פל-רום ואלקטרה - שרות לא טוב

התנועה

New member
פל-רום ואלקטרה - שרות לא טוב

שילמתי 4084 ש"ח עבור ביטוח מכונת כביסה ומכונת ייבוש אצל פל-רום. אירעה תקלה והזמנתי שרות. הודיעו לי שאפשר לבוא רק בין 12 ל4 אחר הצהריים. כשהסברתי שזה מאד לא נוח לי השיבו " זה מה שיש " ככה! ביקשתי לדבר עם מנהל והתשובה היתה " אין מנהל כרגע " - והמבין יבין.

אחרכך רצו לקבוע לי לעוד 9 ימים ורק כשאמרתי שבתעודת האחריות כתוב תוך 4 ימי עסקים קבעו ליותר מוקדם. בנוסף לכך דרשו 120 ש"ח לביקור הטכנאי וזה בנוזף ל4080 ש"ח שכבר שילמתי . ואם כל זה לא מספיק - ניסו למכור לי כדורים לשים במכונת ייבוש - כאילו המכונה היקרה מאד לא מספיק טובה מבלי שאשלם עבור " כדורים שהטכנאי יביא ".
הרושם שקיבלתי הוא שאת פל-רום מענין בעיקר להוציא ממני עוד כספים מבלי לתת לי שרות טוב ואדיב, מבלי להצחשב בחוסר נוחות של שעות השרות המשונות ( אחר הצהריים בלבד? ) ומבלי לאפשר לי לדבר עם מנהל. באמת לא טוב וחבל מאד שאלקטרה העבירה את האחריות על מוצריה לחברה זו.הכרתי את אלקטרה כחברה מצויינת והשרות שלה היה מצויין ולכן קניתי מוצרים רק ממנה. עכשיו אפסיק.
 
5000 ש"ח ? ? ?

זה יותר ממחיר מכונת כביסה + מייבש !!!
איזו עוד מטרה אתה חושב שיש לחברת הבטוח ,
אם לא לשאוב כספים ? ?
 
מענה מאלקטרה סחר

בוקר טוב, על מנת שאוכל לטפל בפנייתך בצורה מיטבית אנא שלח/י לי את מספר הטלפון להתקשרות עמך למייל [email protected] ואנו ניצור קשר
בהקדם. בברכה , לבנת אלקטרה סחר .
 

dino_din

New member
לא קונים אלקטרה. ואני אגיד לך איפה הטעות שלך

שלא קראת בפורום לפני.
&nbsp
כבר הרבה זמן שאלקטרה מככבים פה בשירות הגרוע שלהם.
&nbsp
גם אנחנו הכרנו אותם פעם כחברה עם שירות מצויין והם אף הומלצו בפורום ללא הרף.
בשנים האחרונות רמת השירות ירדה פלאים, כמות התלונות עלתה בצורה חדה ואלקטרה נשאר סתם שם כמו כל שאר השמות.
&nbsp
לכן, אין להם שום עדיפות על פני חברות אחרות.
&nbsp
אגב, כמה עלו המכונה והמייבש ששילמת מעל 4000 ש"ח על ביטוח?
זה נשמע לי המון.
 

התנועה

New member
תשובה ל dino din

המכונות הן היקרות ביותר - מתוצרת מילה , שעולות בערך פי 3 ממכונה רגילה. אך שימתי 4084 ש"ח עבור שתי המכונות ל 5 שנים וזה יוצא 400 ש"ח למכונה לשנה - בדר הסביר. מה שהופך את זה לבלתי סביר הוא הוספת 120 ש"ח לכל ביקור טכנאי שיכול להגדיל מאד את התשלום.
הצטערתי לקרוא את שכתבת על אלקטרה. כיבדתי מאד את החברה ונהניתי משרותיה. כמה חבל אם המצב הוא כפי שאתה מתאר
 

3תיתי

New member
לדעתי, ממש ממש לא הגיוני

שפכת כסף על מכונות יקרות, ועכשיו אתה שופך עוד המון כסף, כדי לבטח את המכונות היקרות? מה ההגיון?
אם הן כל כך מעולות, הרי אין צורך בב לא כאלה מחזיקות, חבל על הביטוח. ואם הן לא כאלה טובות, ומתקלקלות מהר? למה לשפוך עליהן עוד כסף?
 

