צל"ש למנהל בחברת פלאפון. שרות הרבה מעל המתחייב בחוק

  • פותח הנושא evike
  • פורסם בתאריך

evike

Active member
מנהל
צל"ש למנהל בחברת פלאפון. שרות הרבה מעל המתחייב בחוק

ביקשתי את אשורו לפרסם עם שמו המלא.

מאור אבו, מנהל בחטיבת פלאפון-גט (טקסי). שרות כזה, ועוד בחברת תקשורת, נשמע כמעט לא אמיתי.

חברת גט החליטה להפסיק לחלק טאבלטים מטעמם לנהגים, והם צריכים לדאוג לכך בעצמם. הוחלט להמליץ על טאבלט מסויים. נהגים קנו, ולפחות חלקם חווה תקלות חוזרות ונשנות. ומכיוון שנהגי גט תלויים בטאבלט תקין, התחיל מרוץ לפתרון התקלה.
אישי הגיע במקרה למאור, שבהתחלה ניסה לתקן ע"י שינוי בהגדרות. לא עזר. עוד נסיונות גם לא עזרו.
בינתיים עבר זמן, עברו גם השבועיים שהחוק מאפשר להחזיר מוצרים (ביניהם יום הזיכרון, יום העצמאות, 2 ימי שישי ו 2 שבתות ולכן זה נגרר) ובנוסף, לפי החוק מוצר שאריזתו נפתחה, שחובר לחשמל והשתמשו בו, החברה צריכה לנסות לתקן. רק שתיקון לוקח זמן, וגם היו עוד נהגים שהתלוננו, שגם בהם מאור טיפל, הוא התעלם מהחוק הזה ואישר להחזיר את המוצר.

מאור נתן לאישי אישור לביטול עיסקה. ומכיוון שהוא מסתובב בסניפים ולא רצה שאישי ישאר ללא טאבלט, ביקש לשלוח לו בווצאפ את צילום הברקוד, וביטל את העיסקה עוד לפני שהטאבלט הוחזר, מה שאפשר לאישי לקנות טאבלט אחר. הטאבלט הוחזר למאור, רק כשהיה בסניף הקרוב אלינו.
בירור בחברת פלאפון אישר שאכן העיסקה בוטלה.

מה שמיוחד במאור, הוא השאיר את מס' הפון שלו, היה זמין לכל שאלה ובקשה, ואם לא יכל לענות או היה בממתינה, הוא פשוט חזר לאישי.
הכל נעשה בנועם, באדיבות באכפתיות ונכונות לעזור בכל בעיה.
הוא הגדיל לעשות באומרו, שתמיד הוא יהיה מוכן לעזור בכל בעיה, בלי קשר למקרה הספציפי.

מאור אבו, אנחנו מודים לך, והלוואי שירבו כמוך בין נותני השרות.
 

evike

Active member
מנהל
בדיוק בשל נדירות התופעה פירסמתי את הפוסט

והשבחים מגיעים למאור אבו בזכות.
 
למעלה