החזרת שולחן

liorlior121

New member
החזרת שולחן

אהלן,

לפני מספר ימים ראיתי שולחן עץ עם חריצים אורכיים באחת החנויות. רציתי לקנות, אמרו לי שאפשר גם ללא חריצים. הסכמתי.
השולחן הגיע במשלוח (שילמתי על המשלוח כמובן) אך על השולחן ישנם כתמים שחורים גדולים ומכוערים (כאילו החלק הגרוע של העץ), וזה ממש מכוער.

אינני מעוניין בשולחן. התקשרתי אליהם, אמרו ש"פתחו קריאה" (כלומר: רשמנו, נחזור אליך... מתישהו... יבוא מומחה לבדוק את העניין וכו').

שאלותיי הם:
1) האם ניתן לבצע ביטול עסקה? (עדיין לא עברו 14 יום)

2) אם מחליפים לי את השולחן ומביאים לי גם שולחן באותו סגנון (לאחר 14 יום), האם עדיין ניתן לבטל?

3) גם אם ניתן לבטל, נראה לי קצת לא הוגן. על השולחן תצוגה לא היו כתמים כאלה... האם יש אפשרות להחזיר את השולחן מבלי לשלם דמי ביטול? שהרי קיבלתי מוצר שהוא לא ב- 100% כמו השולחן שראיתי...

תודה!
 

עומר TT

New member
1. ניתן לבטל את העסקה

אבל תצטרך לשלם על ההובלות וסביר להניח שגם את דמי הביטול המאושרים בחוק.
&nbsp
2. ברגע שעוברים ה 14 יום כבר לא עומדת לך זכות אוטומטית לביטול העסקה.
&nbsp
3. צריך לזכור שבמוצרים שעשויים מחומר טבעי יהיו שינויים בין מוצר למוצר מאותו הדגם ולא ניתן לצפות לשולחן שזהה ב 100% לשולחן בתצוגה. אם העניין יגיע לבית המשפט תצטרך להיות מסוגל להוכיח שהאיזורים השחורים מהווים הבדל מהותי, ולא משהו שניתן היה לצפות לו בהנתן שזהו עץ טבעי.
 
למעלה