ידוע לי שישנם כאן רבים עם טענות מול חב' ישראכארד

prizman

New member
ידוע לי שישנם כאן רבים עם טענות מול חב' ישראכארד

ואני מאמין שכשהועלו טענות נגדה הן היו בד"כ מוצדקות.
אבל היום היה לי נסיון שני מאוד חיובי איתם, הראשון שכתבתי כאן עליו לפני למעלה משנה היה על טיפול מהיר ויעיל
בהחזר כספי במקרה של כשל תמורה.
קרה לי משהו מטופש. אני מחזיק שני כרטיסי מאסטרכארד אבל השימוש שלי בהם הוא לרכישות אינטרנטיות בלבד.
הפעם האחרונה שהשתמשתי בהם פיזית היה בביקורי האחרון בישראל לפני כשנה וחצי. כפועל יוצא שכחתי
את הקוד הסודי של שניהם. לא ממש שכחתי, הוא רשום בסלולרי אבל מוצפן כמובן ואת אופן ההצפנה המדוייק שכחתי

אני טס לאירופה בקרוב מאוד ושם אצטרך להשתמש ביורו שנמצא בחשבוני. משחק התאמה למספרים לא מתאים כי הייתי
עלול לגמור אז המשחק עם שני כרטיסים שנבלעו.
התקשרתי לישראכארד, נעניתי תוך שניות בודדות ע"י אנה. סיפרתי את סיפורי המטופש, היא אימתה זהות,
ביקשה דקה לקבל אישור מהבנק, חזרה ואמרה שיוכלו לשחזר לי מספר של כרטיס אחד בלבד. אמרתי סבבה, כי אם אני יודע
אחד אוכל לדעת מה השני. "יקח 4 שעות, תשאיר מספר, נחזור אליך." "לחו"ל?" "כן."
4 שעות ו5 דקות אח"כ. "פריזמן? בקשר לכרטיס. כמה שאלות אימות."
קיבלתי את המספר, יודע כעת את שניהם.
זה בדיוק השרות המקצועי שאני מצפה לו.
לא, לא חלמתי. זה קרה ממש היום, ממש במציאות.
 
גם אני מרוצה מהשרות של ישרכארד

ביטלתי כמה עיסקות של כשל תמורה . כולל מארה"ב שחייבו עוד פעם ללא רשותי
וגם בישראל . אמרו לי אבל אני אחראי אם הם יטענו לא לכשל . עניתי מסכים
והכול עבר בשלום .
 
למעלה