חברות הביטוח והתנהלות המוזרה

יוסיזיו

New member
חברות הביטוח והתנהלות המוזרה

לטנדר שלי נופצה השמשה האחורית של הארגז בערב החג בנסיון גניבה. הרכב מבוטח עם כיסוי לשמשות במסגרת הפוליסה. פניתי למוקד הביטוח והופנתי לנקודת שרות ושם להפתעתי התבשרתי שככל הנראה מאחר ומדובר בשמשת הארגז לא תאושר ההחלפה אבל ינסו. אתמול התבשרתי שאכן אין אישור. פניתי לסוכנות הביטוח שקיבלה בהפתעה מוחלטת את ההודעה והפוליסה נבדקה ואין כל החרגה לארגז הרכב ונתבקשתי ליצור קשר עם מוקד ביטוח השמשות אילן גלס בתל אביב . שם קיבלתי את התשובה המקוממת "היות והארגז איננו חלק מקורי של הרכב אין כיסוי ביטוחי". הרכב עלה לכביש עם ארגז ועם הגדרה ברשיון הרכב כסגור . הודעתי לסוכנות את התשובה ואת המסר שאו ההחלפה תאושר או שאפגש עם חברת הביטוח בתביעות קטנות והביטוח לא יחודש אצלם יותר. חוצפה ממדרגה ראשונה.
 

סתם מבקרת

Active member
זה לא חדש שלהוציא כסף, שמגיע לך, מחברת ביטוח זה סיוט. לי

לקח קרוב לשנה להוציא כסף מחברת ביטוח וזה כלל טלפונים אין ספור (שלי אליהם, הם לא מתקשרים ללקוח לעדכן, כך אמרו), בית דין לעבודה ושוב טלפונים.
וכל זה על פוליסה שנפתחה לפני למעלה מ25 שנה והם בכלל לא טרחו לידע ולשלוח דיווחים אף פעם.
אני אשלח תלונה למפקחת על הביטוח. אם לא יועיל, לפחות שתדע איך חברת הביטוח מתעללת במבוטחיה.
מה שהכי נורא בעיני זה שיש מי שרוצים להוציא את כרטיסי האשראי מידי הבנקים ולהעביר אותם לחברות הביטוח. מתכון לאסון.
 

יוסיזיו

New member
היות וקיבלתי מחברת הביטוח תשובה

שלילית ואינני מתכוון להמשיך את הביטוח שם אז מפרסם את שמה למען יזהרו אחרים . הכשרה חברה לביטוח זה השם, אז הכשרה,נתראה בתביעות קטנות ואל תבואו דקה לפני עם פשרה זה ענין עקרוני של הטעיית הלקוחות.
 

evike

Active member
מנהל
יוסיזיו


 
יוסי-האם הארגז ( שהוא תוספת בהתקנה מקומית ) בוטח בפוליסה ?

שילמת פרמיה במסגרת אביזרים / תוספות ?
 

יוסיזיו

New member
הרכב בהגדרתו מרכב בלתי אחוד סגור

אין בפוליסה שום החרגה שהארגז איננו כלול והרכב מבוטח כיחידה אחת. רשיונות הרכב צולמו עם הגשת ההצעה כך שחברת הביטוח ידעה מה מדובר. סוכנות הביטוח הופתעה כמוני לשמוע על הצהרת חברת הביטוח.
 
זה לצערי לא עונה לשאלה...

פוליסת רכב מקיף היא פוליסה "תקנית" וסטנדרטית,המבטחת את הרכב כפי שיובא ארצה.
ברגע בו הותקנה תוספת,שאינה מקורית,ויש לה עלות ברורה ששולמה ע"י הרוכש ,חלה מחוייבות בעל הרכב ליידע את חב' הביטוח בגין תוספת זו,ובד"כ גם לשלם פרמיה עבורה.
מחיר הרכב במקור ( כמשתקף בלוי יצחק ) אינו כולל תוספת זו ולו ,לדוגמא, היה נגנב הרכב,הרי שמן הסתם היית רוצה להיות מפוצה גם עבורה...
* האם ברשיון הרכב שהועבר לסוכנות הביטוח,מצויין כי ברכב הותקן ארגז ?
 

מר טווס

New member
אני מציע לך בחום לפנות למפקחת על הביטוח

מנסיון אישי, הפניות למפקחת על הביטוח באגף שוק ההון מטופלות בד"כ מהר וביעילות וחברות הביטוח מעדיפות לא להסתבך בדיונים מפולפלים איתה.

הפנייה דרך דף פניות הציבור של אגף שוק ההון.

כדאי מאוד לנסות.
 
למעלה