות למוצר על פי חוק .שכל אחד יקרא ויחליט אם הוא רוצה לרכוש מוצרים של חברה שמתנערת מאחריות .
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
נראה לי שהם בסדר

את הכיריים צריך לחבר טכנאי גז מוסמך, אחרת אסור להפעילן, דבר זה גם נמסר במועד הקניה או האספקה.
החברה רוצה לוודא שהכיריים הותקנו כחוק ובצורה בטיחותית בטרם תטפל בהן.
במידה והתקין לך מישהו מוסמך ללא חשבונית בקש ממנו אישור בכתב על ההתקנה עם שמו ומספר הרשיון, זה אמור לכסותך אצל נותן האחריות
מעבר לזה - מניין לך שהתקלה בכיריים ולא בהתקנה ?
 

agami1

New member
הבעיה בכיריים של מולר והם מוכנים לשלוח טכנאי בתשלום אז בתשלו

הבעיה בכיריים של חברת מולר והם מוכנים לשלוח טכנאי בתשלום ,אז בתשלום כן ובאחריות לא, הכיריים נרכשו לפני 10 חודשים דרך וואלה שמשווקים את מולר הצינור מהברז הוחלף יחד עם הכיריים על ידי טכנאי איךאין לי את החשבונית של הטכנאי זה לא סיבה להתנער מאחריות על פי חוק, הם יכולים להתנות את ביקור הטכנאי שאם אין תקלה כיריים אז מחייבים ביקור, אבל בתחילת השיחה עם הנציגת שרות של חברת מולר היה ברור שהיא לא רוצה לשלוח טכהאי ללא תשלום היא שאלה מי התקין את הכיריים לפי עשרה חודשים אמרתי שטכנאי התקין והחליף גם את הצינור אז היא שאלה אם יש לי חשבונית על ההתקנה הסברתי לה שלא שמרתי את החשבונית אז היא אמרה שהיא תשלח טכנאי בתשלום למרות שיש אחריות יצרן כלומר חברת מולר דורשת תשלום עבור שירות על מוצר במסגרת האחריות יתכן מאוד שהם מודעים שהמוצרים שלהם באיכות יורדה שכבר אחרי 10 חודשים מתקלקלים לכן הם מתנערים האחריות
 

עומר TT

New member
מי ישמע צריך להיות מהנדס מתקני גז בשביל לחבר כיריים

כולה צינור עם שני בנדים בקצוות.
אז כן, אם הם ישלחו טכנאי ויתברר שהבעיה לא בכיריים עצמם אלא בתשתית או בחיבורים לגיטימי שהם יגבו את עלות הביקור, אבל לדרוש מראש תשלום כי אין לה קבלה זה מופרך וזה בפירוש נסיון להתנער מהאחריות.
 

prizman

New member
אתה החלטת שהבעיה בכיריים,

זה לא אומר שזה נכון.
המקסימום שאתה יכול לקבל מהם לדעתי הוא שטכנאי שלהם יגיע, אם הבעיה בחיבורים התשלום יחול עליך
ואם בכיריים התיקון יהיה במסגרת האחריות.
העניין הוא שאם הטכנאי יקבע שהבעיה בחיבור לא תאמין לו כך שכל הסיפור יהיה לשווא.
 
למעלה