אשמח לדעת איך אתם הייתם נוהגים במצב הבא
אני אולי תמים מדי, או סתם בחור טוב.
או שלא זה ולא זה, לכן החלטתי להתייעץ אתכם.
אולי אני אפילו אגלה כמה דברים על עצמי.
אתם יוצרים קשר עם בעל מקצוע. או אפילו חנות מסוימת.
אחרי שקיבלתם המלצות, ואתם מתרשמים שמדובר בחנות מקצועית ואמינה
או בעל מקצוע אמין ומקצועי, ואתם מחליטים ליצור קשר ולרכוש את שירותיו או את שירותי החנות.
אתם משלמים את התמורה. בין אם זה מוצר, או שירות על ידי איש מקצוע.
ממתינים כפי שנהוג בצורה מנומסת, לדעתי נהוג להמתין לפחות שבועיים.
14 ימי עסקים, לפני יצירת קשר או נדנוד כל שהוא.
אבל הזמן עובר וכבר תכף עובר לו חודש, 30 ימים מרגע שיצרתם קשר
עם בעל המקצוע או החנות, והעברתם את התשלום ביום הראשון בו נפגשתם.
התשלום הראשון גם ירד, ותכף יירד לו גם התשלום השני מחשבון הבנק שלכם.
זה לא נעים. לפחות לא לצד שיוצא בסדר בתמונה.
הצד שסמך על החנות או על בעל המקצוע, ושילם כמו שצריך בפגישה הראשונה,
בתמימות ובאמינות.
תכף עובר לו חודש, התשלום השני יורד, ומצד בעל המקצוע או החנות נראה שאין לחץ.
הלחץ היחידי הוא שלכם, ושאתם מרגישים לא נעים בכל פעם לנדנד.
איך הייתם פועלים במצב כזה?
לנדנד בצורה תכופה יותר זה לא נעים, ולא יפה.
מצד שני יש תחושת אכזבה קלה.
כי גם כשאתה הולך עם הלב, ובוחר בבעל מקצוע או בחנות שחשבת
שמצאת אמינות ומקצועיות, אתה מגלה שכנראה בסופו של דבר
אולי אם תהיה אדם טוב מדי, מנומס מדי ופשוט טוב מדי, כנראה שהטבע יעשה את שלו ויתייחסו אליך כפי שתיארתי.
אני מרגיש ממש לא נעים שכבר כמעט חודש אני צריך לרדוף
אחרי עסק או בעל מקצוע מסוים, ופשוט להרגיש שאם אני לא אנדנד, עלולים לשכוח אותי.
אולי פשוט הגישה שלי לא מתאימה לעולם העסקים, או לישראל.
כי אני אומר לעצמי שאם אני הייתי בעל העסק, החנות, או בעל המקצוע
אני לא הייתי נותן ללקוח להישאר באוויר כפי שאומרים, בלי לדעת היכן הוא עומד.
או לכל הפחות הייתי קצת מרגיש לא נעים אחרי שהייתי רואה שמנדנדים לי
יותר מפעם פעמיים, אולי הלקוח באמת קצת לחוץ, במיוחד אחרי שהוא שילם לי.
אני אולי תמים מדי, או סתם בחור טוב.
או שלא זה ולא זה, לכן החלטתי להתייעץ אתכם.
אולי אני אפילו אגלה כמה דברים על עצמי.
אתם יוצרים קשר עם בעל מקצוע. או אפילו חנות מסוימת.
אחרי שקיבלתם המלצות, ואתם מתרשמים שמדובר בחנות מקצועית ואמינה
או בעל מקצוע אמין ומקצועי, ואתם מחליטים ליצור קשר ולרכוש את שירותיו או את שירותי החנות.
אתם משלמים את התמורה. בין אם זה מוצר, או שירות על ידי איש מקצוע.
ממתינים כפי שנהוג בצורה מנומסת, לדעתי נהוג להמתין לפחות שבועיים.
14 ימי עסקים, לפני יצירת קשר או נדנוד כל שהוא.
אבל הזמן עובר וכבר תכף עובר לו חודש, 30 ימים מרגע שיצרתם קשר
עם בעל המקצוע או החנות, והעברתם את התשלום ביום הראשון בו נפגשתם.
התשלום הראשון גם ירד, ותכף יירד לו גם התשלום השני מחשבון הבנק שלכם.
זה לא נעים. לפחות לא לצד שיוצא בסדר בתמונה.
הצד שסמך על החנות או על בעל המקצוע, ושילם כמו שצריך בפגישה הראשונה,
בתמימות ובאמינות.
תכף עובר לו חודש, התשלום השני יורד, ומצד בעל המקצוע או החנות נראה שאין לחץ.
הלחץ היחידי הוא שלכם, ושאתם מרגישים לא נעים בכל פעם לנדנד.
איך הייתם פועלים במצב כזה?
לנדנד בצורה תכופה יותר זה לא נעים, ולא יפה.
מצד שני יש תחושת אכזבה קלה.
כי גם כשאתה הולך עם הלב, ובוחר בבעל מקצוע או בחנות שחשבת
שמצאת אמינות ומקצועיות, אתה מגלה שכנראה בסופו של דבר
אולי אם תהיה אדם טוב מדי, מנומס מדי ופשוט טוב מדי, כנראה שהטבע יעשה את שלו ויתייחסו אליך כפי שתיארתי.
אני מרגיש ממש לא נעים שכבר כמעט חודש אני צריך לרדוף
אחרי עסק או בעל מקצוע מסוים, ופשוט להרגיש שאם אני לא אנדנד, עלולים לשכוח אותי.
אולי פשוט הגישה שלי לא מתאימה לעולם העסקים, או לישראל.
כי אני אומר לעצמי שאם אני הייתי בעל העסק, החנות, או בעל המקצוע
אני לא הייתי נותן ללקוח להישאר באוויר כפי שאומרים, בלי לדעת היכן הוא עומד.
או לכל הפחות הייתי קצת מרגיש לא נעים אחרי שהייתי רואה שמנדנדים לי
יותר מפעם פעמיים, אולי הלקוח באמת קצת לחוץ, במיוחד אחרי שהוא שילם לי.