Nemesis001

New member
מכונות טובות / לא טובות

כמות התקלות של מכונה היא רק פרמטר אחד במכלול השיקולים - האם המכונה טובה או לא. זה יכול להתבטא בדברים אחרים. כביסה נקייה יותר, תוכניות מהירות יותר, סחיטה טובה יותר, חסכון באנרגיה, שקט, פחות שחיקה של הבגדים וכדומה.
אם מישהו קנה מכונה כזו בזכות יתרונות אלו, למרות שנניח והיא מתקלקלת פעם ב-3 שנים והתיקון עולה 2,500 מול מכונה אחרת שהיא פחות טובה, אך מתקלקלת רק פע ב-8 שנים, ייתכן ושווה לשלם 400 ש"ח בשנה ביטוח.
 

3תיתי

New member
מתנצלת, אבל ממש ממש מתקשה להאמין

שאדם מן הישוב, מצליח לראות הבדלים אמיתיים בין תוצאות כביסה של מכונות סבירות. כנ"ל בשחיקה. פעם היו מכונות שקרעו בגדים. שמעתי על כאלה. לא נתקלתי בעצמי. מ"מרומי" יותר משלושים שנות כביסה, כולל של בגדי חיילים (מסריחים במיוחד), בגדי מתבגרים אחרי שיעורי ספורט (כנ"ל...), תינוקות, ילדים שלכלכו בלי חשבון, בשלנים לא ממש זהירים, שלא אהבו סינרים, וכו', אם מתאימים את התכנית לכביסה, לא שוכחים לשים דטרגנט כלשהו, ולא דוחסים יותר מדי, הכביסה יוצאת נקיה. עד כדי כך, שאני משתמשת לרוב הכביסה שלי בתכנית הקצרה ביותר ובמים קרים לחלוטין. וזה בהחלט שומר עליהם... (הם יוצאים בסדר גמור, וזאת בלי בדיקות מעבדה. רק התרשמות שלי). מבחינת חיסכון באנרגיה? רבאק, כמה כסף נחסך באנרגיה, שמצדיק מחירים מופלצים וביטוח אימתני שכזה??
היתה לי מכונה שעלתה כסף רב.של א.א.ג. קראו לה "דודה בלה" והיא החזירה נפשה לבורא עולם המכונות, אחרי 39 שנות שרות (ירשתי אותה מהורי). וגם זה, רק כי כבר לא השגנו חלפים. עלתה המון, אבל זהו! לא דרשה תוספות, ולא התקלקלה אף פעם. וגם מאז התקדמו. התכניות קצרות יותר, החיסכון במים משמעותי יותר, סל"ד הסחיטה גבוה יותר. המכונות עכשיו כבר לא מאריכות חיים כמו ההיא ז"ל אבל לא מכבסות פחות טוב. אחת היתה קצת יותר רועשת (א.א.ג) והחזיקה 13 שנים. אחת, תיבדל לחיים ארוכים, זולה הרבה יותר, ושקטה להפליא (LG). בחיי שלא ראיתי כל הבדל במידת שחיקת הבגדים. (איך אפשר לבדוק זאת בכלל? ולמי איכפת? הבגדים האיכותיים נשחקים פחות, והרוב זולים, מסין, ונשחקים מאד גם בכביסת יד עדינה שבעדינות), וגם אז, הבגדים עכשיו לא עוברים עשרה דורות קדימה. הם ברובם לא יקרים כל כך. (לפחות אלה שאני קונה). נשחקים? אודרוב! לפח. הרוב מצליחים לחיות לא מעט שנים. לך תוכיח מה היה קורה לבגד במכונה אחרת. זו דרך מצחיקה קצת, להצדיק קניה מצחיקה קצת. זו דעתי. אני לא רואה עכשיו הבדל אמיתי בין "מותג יוקרה" לבין "מותג סביר" מלבד במחיר. להפך, לפי מה שמתואר כאן, "מותג היוקרה" הוא נפילה קשה! מילא אם היה איזה עיצוב מיוחד או אפשר היה להשויץ בפני האורחים... מי רואה איזו מכונה יש? למי אכפת?
בקיצור, עומדת על דעתי, וזו דעתי בלבד, שקנית מכונה ומייבש במחיר מטורף היא טעות, ואם כבר נזרק הכסף, בשל השם, המותג, התמימות, לא צריך לזרוק אחריו כסף נוסף. יתקלקלו הטעויות? מזמינים טכנאי, משלמים על תיקון, אם הוא קטן ופשוט, או רואים בכך שכר לימוד, ומפסיקים לזרוק כסף על כלום. ובטח לא על שימור השטות לשנים נוספות במחיר מצחיק שכזה.
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
ועוד קצת מלח על הפצעים

