מילה טובה על פל-רום ואלקטרה

התנועה

New member
מילה טובה על פל-רום ואלקטרה

כשם שהתלוננתי על השרות של פל-רום למוצרי אלקטרה אני חייב להגיד גם מילה טובה : הגיע טכנאי שרות מאד נחמד בשם יוני , טרח רבות ותיקן את הבעיה במייבש ולא רק הוא אלא גם עובדים אחרים של אלקטרה טילפנו אחרי זה כדי לוודא שהכל בסדר.
יש פער גדול בין היחס המנוכר והנוקשה שקיבלתי כשפניתי בטלפון בבקשת תיקון המייבש לבין היחס המאד יפה שקיבלתי מהטכנאי יוני ומעובדים אחרים שטילפנו. לכן שיניתי את דעתי ואמשיך לקנות מוצרי אלקטרה כבעבר. אני רק מצטער שהם מתעקשים לגבות 150 ש"ח עבור ביקור טכנאי וזה למרות שאני כבר משלם 408 ש"ח לשנה עבור השרות. הם היו צריכים להסתפק בתשלום הלא-נמוך הזה ולא להוסיף עליו וזה בהחלט ממשיך לתת לי הרגשה לא טובה בנקודה זו .
 

רוני1955

Active member
אהבתי.....

אתה מרוצה מהטכנאי, אבל אומר באותה נשימה שאלקטרה מ....נים אותך עם מחיר של ביקור טכנאי למרות שיש לך הסכם שרות איתם. אתה עוד מגדיל ואומר שתמשיך לקנות את המוצרים שלהם. למה? כי יש צדיק אחד בסדום? קיבלת יחס מנוכר מהם, סבלת קשות, ואתה מהלל ומשבח? האם רק לי זה נראה חשוד משהו?
 

התנועה

New member
תגובה לרוני1955

כתבתי בכנות את מה שאני מרגיש. אם זה נראה לך כ" חשוד " אז נראה לי שיש כאן בעיה של חשדנות-יתר. אולי מעט יותר אמון בבני אדם ?
 
מענה מאלקטרה סחר

שלום,
אנו מודים לך את שטרחת והעלית משוב חיובי על הטיפול בפנייתך, אין זה מובן מאליו.
אנו לוקחים לתשומת ליבנו את הערותיך.
בברכה, לבנת אלקטרה סחר.
 

רוני1955

Active member
זה היה טוב.....

צחקתי ונהניתי.
הרי זה צועק עד השמיים שזו היתה התיחסות מוזמנת.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אולי די?

 

רוני1955

Active member
מפריע לך?

כשאת רואה תגובות תחת השם שלי, את לא חייבת לקרוא. זו דעתי, ואני משמיע אותה בראש חוצות. זה מה יש.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
כן. אין לי בעיה עם דעות, יש לי בעיה עם הלבנת פניהם של גולשים

נראה כאילו פתחת משרד חקירות ואתה בוחן לב וכליות כדי לפרש את המניעים של כל כותב שאינו קבוע בפורום. לא לשם כך הפורום קיים, זה יוצר אווירה חשדנית, לא נעימה ולא מזמינה וזה גם די מגעיל.
 

Nemesis001

New member
גם אני גם אני

הזמנתי טכנאי של אלקטרה לבדיקת מקפיא הליבהרר שלי.
חששתי שכבר יש להחליף כרטיס פיקוד כי ההפשרה במקפיא נראתה לא עובדת וכן המאוורר. כן, החלפת גומייה או דלת מקפיא.

הגיע טכנאי נחמד מאוד, בכניסה למצב דיאגנוסטיקה וידא תפקוד גוף החימום והמאוורר (למרות שאני נשבע שלא עבדו לפני שהגיע). אמר שאין שום צורך להחליף כרטיס פיקוד, אם היה משהו לא תקין, עכשיו נראה תקין.
הראה כמה פטנטים להחזרת גמישות הגומייה כך שלא יצטרך להחליף את כל הדלת (אי אפשר להחליף גומיה בדלת זו לטענתו, לא ניתן להדביק תחליפית באותה צורה כמו המקורית).

גבה דמי ביקור (המקרר לא בשירות כלשהו), והלך. בינתיים מספר חודשים הכל בסדר.
 
למעלה