היה סיפור איתם בעבר
למשפחה שלי היה סיפור שפרסמתי בזאפ. היו יותר מ-10 ביקורי טכנאי. היו נזילות תכופות, ברגים התחילו להחליד בתא קירור עקב כל הנזילות.
רק לאחר שקיבלו פנייה מסודרת שעבר עליה עורך דין, הם נאותו להחליף את המקרר. וגם אז רצו לתת דלתות משומשות.
צרחות, צרחות ועוד פעם צרחות, בסופו של דבר קיבלנו דגם טיפה יותר חדש שעובד עד היום.
מבחינת סמסונג, 10 ביקורי טכנאי במהלך חצי שנה, זה בסדר גמור מבחינתם. שהטכנאי יבקר אותך גם בלילות שישי.