השנה הראשונה בכלים מכניים "אוספת את התקלות עקב פגם ביצור
לאחר מכן הסיכוי לתקלה נמוך מאד במשך כמה שנים.
שלאחריהן עקומת התקלות עולה ולמעשה בד"כ לא כדאי לתקן (מה עוד שיש בביטוח חריגות כגון חלקי גומי, פלסטיק וזכוכית)
נותני תוספת האחריות מכירים סטטיסטית את עקומת התקלות ולכן כשהסיכוי לתקלות גדל ואז הביטוח אולי כדאי - הם לא יבטחו יותר.
 

yehuda7K

New member


 

ladybug4NLP

Active member
לא הבנתי איך הצליחו לעקוץ אותך ב-5000 ש"ח ל-2 מכשירים

אנחנו מוסיפים כ-400 ש"ח לביטוח הדירה ובעבור זה כל מכשיר חשמלי
מתוקן תמורתת 165 ש"ח
 

Nemesis001

New member
פירטתי דברים נוספים מעבר לאיכות הניקיון ועמידות הבגדים

שלא תבינו לא נכון, אני לא קניתי מכונת כביסה מילה, לדעתי היתרונות לא שווים את המחיר. אבל הם בהחלט מתגאים במבנה התוף הייחודי שלהם שמונע שחיקה לבגדים, חיסכון אנרגיה, מים, שקט וכו'. אולי יש אנשים שזה מדבר אליהם.
 

3תיתי

New member
בטח שיתגאו. מה יגידו?

אנחנו מוכרים מוצר יקר סתם ככה? אז מנסים לתת סיבה. ואם פעם, עוד היתה סיבה לקנות, בשל מוצר מוצלח ולתי מתקלקל, הרי נוןכחנו, שזה לא המצב, והמפעל גם לא מנסה לטעון כך. בקיצור, טעות. ולכן חושבת שלא כדאי לזרוק כסף נוסף על הטעות. פשוט לראות בכך שכר לימוד.
 

Nemesis001

New member
קטונתי מלהשוות במכונות כביסה, אבל בדברים אחרים כן

לכאורה בכל דבר יש לרכוש את הזול ביותר אם כך.
אבל כמו שבמוצרי חשמל אחרים יש הבדלים שאולי רלונטיים רק לפיינשמקרים, אולי גם כאן, איני יודע. אבל אני בהחלט יכול להעיד למשל שמייבש הסימנס הסופר יקר של חברים שלי מקמט הרבה פחות את הבגדים, ונשארים הרבה פחות סיבים על הפילטרים. גם הרבה יותר קל לנקות את הסיבים, והוא חסכוני בהרבה (מדחס לעומת גוף חימום). האם שווה את המחיר הכפול? אולי לחלק כן ולחלק לא, אבל קשה לטעון שאין כל הבדל.
 

התנועה

New member
תשובה ל 3תיתי

כתבת " שפכת כסף על מכונות יקרות, ועכשיו אתה שופך עוד המון כסף, כדי לבטח את המכונות היקרות? מה ההגיון?
אם הן כל כך מעולות, הרי אין צורך בב לא כאלה מחזיקות, חבל על הביטוח. ואם הן לא כאלה טובות, ומתקלקלות מהר? למה לשפוך עליהן עוד כסף?"
א. לא " שפכתי " כסף. קיניתי מכונות יקרות ומעולות. יש ציבור שעושה את זה , ויש בכך , לדעתי , הגיון כלכלי רב. אך לא זה המקום להסביר .
ב. ההגיון בביטוח הזה הוא שמדובר במכונות עם רכישים אלקטרוניים יקרים מאד, שאם מתקלקל רכיב כזה - עלותו אילולא הביטוח כמו מכונה רגילה חדשה.
ג. יום שלא למדנו בו כלום הוא יום אבוד.
 

