טאלבט מ- 012 סמייל במחיר 1436 שח

דן73

New member
טאלבט מ- 012 סמייל במחיר 1436 שח

שלום
בדצמבר האחרון שדרגתי בעסקה טלפונית את החבילה שלי ב- 012 שכללה עד אז טלפון+אינטרנט במחיר מסוים, ובעקבות המבצע היתה הוזלה בחבילה, אולם בתנאי שארכוש אחד משני מוצרים שאחד מהם זה טאבלט של וואווי. אחרי שביררתי באותה שיחת טלפון מה עלות הטאבלט, הבנתי מהנציגה של 012 שזה עולה 10 ש"ח לחודש כפול 36 חודשים, אז הלכתי על הטאבלט.
עברו מספר חודשים מאז ובינתיים עברתי לחברה אחרת. אז פתחתי את החשבונית האחרונה של 012 ונדהמתי לגלות שמחיר הטאבלט הוא 39.90 לחודש כפול 36 חודשים.
ביררתי את העניין מולם והם טענו שבאותה עסקה טלפונית נאמר לי במפורש שזה מחיר הטאבלט (שגבוה בעשרות אחוזים מהמחיר שלו בשוק). לא כך אני הבנתי את הדברים. וכשביקשתי להאזין לאותה שיחה נתקלתי בסירוב. בנוסף, את תקנון החבילה (ללא פרטי עלותה הכספית) שרכשתי מהם קיבלתי למייל רק ב- 6 למרץ, כמעט 4 חודשים לאחר העסקה הטלפונית.
האם יש דרך לבטל את ה"זנב" של הטאלבט שנשאר מאותה חבילה? אין לי בעיה לשלם עליו, אבל את העלות שלו כפי שהבנתי מאותה עסקה טלפונית.
 
קודם כל ...לבטל את הוראת הקבע של התשלום.

ולהודיע להם חד משמעית שזה מבוטל ואתם יכולים ללכת לבית משפט על זה. אם במהלך השיחה לא עודכנת במחיר האמיתי אז אין להם קייס. במקבילתפנה לפניות הציבור שלהם וכן לכל אצר הצרכנות כגון וויאנט וכו. נ.ב. מדוע רק אחרי 4 חודשים שמתלב שזה חיוב זיכוי . כנראה שזה גם היה בחשבונית הראשונה שלך מולם? תבדוק את העניין.
 

blzvi

Active member
למה להשלות את השואל

לא יקבל סעד בבית משפט,שכן אין לו חוזה חתום או הקלטה של המכירה .
לשלם דמי לימוד לפעם הבאה .
ואל תספר לחברים איזה פראייר אתה.
איפה יש טאבלטים ב 360 שקל ? תן לי 10 .
 

דן73

New member
תגובה

הטעות שלי שלא ראיתי את החשבונית הראשונה. אבל זה היסטוריה. עכשיו אני מבקש להאזין לאותה שיחה והם מסרבים.
 
למעלה