3תיתי

New member
אין כל סיבה להצטדק. לא קנית את המכונות בכספי


מה כל כך מעולה במכונות הללו? פעם היה בסיס לשם ולמחיר, אגב. אבל מה עושה את המכונות הללו כל כך מעולות כעת? מהו ההגיון הכלכלי? אני באמת אשמח לדעת. (אני לא מוכרת מכונות מתחרות, שיהיה ברור). ולמה לקנות מכונות כל כך יקרות, עם רכיבים כל כך יקרים, כשאפשר בכסף שהשקעת, לקנות שלוש מכונות, ולהנות מידי מס' שנים ממכונה חדשה מהניילונים, בלי ביטוח מיותר, בלי פחד ומגור מקלקול?

לדעתי, ואני לא מומחית למכונות כביסה. סתם מכבסת לא מעט, לא כדאי לשמר רכיב מהולל ועדין כל כך, כשאפשר פשוט לקנות מכונה חדשה, שתעשה בדיוק אותו דבר כמו זו הישנה. מודה, אגב, שכשקניתי את המכונה שלי, הוספתי 150 שקלים, כדי לקבל אחריות מלאה (בדקתי!) כולל ביקור, למשך שלוש שנים, במקום שנת האחריות המקובלת. לא בטוחה שאפילו זה כל כך חכם, כי בשלוש השנים הראשונות, יש מעט קלקולים. אבל הסיכון מבחינת הכיס שלי, היה לא נורא. הגיון כלכלי קצת מפוקפק, אבל לפחות זול.

חוששת, שעכשיו אין ממש מכשירים עמידים ושווים יותר, שמצדיקים מחיר כה גבוה. בזמנו, תמיד קניתי "וולוו" משומשות. הן היו מעולות, החזיקו זמן רב והיו בטיחותיות יותר מאחרות. היום כבר לא. פעם דאגתי לקנות רק מכשירי חשמל תוצאת גרמניה ימח שמה, צנקר, א.א.ג, וכו'. היום זה כבר לא זה! בכוונה בונים מכשירים שלא יחזיקו לנצח. המיבשים בכל מקרה-מיבשים. מכונות הכביסה- מכבסות. השואבים- שואבים. אפילו הדייסון המהולל, שקניתי, אודה עם יד על הלב- לא ממש בטוחה ששווה את המחיר המופלץ.
 

התנועה

New member
תגובה ל3תיתי

היה משכיל לקרוא את תגובתך המענינת. אם כן , אם וכאשר "תמות" מכונת הכביסה שיש לי , על איזו מכונת כביסה ( וייבוש ) היית ממליצה ?
 

3תיתי

New member
יש לי עכשיו LG

8 ק"ג ואין תלונות. מכבסת בסדר גמור, סוחטת כמו שצריך, שקטה מאד מאד. הבגדים יוצאים נקיים. המחיר היה 1800 שקלים, נדמה לי. אולי 2000. מייבש, יש לי של אלקטרולוקס. ואם תעשה חיפוש כאן,תגלה שהיה איתו סיפור (מכרו מייבשים עם חיישנים לא מחיישינים. מין דגם כזה. לא בעיה פרטית שלי, והוא הוחלף לדגם יקר יותר ומחויישן באמת). עובד כבר מס' שנים. בסדר גמור. אין תלונות. בפעם הבאה, אקנה עם מעבה, בשל בעיה בחדר הכביסה. (מעבה חיצוני שקניתי, התגלה כחרטא). כל פעם יש דגמים חדשים ומכונות חדשות. הייתי קונה מכונה לפי זמן אחריות,(לפעמים יש מבצעים) כמות כביסה, מס' סל"ד בסחיטה (אני אוהבת סחיטה יסודית, ולא אכפת לי אם יש נזק לבגדים. לא ראיתי נזק משמעותי, אגב) ומחיר. כמו כן, הייתי מבררת מי נותן האחריות, ומגגלת עליו. מש ששייך לאלקטרה, למשל, הייתי נמנעת, בשל ריבוי התלונות. שים לב, שלא הזכרתי בשיקולי קניה, מותג. כן הייתי בודקת אם הדלת נפתחת ליותר מ-90 מעלות, כי זה יותר נח. לגבי מייבש, עצמת הייבוש, נוחות ניקוי הפילטר, מחיר, זמן אחריות, ואישית, מעדיפה קיום חיישני לחות. זה מייקר את הקניה, אבל נח מאד עבורי. הייתי הולכת לבדוק, אם הדגם פיזית נח עבורי.

מאחלת למכונת הכביסה ולמייבש שלך, אריכות ימים ושנים!
 
למעלה